299 posts, 15 pages, 43,715 views
tuuls, 8.8.2005 11:38:
mut missä vaiheessa se ilotulitus oli? meni ihan ohi...
Bio, 8.8.2005 13:17:
---
tuuls, 8.8.2005 11:38:
mut missä vaiheessa se ilotulitus oli? meni ihan ohi...
---
Tais varmaan olla siin paikkeil kun ekat sateet tuli.. kivoi paukui
juGis, 8.8.2005 13:18:
Damn, mäkin missasin ton.. Tais paukkua sisällä vähintään yhtä paljon
bubbelgumMä maksan siitä että pääsisin toimiviin bileisiin, jossa tilaa on kaikille jotka lipun on ostanu. Ja sitä ei todellakaan voinu sanoa tästä illasta.
bubbelgum, 8.8.2005 14:44:
Jos joku muu haluu maksaa siitä että saa hengaa ulkona kantaen omaa reppuu selässä koko ajan, niin senkun. Mut ihan turha alkaa väittää että me jotka valitetaan, valitetaan turhasta.
Jos bileet haluu toimiviks, ja TIETÄÄ että tilaa on vähän, ja TIETÄÄ että narikka on pieni, niin silloin ei myydä niitä lippuja niin paljon että kaikki ei mahu!!!
Jos bileet haluu toimiviks, ja TIETÄÄ että tilaa on vähän, ja TIETÄÄ että narikka on pieni, niin silloin ei myydä niitä lippuja niin paljon että kaikki ei mahu!!!
Kuinka vaikeeta toi asia on tunkee teijän pluristelijoiden tajuntaan?
Siis ihan oikeesti. Miten te voitte sanoo että Unity-possee ei voi syyttää mistään? Et se oli vaan sään syy, ja sillehän ei voi mitään... Montahan kertaa se pitää sanoa että kyse ei ollu pelkästään säästä?
Vaikka sää ois ollu kuin kaunis tahansa, ja ulkona ois voinu hengaa vaikka koko illan, niin en mä ainakaan siitä maksa!
Mä maksan siitä että pääsisin toimiviin bileisiin, jossa tilaa on kaikille jotka lipun on ostanu. Ja sitä ei todellakaan voinu sanoa tästä illasta.
Jos joku muu haluu maksaa siitä että saa hengaa ulkona kantaen omaa reppuu selässä koko ajan, niin senkun. Mut ihan turha alkaa väittää että me jotka valitetaan, valitetaan turhasta.
Siis ihan oikeesti. Miten te voitte sanoo että Unity-possee ei voi syyttää mistään? Et se oli vaan sään syy, ja sillehän ei voi mitään... Montahan kertaa se pitää sanoa että kyse ei ollu pelkästään säästä?
Vaikka sää ois ollu kuin kaunis tahansa, ja ulkona ois voinu hengaa vaikka koko illan, niin en mä ainakaan siitä maksa!
Mä maksan siitä että pääsisin toimiviin bileisiin, jossa tilaa on kaikille jotka lipun on ostanu. Ja sitä ei todellakaan voinu sanoa tästä illasta.
modmod, 8.8.2005 15:25:
huide, parempi että pelkästään ihania unity muistoja tallella,
en haluu mitää errorii sinne unity-bile muistilokeroon kyl ikinä .
juGis, 8.8.2005 15:29:
---
modmod, 8.8.2005 15:25:
huide, parempi että pelkästään ihania unity muistoja tallella,
en haluu mitää errorii sinne unity-bile muistilokeroon kyl ikinä .
---
Ai, voiks niitä olla huonojakin?
No ei vaan, sit kannattaa lopettaa kun ei enää jaksa plurailla, as simple as that. Onhan ne aina yhtä hektisiä ja hulluja kemuja. Ja AINA sataa, ainakin melkein
modmod, 8.8.2005 15:34:
---
juGis, 8.8.2005 15:29:
---
Ai, voiks niitä olla huonojakin?
No ei vaan, sit kannattaa lopettaa kun ei enää jaksa plurailla, as simple as that. Onhan ne aina yhtä hektisiä ja hulluja kemuja. Ja AINA sataa, ainakin melkein
---
no just sitä fundenukki et jos ei itellää o sitä pluristeluu enää niinkuin ennen (mitä mulla ei tod ois ny la ollu) ni pare jättää väliin. noi bilefiilikset o ihan "up to one self".
mut toisaalt oisin mäki ehkä raivonnu jos ipodi ois tuhoutunu satees tai kamera tai jotain jos kert
katoksetkin lenteli (?)
pare et on nää ihanat unity muistot vaa edellisilt vuosilt ja nuoruudest joita viedä hautaan mukaan :) *koht toinen jalka siel*
juGis, 8.8.2005 15:37:
Kyllä, juuri näin. Itse vielä jaksan, mutta mä oonkin tällänen ikuinen plurinalapsi
miikkah, 8.8.2005 16:02:
<clip>
yksi syy miksi kemut on niin hyvät, on varmastikin se, että suuresta paskansateluriskistä huolimatta jotkut ihmiset antavat foorumeilla, kasvokkain, e-mailissa jne palautetta myös niistä asioista, jotka olisivat voineet toimia paremmin.
</clip>
miikkah, 8.8.2005 16:02:
<clip>
hyvät kemut nämä oli. ei semmoisista nauttimiseen pitäisi tarvita mitään mahd. yksittäisten epäkohtien huomiottajättämistä / -kieltämistä. (tarkoittaako plurailu nykyään noita edellisiä?? imo se on vähän eri juttu).
</clip>