Android, 19.7.2005 08:07:
Haukkukaa vapaasti idiootiksi, puristiksi ja nihkeilijäksi, luultavasti olenkin kaikkia noita. Mutta väärässä teidän on vaikea todistaa minun olevan.
Mun choice of words olis "ahdas-, & ylimielinen ja urilleen jämähtänyt paska." Jos sulle vaan natsaa?
Jos joku mua metsäpsykeilijöissä vaivaa, niin se on nimenomaan toi "on vain kaksi tapaa olla metsässä - oikea ja väärä"-ajatusmaailma. Pitää olla rastat. Pitää olla kangaslaukku, joka on mielellään koristeltu kuvalla, jossa on tyyliteltyjä neonvärisiä silokkeja. Pitää olla paskaiset samettihousut. Pitää olla läikikkäänä kaikissa maailman kirkkaissa väreissä loistava t-paita ja sen päällä säkkikankainen huppari.
Sit kun sulla on nämä pakolliset asusteet ja muutenkin oikeanlainen habitus, niin muutkin metsähipit hyväksyvät sut puhumaan kanssaan maailman kansojen yhdistymisestä ja tanssimaan aamunkoittoon kaiken elävän yhdenvertaisuuden nimissä - ihan selvinpäin, tottakai. Kato metsähipit on kyl suvaitsevaisia, you know, mutta vaan kun se natsaa niille itselleen.
Sopisko edes se, että psykepiireissä lakattaisiin leikkimästä niin helvetin suvaitsevaisia kun totuus on kuitenkin se, että noissa piireissä ollaan ollaan skinarien kanssa pauttiarallaa samalla suvaitsevaisuustasolla ja kyräillään kaikkea omasta porukasta erottuvaa norsunvitun näköisellä pahalla silmällä?