Ninya -The way I do it in the bedroom [breaks, elektro]

25 posts, 2 pages, 4,778 views

Femi

Posts: 651

#1 • • Femi
Ensimmäinen julkituotu miksaus, kerralla purkkiin fiiliksen ohjaamana. Jonkin verran haparointia yms, mutta se sallittakoon. Elektroa ja breiksiä ;)
breaks, elektro

tracklist:
Timo Maas -Massive Passive
Orchid -Human Nature [silver planet]
Dj Mason -The Screetch [motr]
Aster Oh -Rock'n'Rookie [play's cool]
Snuff -Rock'n'Roll [deepcut]
Deep Impact -Six Million Ways [broke]
Bill Vega + New Decade -Weekend Rush [bassrock]
Planet Funk -Stop Me (King Unique Electric Itch Dub) [bustin loose]
Audio Bullys feat Nancy Sinatra -Shot You Down (Lee Cabrera 'Lower East Side Mix') [dance factory]
Hard & Cheap feat Dacia -Too Late (Gee & Lighter Remix) [great stuff]


lisätiedot - kuuntele
Femi

Posts: 651

#2 • • Femi
kommenttia otan mielelläni vastaan :)
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#3 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
voisi kyllä testailla pitkästä aikaa breiksiä/elektroa :)
palautetta sitten joskus (luultavasti) piakkoin.

--
dasinoaisnvs

Nikke

Posts: 881

#4 • • Nikke Robodisco / Techmu
Nam *hymy*

Oli aikasta loistavia biisejä. Etenkin tuo Orchidin biisi oli todella kova tosin olin sitä jo aiemmin samplen muodossa ihastellut, nyt menee kyllä hankintaan *sydän*.
Tuo Audiobully´s biisin vokaalit ei kyllä toiminu mut muuten mahtavia biisejä!!!

Miksauksesta: Mjoo vähänhän se haki mut eipä toi ny haitannu. Ja periaatteessa tykkäsin vaihdoista eli kuulostivat hyvältä pienestä juoksusta huolimatta. Sitäpaitsi breaksi breaksin perää miksaaminen on kyl minust vaikeinta mitä voi olla
*nauru*. Erityistä plussaa täytyy antaa tästä kompaktista paketista, että biisit soivat sillee sopivan lyhyesti tai pitkästi sillee että olennainen tuli esiin.

Jää kyllä soittolistalle*aplodit*

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

Femi

Posts: 651

#5 • • Femi
oi vitsi, en osannu odottaa noin positiivista palautetta, koska ite en oo miksin tekniikkaan niin tyytyväinen just noiden juoksujen vuoksi. kiitos :)

"Sitäpaitsi breaksi breaksin perää miksaaminen on kyl minust vaikeinta mitä voi olla "

itseasias tota nauhotellessa mietin, että nyt en kyllä tee tätä helpoks ittelleni, sellasia biisejä tuli vedettyä kopasta ja pistettyä levylautaselle. mutta hyvä, että maistui *hymy*
N.D.

Posts: 9

#6 • • N.D. Kunnon possu
Just laitoin itsellekin latautumaan. Annan palautetta sulle myöhemmin. =)

--
-O que me alimenta me destrói-

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#7 • • Peikkotyttö
En kovin perusteellisesti vielä ehtinyt kuunnella,mutta biisivalinnat toimi ainaki muhun!! Kämmit ei ainakaa ensimmäisellä kuuntelulla pahasti häirinneet.
*piis*

--
Groove is in the Heart

Mio

Posts: 1,010

#8 • • Mio
Hyviä biisejä...hyvässä järjestyksessä: D Muutama pikku kämmi sieltä kuului mutta ne on niitä...
Mun mielest toimiva eka mixaus*vink*
N.D.

Posts: 9

#9 • • N.D. Kunnon possu
Soittelin taustalla ja mukavia toimivia biisejä olit valinnut. En itsekään kiinnittänyt huomiota häiriöihin, joten ei ne ainakaan maata kaatavia olleet. Tsemppiä!

--
-O que me alimenta me destrói-

Femi

Posts: 651

#10 • • Femi
iso kiitos teille kommenteista :) kiva jos on maistunut. *hih*

lisää palautetta saa kyllä antaa vielä ;)
jaywink

Posts: 1,668

#11 • • jaywink bass warrior
tämän ehti kuunteleen tänä aamuna duunimatkalla. hyvii biisei ja tykkäsin miksaustyylistä. tekniikka vaatii kyllä hieman hiomista mut sehän paranee vain miksailemalla *vink*

propsina tosiaan se ettei vaihdoista ole yritetty tehdä liian helppoja *piis*
Absolute Alien

Posts: 128

#12 • • Absolute Alien Lucifer Project
Päätin nyt ihan mielenkiinnosta imasta tän. Katsotaan sitä palautetta sit ku saan kuunneltua tän tapreeks hyvin kokonaan pariin otteeseen. En kylläkään oo kyseisen musiikkityylin yyber fani, eli biisit ei ainakaan oo liian tuttuja *hih* En kyl oo mikään freeform polkkaNRG puristikaan vaikka ite sitä tyyliä soittelen...Kyl sitä tulee osteltua, kuunneltua ja ihan soiteltuakin muidenkin genrejen veisuja...

Palailen asiaan myöhemmin palautteen kanssa...

--
El Diablo

mayah

Posts: 11,313

#13 • • mayah Hermostuksesta vapiseva skenekingi
Juupa juu. Tuli kuunneltua tää tässä aamun hetkinä töissä.

+ Teknisesti ihan jees ekaksi miksaukseksi. Kuten joku tossa jo toteskin, propseja siitä, ettei vaihdoissa ollu koitettu päästä helpolla. Ja siitä huomaa, et biittimiksausta on joskus koitettu vähän harjoitellakin, kun myöhässä/ajoissa lähteneitä vaihtoja korjailtiin ihan oikeaan suuntaan ja melko hyvällä reaktio-ajalla. Lisää vaan treeniä, niin saat varmuutta vaihtoihin.

+/- Musiikkina tää ei herätä mussa mitään sellaisia tunteita, että kuuntelisin tän toiseen kertaan. Mut se on vaan mun korvien välissä oleva asia, joten siitä sun on turha paineita ottaa. Se on vähän sama kun mä tarjoisin breiksi/elektro ihmiselle mun ihqu-kiksu tai ihqu-kiksupolkka -miksauksia kuunneltavaks sata kertaa peräkkäin. Varmasti siis tämän musiikkityylin tykkääjät kuuntelevat toistekin :)

- Miksauksen pituus. Mun työt alko kahdeksalta ja mä oon jo palautteenkin kirjoittanut.. Eli seuraavaan sitte lisää levyjä, ettei fiilistelyt jää kesken *hymy*



Eli reeniä, reeniä, reeniä. Hyvä siitä viel tulee :)

--
Being happy is what I do best ^_^

Absolute Alien

Posts: 128

#14 • • Absolute Alien Lucifer Project
Noh, kuuntelinkin tän nyt samantein pariin otteeseen ku ei tässä ollu sen suurempaa tekemistä. *hih*

- Mun täytyy kyl antaa risuja tekniikasta, koska siinä on vielä ihan selkeästi opettelemista. Mun korvaan ei mielestäni osunut yhtään täysin onnistunutta vaihtoa vaan jokaisessa oli heti uuden veisun esittelyvaiheessa hakemista ja pahimmissa kohdissa teki mieli käydä jättämässä V5 raviveikkaus kuponki. On sitä kyl törmätty paljon heikompiinkin esityksiin, ett kyl oot selkeesti biittimätsäystä harjotellu jonkin verran... Lisää treeniä tälle osa-alueelle ni alkaa setit toimiin huomattavasti paremmin.

+ Annan plussaa kyl raita valikoimasta, vaikken kyseistä musa genreä hirveästi seuraile. Muutamat raidat toimi ja maistu hyvin jopa tälläselle hard dance genreen tykästyneelle hörhölle.

+/- Mixauksen rakenteesta antaisin kyl kans plussaa. Biisit eteni varsin mukavan loogisesti, sopi(si) hyvin yhteen ja muutenki mixi soljui mukavasti eteenpäin.

- Miksauksen 38 minuutin pituudesta kyl tulee aikamoinen miinus. Oon ehdottomasti sitä mieltä ett tää mixaus on aivan liian lyhyt ja ens kerralla pyri tekemään täys pitkä mixaus eli jonnekki sinne 60-80 minuuttiin.


Mut joo, lainatakseni Mayahia: "Eli reeniä, reeniä, reeniä. Hyvä siitä viel tulee :)" *hymy*

--
El Diablo

Femi

Posts: 651

#15 • • Femi
No tulihan sitä palautetta, mitä odotin. :) Olen aivan samaa mieltä kanssanne ja arvostan suorasanaisuuttanne. *piis*
Pitkään ajattelin, että ekan miksauksen täytyy olla "täydellinen", suht virheetön ja tarpeeks pitkä. Jotenkin se liika suunnittelu ja suorittaminen vei fiiliksen enkä saanu oikein mitään aikaan, joten kun tämän nauhoitin fiiliksis niin ajattelin että antaa mennä. Kuuntelin sen about 25 kertaa läpi, välil kärvistellen, mutta totesin että onpahan rehellinen miksaus, tää on taso nyt ja tästä mennään eteenpäin. :)

*sydän*
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#16 • • Edited Peikkotyttö
tykkään näistä biisivalinnoista joka kuuntelulla enemmän ja enemmän!

--
Groove is in the Heart

Juige

Posts: 78

#17 • • Juige MethSnortingHashSmoking AcidDroppingJunkieRanger
Saakelin hyvää kamaa oikeeseen hetkeen. Kokonaisuus menee aina mun kuuntelussa edelle kaikkee eli nou hätä vaikka vaihdot ei ollu 'ihan' kohdillaan. Se on se fiilis joka kuuntelijalle tulee (ainaki mulle) joka kertoo onko setti hyvä vaiko ei. Tää oli hyvä. Jäi hyvä fiilis. Keep it up.

--
Stay safe clover. I may need you again someday.

Femi

Posts: 651

#18 • • Femi
tosi kiva kuulla, i'll keep it up *hihu*
zara

Posts: 157

#19 • • zara bassotyttö
hmmm...Täytyy kyllä ladata. Yritän muistaa antaa palautetta myöhemmin :)
Avatar
#20 • • pia^^ Guest
Tykkäsin, tyyli osu kohillee. Ollu koti kuuntelus moneenki otteesee *hymy* . Mun amatöörikorvaan ei mitkää virheet kuulosta pahalta, aluks en ees mitä huomannu *nauru* . Pituuttaa vois olla vähä enemmä, mut toisaalt kivan lyhyt, erillainen *hymy* . Uutta miksii jo kaipailisin *hihu*