<< (Planedo - Treasure Island [08.27] )>>

8 posts, 1 page, 1,896 views

gerry

Posts: 979

#2 • • gerry
Dodiih.... kait se on pakko kuunella kun niin kovasti sitä promosit;D

Biisi on täysin bilemusaa joka toimiikin joissakin etanan pippaloissa ei niinkään kotona sohvalla. Mutta hyvät saundit ja draivi.... Enpä sen tarkemmin osaa nyt sanoa.

--
by B.C.S

dimitry_zoom

Posts: 213

#3 • • dimitry_zoom Madwave On Air
Hey, taas hitti! Aika hyvä biisi!!! Awesome!!
Avatar
#4 • • . Guest
Aikas prokehtavaa menoa. Liidien rytmitys toimii mukavasti!
Jäin kaipailemaan pari breikkiä enemmän.. Kick potkii hyvin.
Jinkso

Posts: 1,209

#5 • • Edited Jinkso FINRG
Fantomista tykkäsin, testataanpa tämäkin!
Kommenttia edittinä.

Edit: No, ei ihan mun kuppi teetä, musiikkilajiin en lämpeä. Se tosin taas ei tietenkään tarkoita että biisi olisi huono! Muuten kuulostaa oikein mainiolta, peukku!
Kanone

Posts: 123

#6 • • Kanone Drunken Master
Kuulosti mun korvaan tosi hyvält, energisen kuulost progetrancee vaikuttas olevan. Erittäin soittokelponen biisi mun mielest ja hyvä jo sellasenaan. Mutta ehkä tos vois olla viel jossai kohti kunnon breakdowni, jossa vaikka melodia kehittys tosta ja padi ois taustal, sit sen jälkeiseen nousuun tultaessa melodia palautus ennallee ja biisi jatkuis normisti, vähä niinku tech-biiseis:) Mut kuitenki hyvää työtä kyl ja kandii kyl soitella keikoil, soittaisin. :)

--
-Painerecords, Lti-

Juhgu

Posts: 7,921

#7 • • Juhgu Virnistelijä
Kerrankin mukavan iskevä alku. 0:57 alkava soitin kuulostaa hieman epävireiseltä ja loppupuolen acidit eivät oikein iske (voisivat ehkä olla hieman hiljemmalla?), mutta muuten ei valittamista. Juurikin minun makuuni toimivaa meininkiä, tätä vaan lisää *hymy*

2:20 alkava nosto on ihanan mehukas.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

nomic

Posts: 4,120

#8 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
yhdyn juhguun *hymy*
happo on omaan makuuni liian kovaalla ja näin peittää alleen paljon muuta, mitä biisissä tapahtuu
muuten loistavia sampleja löytyy mukavasti *vink*