Ja jos joku oikeesti haluu tehdä jonkun vitun lohko-arvonnan, niin annetaan vaan tehdä ku se ei varsinaisesti hetkauta kenenkään surkeutta suuntaan eikä toiseen..
Punk to the partys!!!!!
573 posts, 29 pages, 184,684 views
ville, 5.2.2006 12:35:
siis mitä jengi valittaa että siellä ei lasereita ollut? Onks teillä ollut silmät kiinni tai jotain .... siellä edessä oli neljä erittäin tehokasta laseria ja silloin kun niitä käytettiin oli sellainen olo että noi voisin kotiin ottaa :)
hallucinogen, 5.2.2006 13:58:
Muuten tosi kivaa mut iso miinus siitä ettei ollut mitään ruokaa tarjolla. Ei edes pringleseitä joita löytää lähes joka baaristakin. Joutui sitten lähtemään jo ennen kahta kotio nälän voitettua :(
caitrin, 5.2.2006 14:17:
Jep, olis kyllä ollu hyvä bisnes myydä jotain safkaakin tuolla. Varmaan olis ollu kysyntää pizza sliceille ja pringleseille. Oon viisastunu ja otan aina omat kinkkujuustovoileivät ja suklaapatukat mukaan Eipä lopu puhti kesken... tosin suklaa aina sulaa laukkuun, mutta mikäs sen parempaa kuin sulanut suklaamössö.
-clip- Oon viisastunu ja otan aina omat kinkkujuustovoileivät ja suklaapatukat mukaan -clip-
---
hallucinogen, 5.2.2006 14:19:Naisilla toi on helpompaa kun jokaisella laukku mukana jonne laittaa, omien housujen taskuun paljon mitään ois enää mahtunu ku siel oli lompsa, känny ja röökit
hallucinogen, 5.2.2006 14:19:
---
Jep, olis kyllä ollu hyvä bisnes myydä jotain safkaakin tuolla. Varmaan olis ollu kysyntää pizza sliceille ja pringleseille. Oon viisastunu ja otan aina omat kinkkujuustovoileivät ja suklaapatukat mukaan Eipä lopu puhti kesken... tosin suklaa aina sulaa laukkuun, mutta mikäs sen parempaa kuin sulanut suklaamössö.
---
Naisilla toi on helpompaa kun jokaisella laukku mukana jonne laittaa, omien housujen taskuun paljon mitään ois enää mahtunu ku siel oli lompsa, känny ja röökit