Super-Kerttu, 15.7.2005 08:27:
Niin ja tästä toisesta osoitteesta mut löytää täl hetkellä varmemmin..*iihhih* ![*pihkassa* *pihkassa*](/smiley/pihkassa.gif)
1. Helsinki
2. Alppila
3. Sturenkatu
wxw, 15.7.2005 10:48:
Helsinki
Alppila
inkoonkatu*hihu*
nethr, 15.7.2005 14:45:
1. Helsinki
2. Alppila
3. Porvoonkatu
![*hihu* *hihu*](/smiley/hihu.gif)
Mä asustelen Sturenkadun ja noitten maaseutukaupunkien välimaastossa
![*nauru* *nauru*](/smiley/nauru.gif)
Nelisen vuotta on tullut siellä asusteltua, ja kämppä on niin koti mulle kuin olla voi. Oon kuitenkin 95% todennäkösyydellä muuttamas kilsan/ pari etelään. Isompi kämppä, pienempi vuokra, kiva kämppä muutenkin, pieni partsi, yks naapuri ja sekin tuttu =uskaltaa jälleen hengittää, muusta puhumattakaan. Eitaxiabaarista-elämä taas edessä.
![*iloinen* *iloinen*](/smiley/iloinen.gif)
Vaikka kyllä mulle ikävä tulee Alppilaan.
fallen angel, 16.7.2005 11:46:
Helsinki
Alppila/Kallio
Vaasankatu
muZZle^, 16.7.2005 11:51:
1.helsinki
2.alppila/kallio
3. porvoonkatu
samas rapus asuu joku vaalee pitkähiuksinen joka soitteli ekas unitys pienel puolel levyjä, nyt en muista nimee hihi, ja haulla ku katoin ni alle kilometrin säteel löyty 102 profiilia..et kai tääl aika kasa on ![*hymy* *hymy*](/smiley/hymy.gif)
Alppilaa ja Harjuahan erottaa toisistaan Sturenkatu. Yhdessä ne muodostavat Alppiharjun. Harju on siis alue, joka rajautuu muilta osin Hesariin, Kurviin sekä Aleksis Kiven katuun. Eli aika moni kalliolaiseksi itseään tituleeraava on oikeasti harjulainen. Eli säkin fallen angel asut Harjussa/ Alppiharjussa. Etäisyyden perusteella päättelisin et niin asuu myös muZZle^.