Unity The Island - The White Party 6.8.2005 @ Helsinki

299 posts, 15 pages, 43,516 views

Peikkotyttö

#101 • • Peikkotyttö
Vaikka valkoinen on ehdoton inhokkivärini,olen valmis joustamaan ja laittamaan päälleni jopa valkoisen paidan...
Välillä on pakko uhrautua.

--
Groove is in the Heart

Tarsu

#102 • • Tarsu
1yö
*jiihaa*

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

gluester

#103 • • Edited gluester Further

Tarkoitus olisi vaavun kanssa kyllä tulla. Eihän parista kipsistä ja forrest gump polvituista voi olla estettä unitylle. Saareen tullaan oikeesti vaikka pää kainalossa <3

Whoa, tän on oltava nyt sitä maailmallakin tunnettua Suomalaista Sisua[tm]! *sydän* *aplodit*

[edit]Nii ja nukkumaan nyt äkkiä, että huominen päivä tulisi nopeammin *joo* *jiihaa*[/edit]
PieceOfMind

#104 • • PieceOfMind Omnea mea mecum porto.
Aurinko paistaa! *iloinen**jiihaa**heiii**aplodit*
Uhuu

#105 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
kompassiaukio on se, mistä uunisaaren vesibussi lähtee... =)
jos löydät sen niin löydät saareenkin... =)

-uhuutheislandhuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

pirpeli

#106 • • pirpeli
Ei enää kauaa, kun menee UNITY-neitsyys tältä eukolta*iloinen* Kun vaan toi keli kestäis...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Tapi

#107 • • Tapi Dreamstate

spinkick, 6.8.2005 12:17:
Tuolla alussa lukee, että tänään ne myis vielä lippuja sinne. Tahtoo sellasen, mutta, myynti paikkana lukee "Kompassiaukio, Ranta", en tajua, siis Kompassiaukiohan on steissillä, mikä ihmeen ranta.

Kompassiaukio on Kaivopuiston rannassa, Merisatamanrannan ja Ehrenströmintien kulmassa.
Uhuu

#108 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~

spinkick, 6.8.2005 12:26:
Kiitos ja kumarrus!

hei, mä olin eka... koskas se pusu tulee?? ;)

-ujoarkahiljainenpusuhuuhkajauhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

:Devyl

#109 • • :Devyl is Pink
t- ~2h perillesaapumiseen. Onneks ilmatkin sittenkin suosii *jiihaa*

--
:D Pyllyt pystyyn ja kannat kattoon *plur*

Kon-tiki

#110 • • Kon-tiki The Unsinkable

Tuolla alussa lukee, että tänään ne myis vielä lippuja sinne.

Missä "alussa"? Ei ´tän topicin aloittavassa flaikussa ainakaan.

#111 • • Edited ville olen oikeasti ujo

Kon-tiki, 6.8.2005 12:49:
---
Tuolla alussa lukee, että tänään ne myis vielä lippuja sinne.
---

Missä "alussa"? Ei ´tän topicin aloittavassa flaikussa ainakaan.

Lippuja myydään jos on hyvä sää koko yön.

Tällähetkellä weather finland näyttää, että klo 03 tulisi vettä taivaan täydeltä. Jos tuo pitää paikkaansa ja vesisateen luvataan alkavan esimerkiksi klo 02, mun henkilökohtainen veikkaus on, että lisälippuja ei myydä. Tämä siis henkilökohtainen veikkaus, eikä liity millään tavalla järjestävän organisaation lopulliseen päätökseen. Asiaa selviää 100% varmasti vasta klo 18 kun niitä lippuja pitäisi myydä.
#112 • • candyraver Guest
Kahen tunnin päästä matkaan*super* niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin siistii!!!!!!*jiihaa*
Individual

#113 • • Edited Individual HYPNO!

spinkick, 6.8.2005 14:54:
En löydä organisaation puhelinnumeroa mistään, luulis että se päätös on jo tehty.
Jos jollain se on, laittakaa jakoon. Blaa blaa blaa...

No just. Voisko se olla, että järjestävällä seuralla olisi mahdollisesti bileitten alla muutakin tekemistä kuin vastailla puhelimessa kymmenien bilettäjien tiedusteluihin, että myydänkö lisälippuja, tai alkaa muuten säätämään jonkun vastaajaviestien kanssa. Mun mielestäni se on jo kädenojennus, iso sellainen, että Unity haluaa jos vaan säätila antaa myöten mahdollisuuden myös vielä muillekin päästä nauttimaan bileistä, vaikka tapahtuma on jo _loppuunmyyty_ ennakkoon. Eiköhän tämä homma ole hoidettu juuri niin hyvin kun sen voi vaan hoitaa.

[pieni]Milloinkohan jengi tajuais sen, että sinne bileisiin ei kaikki mahdu, ei vaikka mikä olis. [/pieni]
Individual

#114 • • Individual HYPNO!

spinkick, 6.8.2005 15:36:
Mutta, meillä on jokaisella oikeus omaanmielipiteeseen, ja asioiden katsontakanta usein hyvin erilainen, itse kun on sellaisessa as.palveluammatissa, että kuvainnollisesti kengätkin nuollaan, niin mulle tollasen palvelun järjestäminen olisi selviö.

Itsekin olen palveluammatissa, jossa asiakas tulee ensin ja sitten tulee helvetin pitkä väli ja sitten tullaan me muut. Mutta olet varmaan myös niin kuin minäkin ammatissa, jossa kuitenkin asiakkaat ovat valmiita maksamaan siitä palvelusta, tällä tarkoitan sitä, että Unityn porukka, niin kuin tuskin kovin moni muukaan bilejärkkäri Suomessa ei juurikaan pääse rikastumaan sillä hommalla. Lipunhinnat ovat alhaiset ja yleensä jo 10 eurollakin saa jo aika ison kattauksen valoa, ääntä, dj:tä, livejä jne. Kun sitä vertaa normijuottolaan jossa olet tuon 10 egee köyhempi ennen kuin pääset edes baaritiskille ja muuta se ilta ei sitten ihmeemmin tarjoakaan ainakaan talon puolesta.

Promottoorit Suomessa painaa pitkää päivää ja hyvä jos pääsevät edes omilleen sen hirivttävän työtaakan vastineeksi. Ainakin tällainen käsitys mulla on. Että hieman kohtuutta noihin vaatimuksiin. Tietenkin jos bileliput maksais 50-60 euroa, olis asia ehken eri, mutta kuka täällä sellaisia summia maksaa, ei kukaan.
Wegez

#115 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Täällä tänää! *jiihaa* ...mulla ei oo vaa valkosta..ku ne on pyykis..mut vaaleensinistä on.. *vink* ..ja punasta.. *sydän*

--
...we´re all made of stars...

#116 • • Edited ville olen oikeasti ujo

spinkick, 6.8.2005 14:54:
En löydä organisaation puhelinnumeroa mistään, luulis että se päätös on jo tehty.
Jos jollain se on, laittakaa jakoon.

Päätös siitä myydäänkö lippuja vai ei, tehdään tarvittaessa klo 17.59. Esimerkiksi viimevuonna, olisiko ollut heinäkuussa, aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta klo 16-20. Tiedossa kuitenkin oli, että Virossa satoi ja todennäköisyys, että sade on tulossa suomeen oli erittäin suuri. Tällöin päätös lippujen myymättäjättämisestä tehtiin käsittääkseni aivan viime minuuteilla.

Järjestäjät ovat erittäin tietoisia säätilanteesta ja ainakin aiemmin he ovat käyttäneet säätiedostuksiin maksullista palvelunumeroa. Uskoisin että näin myös tänä vuonna.

Mitä tuohon puhelinumeroon tulee, niin toivottavasti ymmärrät, että tuohon numeroon soittaisi päivän aikana parhaimmillaan satoja henkilöitä. Ja koska päätöksen asiasta taitaa lopulta tehdä illan pääorgansaattori alias Orkidea, hän tuskin haluaisi jakaa täällä omaa puhelinnumeroaan ....

Mitä itse lippujen myyntiin tulee, niin IMO pitäisi muistaa, että ylipäätään koko ylimääräisten lippujen myyminen on asia, jota aika harva organisaattori edes toteuttaisi. Monet toteaisivat, että lipput on jo myyty, bileet on tulossa ja ylimääräistä stressiä ylimääräisistä lipuista ei otettaisi. Nyt siihen on mahdollisuus ja tätä ylipäätään pitää kunnoittaa.

Ne jotka kovasti näihin bileisiin haluavat, ovat jonottaneet lippunsa 30vrk sitten. He, jotka eivät ole tätä tajunneet, voivat kuitenkin ehkä saada lipun tulemalla tänään kompassille klo 18. Jos ei natsaa niin vikaa ei ole edes yhtä promillea unityssä, vaan sääukossa, joka tällä kertaa lupasi sadetta.

EDIT: Klo 16.13 tulleen tiedon mukaan lippuja ei olla myymässä lisää. Jos säätiedostus muuttuu, niitä voidaan myydä, mutta on todennäköistä, että tämäkin asia selviää vasta myöhään illalla/yöllä esimerkiksi puolenyön jälkeen. Unity on varmasti pahoillaan, siitä että sääukko ei ole tällä(kään) kertaa suosiollinen :(
Timce

#117 • • Timce
Unity INFO-puhelin :D 0800-UNITY

Mut joo..En päässyt tänäkään vuonna. Ensimmäiset Unityt odottaa vielä vuoroaan. :(

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

UzU

#118 • • UzU [33100]
Jaahas. Kohta lähtee Mini kohti suurta maailmaa kyydissään kolme maailman valkoisinta kaveria.
Tapsa reivaa jo täysii.
Tapi

#119 • • Tapi Dreamstate
Varma Tieto™ saarelta kertoo, että lippuja myydään ovelta myöhemmin yöllä vain, jos pääkaupunkiseudun yllä olevat pilvimassat väistyvät ja sää selkenee huomattavasti.

Alkuillasta lippuja ei siis myydä.

#120 • • Edited ville olen oikeasti ujo
Valkoiset kalsarit: check
Valkoiset sukat: check
Valkoiset housut: check
Valkoinen paita: check
Valkoiset kengät: check
Valkoinen vyö: check
Valkoinen fleece yölle: check

Alkaa näyttää ihan hyvältä :)

Kuinakohan valkoisia nää vaatteet on klo 05.00 =)