Laserpoint 2006 4.2.2006 @ Helsinki

573 posts, 29 pages, 179,135 views

SESSIONS2

Posts: 532

#261 • • SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]

Remotion, 3.2.2006 12:41:
saatte selkäänne jo ette ota kameroita, mä ainakin haluun nähdä näistä kuvia!



Kuvia tapahtumasta on tulossa tarjolle joka tapauksessa. Hoidamme tapahtuman kuvauksen 6 hengen teamin voimin ja saatamme kuvat saataville mahdollisimman pian.

Jouni Väänänen / SESSIONS2
ville

Posts: 3,780

#262 • • ville olen oikeasti ujo
vanhakin se nuortuu kun tänne tulee ja pitäähän toi tapsan live nähdä. Edellistä live-keikasta on vierähtänyt aikaa ja materiaalia pitäisi olla nyt huimasti enemmän (nähdäänköhän unity ja 2000 paria käsiä kohti kattoa?) :)
leenuliinu

Posts: 1,022

#263 • • Edited leenuliinu Kenen kaveri
Huomenna (lauantaina) kannattaa virittäytyä etkofiilistelyiksi Bassoradion taajuudelle (102,4 MHz pääkaupunkiseudulla, http://www.bassoradio.com toisaalla) kello 16-18. Silloin on nimittäin luvassa Local Underground Show, linjana tech- ja elektrohousea ynnä muuta fantsua pebanvatkausmateriaalia. Tiedossa näillä näkymin myös skaba, jossa palkintona 2kpl lippuja Rose Gardenin LP-afterclubiin (http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=8159) sunnuntai-iltana.

Samaa taattua LU-soundia on siis kuultavissa myös ensimmäisen kahden tunnin aikana (20:00-22:00) Kaapelitehtaan klubisalissa.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

roberto

Posts: 251

#264 • • Edited roberto
Nonnih tulihan sit liputki ostettuu *hih* Viel 24 h 55 min *jiihaa**känni*
Elias

Posts: 434

#266 • • Elias Elias
Ennakkolippu taskussa, huomenna *sydän*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

Avatar
#267 • • ikj Guest
jei!
tvf

Posts: 163

#268 • • tvf
24h enään..
vaavu

Posts: 1,324

#269 • • vaavu vara-vana
Kurjaa, ei pääse Laserpointtiin. :( Mulla lähtee sunnuntai-aamuna klo 8:20 lento Teneriffalle, viikon työmatka edessä.

Jos olisi oikein hc, voisi mennä suoraan bileistä kentälle.. mutta matkaseurana olevat projektikumppanit Nokialta eivät välttämättä tykkäisi hyvää. ;)
Mr. E

Posts: 88

#270 • • Mr. E
Huomenna olen tehtaalla...
Etsikää, naiset minut käsiini kaapelitehtaalla. Lyön drinkistä vetoa, ettei kukan pysy mun tahdissa tanssilattialla ens yönä =DD

--
"Totuus on hyvin perusteltu väite."
-Descartes

AlexS

Posts: 1,389

#273 • • AlexS kummasetä
Täällä Niin Olen

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

STE

Posts: 63

#274 • • STE
Kertokaas nyypälle että saako tuolta mitään purtavaa? Jos pippalot kestää noin 8h niin olis ehkä hyvä safkata siinäkin ajassa jotain...?

--
Good day

Yrjösen Pirre

Posts: 718

#275 • • Yrjösen Pirre R A K S A
Onko asu vapaa? T: Pirjo Yrjönen

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

Supersonicways

Posts: 86

#277 • • Supersonicways
Iiiiihan kohta*jiihaa* Aamulla 5 tunniks junaan istuun, et on hyvis ajoin Hesassa. Päivä kaupungilla ja sit yö perään... Pitäsköhän mun ottaa joku pyörätuoli varmuuden vuoks mukaan? Voipi olla jalat vähä jumissa...

--
There are reasons for things that a casual observer might not understand.

ThrillS

Posts: 12

#278 • • ThrillS
Mihinköhän aikaan Orkidea ja Proteus vetävät tuon yhteisen Laserpoint anthemin? *ding*
leenuliinu

Posts: 1,022

#279 • • leenuliinu Kenen kaveri

ThrillS, 3.2.2006 22:29:
Mihinköhän aikaan Orkidea ja Proteus vetävät tuon yhteisen Laserpoint anthemin? *ding*



Olisinko lukenut jostain, että aivan bileiden päätteeksi.. Voin olla väärässäkin, mutta jossain muistan nähneeni jotain tämän suuntaista.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014