elokuu

14 posts, 1 page, 12,596 views

anqqa

Posts: 4,032

#1 • • anqqa tirehtööri
olen koko elokuun poissa, eli bilekalenterin ylläpito on yksin teidän aktiivisuuden varassa. tapahtumiahan pääsee lisäilemään rekisteröinnin ja sisäänkirjautumisen jälkeen lisää bile -nappulalla. toivottavasti kalenteri ei siis ihan vanhene..

koska en vieläkään ole ehtinyt kirjoittaa ohjeita sinne sun tänne, tässä muutama:

bileet
suosikkeja voi lisäillä yksittäisen bileen sivulta, eli klikattuaan bileen nimeä kalenterissa. omia suosikkeja voi poistaa klikkaamalla suosikit -nappulaa kalenterissa.
viikkonäkymän saa joko etusivulla painamalla viikko tai kalenterissa viikon numeroa, samoin kuukausi joko etusivulla kuukausi tai kalenterissa kuukauden numeroa.

dj-tutka
tutkalla voi hakea dj:n menneitä ja tulevia keikkoja sekä mahdollisia kuvia mitä löytyy. kaikki tieto tulee suoraan bile- ja kuvatietokannasta, eli vielä ei mahdollista oman bion tms lisääminen

mobiili
biletietojen yms tilaamiseen kännykään löytyy ohjeet ko. sivulta, sekä bilelistoissa yksittäisen tapahtuman sivulla

kuvat
kuvia pääsee kommentoimaan kunhan on ensin rekisteröitynyt ja kirjautunut sisään.

chat
ylempi chat on 'aito' reaaliaikainen irc, alempi hieman hankalammin ja hitaammin toimiva ja kömpelö, mutta toimii kumminkin.
@ nimen edessä tarkoittaa operaattoria (oikeus potkia) ja + sättijöitä ketä on klubituksen kautta irkissä
yksityisviestit lähtee totuttuun tapaan /msg nimi viesti tyyliin ja alemman chatin tyypeille priva menee perille /msg klubitus nimi viesti periaatteella.

rekisteri
rekisterissä pääsee selailemaan klubitukseen rekisteröityneitä, haku hakee nikin ja kaupungin mukaan. 'kortin' kuvaa klikkaamalla näkee kuvan oikeassa koossa, kaikki kuvat näytetään tietyn levyisenä kortissa.

asetukset
asetuksissa pääsee muokkaamaan esim oman klubituksen ulkoasua sekä forumissa näkyvää 'avataria'. myös oman avatarin laitto on mahdollista, kunhan se on pieni kooltaan. avatarit näytetään aina 45x45 kokoisina, vaikka olisi pienempi tai suurempi

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Mice

Posts: 402

#2 • • Mice .: unique :.
..have a good trip, and come back in 1 piece.. *nauru*

--
This won\'t hurt, I promise..

hyvisdeluxe

Posts: 83

#3 • • hyvisdeluxe superdeluxe
tervemenoa =) *heiii*
älä tuo mukanas mitään epäilyttäviä tuliaisia...

[muokattu 31.7.2002 11:02]
Gastione

Posts: 114

#4 • • Gastione
Pidä hauskaa....... älä tee mitään mitä mä en tekis...(se ei oo paljon*nauraa*)
Me luvataan olla kiltisti tääl.....*hih*
Andy Braun

Posts: 646

#5 • • Andy Braun housebase
iloista lomaa!! *iloinen*
Defiz

Posts: 717

#6 • • Defiz
Hyvää reissua! *vink*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

Lost-Soul

Posts: 3,107

#7 • • Lost-Soul los pallos
Pitäkää hauskaa siellä lämmössä... Toivottavasti ette tapata sitä mun veikkaa

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Tyly

Posts: 908

#8 • • Tyly
Juup hyvää matkaa anqqulille *hymy*
Me pidetään klubbari pystyssä sen aikaa ja luvataan että ei täällä mitään kummallista tapahdu... tosin mikä nyt laskettaisiin enää ihmeelliseksi??? *hääh*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#9 • • cosmikki
..koitetaan olla nätisti ;) :)

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#10 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
*ankka*-ISÄNTÄ MATKOILLA?Minnehää lähti?Moon tippun ihan pois kärryiltä kun en o päässy tääl joka päivä pörrään*suru*´Hyvää matkaa vaan!*omaa odotellessa**hymy*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

bianca

Posts: 207

#11 • • bianca hippiäinen
pitäisköhän munkin toivotella elokuuta kaikille....sitä siis. minäkin taas alan siirtyä syksy moodille kun opinnot alkavat taas....huh. jees ehkä siis kerkeän taas täälläkin pörrätä!*hellokitty*

--
en tiedä minne olen menossa
mutta olen matkalla

¡ Previous post a couple of years ago !
*LoVeMySeLF*

Posts: 79

#12 • • *LoVeMySeLF* STROBOSCOPE MANIAC
Hyvää reissua! *jiihaa*