M: SONY VAIO PCG-V505CP

7 posts, 1 page, 1,848 views

COBALT

Posts: 1,407

#1 • • Edited COBALT akitaattori
Myytävänä uusi, avaamattomassa paketissa oleva Sony PCG-V505CP läppäri!
Hinta on 1299 + Postikulut
Täydet takuut tietenkin alkaen lähetyspäivästä!

Zekkaa ja heitä privaa jos kiinnostaa...

Ps. ko. laitteen alvillinen tukkuhinta on 2304 euroa!!!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

COBALT

Posts: 1,407

#2 • • COBALT akitaattori
Luulisny jotakuta kiinnostavan, höh...?
Menee aikas halvalla vaikka onkin iso summa kyseessä! Itseasiassa naurettava hinta ton tasoisesta myllystä!!!
Mut täytyy vaan avata ranteet kaikessa hiljaisuudessa jos jää käsiin!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

pakana

Posts: 307

#3 • • pakana
Mua auttais ainakin jos voisit listata täydelliset speksit tosta läppäristä! (onko mallinimi oikein?)

kiitti,

.jon

--
Ei savua ilman multaa.

COBALT

Posts: 1,407

#5 • • COBALT akitaattori
Toi nimenomaan hitsin pieni ja kompakti mylly 12 tuumasella näytöllä... Esim Live-keikka-koneeksi musamiehille!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

pakana

Posts: 307

#6 • • pakana
No niin, nyt selkenee hieman! Kertoisitko vielä mikä tuon nimenomaisen mallin varustelu on - mikä optinen asema, onko lisämuistia yms muita varusteita?

Miksi muuten myyt avaamattoman pakkauksen?

Olen siis kiinnostunut, mutta tuota myydään jo liikkeessä näemmä hintaan 1178,00 :( oletko valmis neuvottelemaan hinnasta?

.jon

--
Ei savua ilman multaa.

COBALT

Posts: 1,407

#7 • • COBALT akitaattori

pakana, 22.7.2005 14:19:
No niin, nyt selkenee hieman! Kertoisitko vielä mikä tuon nimenomaisen mallin varustelu on - mikä optinen asema, onko lisämuistia yms muita varusteita?

Miksi muuten myyt avaamattoman pakkauksen?

Olen siis kiinnostunut, mutta tuota myydään jo liikkeessä näemmä hintaan 1178,00 :( oletko valmis neuvottelemaan hinnasta?

.jon



Oon jälleenmyyjän palvluksessa ja saan tiätty pienen porkkanan jos/kun myyn pitkään varastossa seisseitä kpl:ta ulos! Sen vuoksi myös takuut ja muut on ok!
Zekkaappa kuitenkin vielä onko ihan sama mylly kyseessä, jonka olet nähnyt mainitsemallasi hinnalla myytävänä.
En väitä sua höppänäksi tietenkään, mutta olisi yllätys jos Sony-Vaio Finland olisi tiputtanut tukkuhintaansa noin roimasti, (Siis tukkuhintahan on/oli 2304/alv.22%) se kun ei yleensä kuulu sen toimintamalliin...
Jos todellakin joku jälleenmyjä jossain myy ko. konetta mainitsemaasi hintaan, niin uskon että esimieheni on halukas pääsemään myllystä eroon tuollakin hinnalla kyllä...!
Palataan astialle...?

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!