Konemetsä vs. Koneisto (naamioitu " Vittu, Koneistossa on paska line-uppi tänä vuonna" whinetys. :)

131 posts, 7 pages, 34,990 views

Rocca

#22 • • Edited Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Ana-5000, 18.7.2005 17:59:
MORE LIKE KONIMETSÄ AM I RITE?!

eli loppupeleissä mä nukuin ihan vitusti konemetsän aikana, jotain 5-6 tuntia varmaan.

Ana ei aina tarvii dissata kaikkee..btw itte nukkusin konemetsä aikana 6h..ja join jopa 5 lonkkuu ekan iltana.. et niin.. aina ei tarvii jtn settiä vetää et jaksaa... toivottavasti säkin sanot joskus jtn hyvää etkä aina pelkkää dissausta...

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Aziz Combat Fighter

#23 • • Aziz Combat Fighter

Rocca, 18.7.2005 19:17:
---
Ana-5000, 18.7.2005 17:59:
MORE LIKE KONIMETSÄ AM I RITE?!

eli loppupeleissä mä nukuin ihan vitusti konemetsän aikana, jotain 5-6 tuntia varmaan.

---

Ana ei aina tarvii dissata kaikkee..btw itte nukkusin konemetsä aikana 6h..ja join jopa 5 lonkkuu ekan iltana.. et niin.. aina ei tarvii jtn settiä vetää et jaksaa... toivottavasti säkin sanot joskus jtn hyvää etkä aina pelkkää dissausta...

Mä mitään dissanu. Kopioin vaan pätkän tekstiä toisaalta :)

must koni on [iso]IHANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA[/iso]
Hyzenthlay

#24 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Noin just. Huumeet on perseestä mut lisää viinaa, silmä liikkuu!

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Aziz Combat Fighter

#26 • • Aziz Combat Fighter

Hyzenthlay, 18.7.2005 20:57:

No ihan samalla tavalla mua pikkasen ahdistaa sellaset "Vhittu mä olin niin GÄNNISSHHÄÄÄ!!"

Mut pointtina - viranomaiset usein seuraa näitä foorumeita, ja ihan noin niinku koko skenen hyvinvoinnin kannalta ois ehkä asiallisempaa olla hehkuttelematta omia pörrikokemuksiaan siellä ja siellä tapahtumassa julkisesti, varsinkin kun nimimerkin takaa on suhteellisen helppo löytää muita foorumeita, valokuvia, etc...

Et jos pitää kiskoo laittomia, ni tehkää se ees salaa, ettei tartte taas pyllistää portsarille ku menee koneistoon.
Hyzenthlay

#27 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Ana-5000, 18.7.2005 21:09:
viranomaiset usein seuraa näitä foorumeita, ja ihan noin niinku koko skenen hyvinvoinnin kannalta ois ehkä asiallisempaa olla hehkuttelematta omia pörrikokemuksiaan siellä ja siellä tapahtumassa julkisesti

samaa mieltä kyl *joo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

sts

#28 • • sts Sama pyynti aitta!

---
Hyzenthlay, 18.7.2005 20:57:

---

No ihan samalla tavalla mua pikkasen ahdistaa sellaset "Vhittu mä olin niin GÄNNISSHHÄÄÄ!!"

Mut pointtina - viranomaiset usein seuraa näitä foorumeita, ja ihan noin niinku koko skenen hyvinvoinnin kannalta ois ehkä asiallisempaa olla hehkuttelematta omia pörrikokemuksiaan siellä ja siellä tapahtumassa julkisesti, varsinkin kun nimimerkin takaa on suhteellisen helppo löytää muita foorumeita, valokuvia, etc...

Et jos pitää kiskoo laittomia, ni tehkää se ees salaa, ettei tartte taas pyllistää portsarille ku menee koneistoon.

[iso]WORD![/iso]
Jussi Soro

#29 • • Edited Jussi Soro choon!

Mutta päätit silti itse postata ton tänne foorumiin, vaikka se onkin alunperin ymmärtääkseni postattu ihan toiselle foorumille?
Aziz Combat Fighter

#30 • • Aziz Combat Fighter

JussiS, 18.7.2005 22:59:
---
---

Mutta päätit silti itse postata ton tänne foorumiin, vaikka se onkin alunperin ymmärtääkseni postattu ihan toiselle foorumille?

No, tää yksittäistapaus nyt tuskin katkasee kamelin selkää.
Gisou

#31 • • Gisou
Koneisto vs. Sienistö *pupu*

--
Eläinten maailma on ihmeellinen.

AnderS

#32 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Ite oon joka vuosi ennen koneistoa sortunut pieneen whinetykseen
lineupin osalta. Mut joka vuosi mä olen poistunut sieltä suu messingillä.
Aina on löytynyt joku uusi juttu. Viime vuonna mä ihastuin Ellen Allieniin
ihan vitusti ja sitä ennen en ollut kuullut kyseisestä mimmistä yhtikäs mitään.

Tänä vuonna tekis taas mieli avautua tosta lineupista niinku joka
vuosi mutta mä en jaksa enää syödä sanojani past events puolella.
Joka vuosi whinetys on muuttunut kiitoskiiitosolikivaa palautteeseen.

Kyllähän loppupeleissä se lipun hinta tulee maksettua siitä
siellä vallitsevasta tunnelmasta. Ku tunnelma on hyvä, mieli on
avoin kaikelle uudelle. Ei voi tietää vaikka tänä vuonna
hurahtais johonki uuteen rytmijumpparyhmään.

Liike lähtee lantiosta...
dixoff

#34 • • Edited dixoff hmm Terve

JussiS, 18.7.2005 17:18:
Mun mielestä tota ei kyl voi whinetä liikaa. Oli yks kiva konemusafestari, ja nyt ne meni pilaamaan sen niinku täydellisesti. En vaan voi tajuta tota. Suomirokkipuoli puuttuu viel, ja iskelmälava.

No hei, tämähän on Koneistossa jo nähty. Muistaakseni jo Kupittaalla nähtiin pääesiintyjinä sellaisia katu-uskottavia skenetähtiä kuin Bomfunk Mc's ja Kemopetrol. Iskelmääkin saattoi joku jossain terassilla tai teltassa veivata. Kyllä sitä jo viisi vuotta sitten naristiin, että mikäs konemusiikkifestari tämä oikein on, kun joka toisella lavalla raikaa sähkökitara.

edit: Itse en menisi sanomaan, että festari olisi nykyisin jotenkin pilalla. Onhan se joka kerta ollut hieman erilainen kuin viimeksi, mutta joka kerta sieltä on riittänyt riittävästi mielenkiintoista, jotta viihtyvyys on ollut taattu. Ja ihan hyvältä näyttää tänäkin vuonna.
inka

#35 • • Edited inka juppihippireivaaja
Musta on ihanaa, että meillä on täällä suomessa ees yks iso konemusafestari. Ja nyt jopa toinen pienimuotoisempi kasvamassa.? :) Ennen koneistoa pystyttiin pitämään paremmassa miljöössä, enää ei. Mä meen mielelläni kaapelitehtaallekin ko. tapahtumasta nauttimaan. Sinne varmasti joka vuosi pohditaan niin hyvä line up kuin vaan voidaan voimavaroilla saada kasaan. Jos ei sinne halua mennä, voi jäädä pois.

Nää on faktat. Ns. "tällä mennään".

Miks kaikkee pitää aina dissata. Ainut asia mitä on on valittaa tai vertailla jotain ihan eri juttuja keskenään...
Turan Palloseura

#36 • • Turan Palloseura LU

dixoff, 19.7.2005 14:50:
---
No hei, tämähän on Koneistossa jo nähty. Muistaakseni jo Kupittaalla nähtiin pääesiintyjinä sellaisia katu-uskottavia skenetähtiä kuin Bomfunk Mc's ja Kemopetrol. Iskelmääkin saattoi joku jossain terassilla tai teltassa veivata. Kyllä sitä jo viisi vuotta sitten naristiin, että mikäs konemusiikkifestari tämä oikein on, kun joka toisella lavalla raikaa sähkökitara

word.

mä en tajuu miks joka vuos pitää kuunnella tätä samaa whinetystä asiasta. suomessa on pieni skene ja pienet piirit. pitääkö niistäkin muutamasta isosta tapahtumasta keksii pelkkää valittamista. monipuolinen line-up on varsin kiva juttu, jotta tapahtumaan saadaan paljon erilaisia, eri taustan omaavia mukavia ihmisiä.

sen kun valitsette joka hetki sen tilan, jossa sattuu olemaan itsellenne mielenkiintoinen artisti ja voilá - koko ajan saa kuulla hyvää ja mielenkiintoista musiikkia. ei kukaan ehi koneistossa, kuuntelemaan jokaisen salin musiikkia koko aikaa, joten mitä väliä jos viereisen tilan hiphop ei satu sillä hetkellä kiinnostamaan?
`
Aziz Combat Fighter

#37 • • Aziz Combat Fighter
Niin, ja jos haluu konemusiikin puuttesta valittaa, niin vois alottaa esim. määrittelemällä mikä on "konemusiikkia" ja mikä ei.

Vai pitäskö joka stagella olla jotain trancen alagenreä?
jeesboks

#38 • • jeesboks p u p u
Koneistosta tykkään ite ainakin just tarjonnan monipuolisuuden takia. Koneistossa tuli vaan Turussa kupittaalla käytyä, kaapelille siirtymisen jälkeen monen monet esteet on ollut harmittavasti aina samaan aikaan. Tänä vuonna ehottomasti koneistoon kuitenkin suuntaan. *joo*

Ja näitten tapahtumien vertailu on kyl aika turhaa sinäänsä kun kyseessä on kuitenkin kaks aika erillaista tapahtumaa. Joku tuolla aikasemmin sanokin, että koneisto sopii siinä suhteessa myös hyvin, että kaikilla ei mahdollisuutta olla metsässä pari vuorokautta.

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

kap-pu

#39 • • kap-pu the amazing suction cup boy

Hyzenthlay, 18.7.2005 17:44:
Mua ainakin häiritsee eniten se, että koneisto on näkyvin konemusiikkifestivaali suomessa, ja jos siellä on pääasiassa kaikkea paskaa soimassa, saa suuri yleisö sen kuvan että tää on tätä konemusiikkia.

Niin no siis, kukaan ei varmastikaan ole sanonut, ettäkö Koneistossa tänä(kään) vuonna soitettaisiin paskaa. Kyse on vain siitä, ettei line-up ole millään muotoa yhtä innostava kuin edellisinä vuosina, ei siis ole juuri mitään pakkonähdä/-kuulla-refleksiä.

Ja mitä siihen suureen yleisöön (josta suurin osa ei ole Koneistossa edes paikalla) tulee, niin omat "Voi ei, nyt ne kelaa et träänz on ihan ääzzizt"-fiilarit on kyl hyvin kaukana. :D

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Alimieli

#40 • • Alimieli Älä oo tommonen, oo tämmönen.
Silloin kun kävin Kaapelin Koneistossa ensimmäistä kertaa, poliisit pilasivat osan ilostani. En käytä huumeita, mutta silti jouduin jonottamaan kolme tuntia alueelle pääsyä. Silloin oli fiilikset että "perkele". Ja sitten myöhemmin, kun eräs tummaihoinen leidi soitti ältsin hyvää junkaa, joutui hän lopettamaan aikaisemmin kuiin suunniteltu. *winewine* *vink*

Muistan Gianttiropotin kommentit ekan Koneiston jälkeen: "Olisivat palmujen sijasta ostaneet kunnon peeaat". *jiihaa*

T. Konemetsä-fani