Das Boot weekend 5.8.2005 @ Kotka

77 posts, 4 pages, 18,929 views

COBALT

#21 • • COBALT akitaattori
Tätä on odotettu!!! *joo* Sairrraan mugeeta saada tulla Kotkaan piiitkästä aikaa ja vielä Relluihin!!! *jiihaa*
Otan setin talteen MD:lle ja jos en soita ihan päin veetä, niin lupaan lähettää cd-kopion ainaskin kymmenelle ensimmäiselle joka nappaa mua hihasta kiinni keikan jälkeen! Ja siis nimenomaan keikan jälkeen, erh... Eihän sitä etukäteen tiedä mitä kuraa tulee tuutista ...!!! *jiihaa*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

m1kk3

#22 • • m1kk3 no-life
Enää vajaa viikko >3 >3 *plur**sydän**kuolaa**jiihaa*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Holle

#23 • • Holle Beach X Member
Mikäli lauantaina keli sallii, pidetään bileiden jälkeen mansikkalahdessa lentopallojatkot. Yleensä jatkoille on osallistunut kourallinen väkeä, mutta pelit on jopa saatu muutaman kerran aikaiseksi. Jos intoa löytyy ja jatkot brittany spears- musiikkityylisissä ravintoloissa innosta, niin mukaan vaan! Meikä menee tästä nyt pihalle harjoittelemaan tiikeriä, että se sitte lauantaina sujuu...
Jussi Soro

#24 • • Jussi Soro choon!

Holle, 1.8.2005 12:26:
Mikäli lauantaina keli sallii, pidetään bileiden jälkeen mansikkalahdessa lentopallojatkot. Yleensä jatkoille on osallistunut kourallinen väkeä, mutta pelit on jopa saatu muutaman kerran aikaiseksi. Jos intoa löytyy ja jatkot brittany spears- musiikkityylisissä ravintoloissa innosta, niin mukaan vaan! Meikä menee tästä nyt pihalle harjoittelemaan tiikeriä, että se sitte lauantaina sujuu...

Mä oon sit sun puolella.
Individual

#27 • • Individual HYPNO!
Mä voin tulla selostaa matsin Uzbekistanin sosialistisen vallankumouksen sankarillisista ponnistuksista kertovan yleiserikoisradion suosittuun ohjelmaan "Uzbekistan urheilee."
Ninnu

#28 • • Ninnu

JussiS, 1.8.2005 12:55:
---
Holle, 1.8.2005 12:26:

---

Mä oon sit sun puolella.

Noh,mä oon ainaki sil toisel puolel.Pelaan paljon paremmin siellä.*tietää**nauru*
zenny

#32 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Vai lentis jatkot....kaveri ei varmaan lähe.. mut tosin mennää meijän autol....*juonittel* *iloinen*
jos tulis vaa kattelee meininkii siel....*joo*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Individual

#33 • • Individual HYPNO!

zenny, 2.8.2005 12:57:
Vai lentis jatkot....kaveri ei varmaan lähe.. mut tosin mennää meijän autol....*juonittel* *iloinen*
jos tulis vaa kattelee meininkii siel....*joo*

Hyvä! Sittenhän autoradiosta voi luukuttaa kevyttä tranceakin kesäyön ratoksi. Siistii, saatiin musatkin, vai käyks se? *koiranpentuilme*
Caro²

#37 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Miulle ei kyl tuo viteo auennu.. aukesko iso-I:lle?

Onks toi joku psykevinyyli joka pyörii taustalla *iihhih*
Daniel Braun

#39 • • Daniel Braun wednesday?
Ja jos lentopallojatkot keskeyttää raikas kesäsade, on sateensuoja ihan vieressä ;)
Jos remontinsekainen asunto sallii sen...

Toivottavasti olis hyvä sää lauantaina.
Perjantaina en valitettavasti mestoille pääse kun lauantaina olis aamuherätys ja töihinlähtö.
Mut la korvataan asia ja soitellaa hyvää housea, toivottavasti auringonlaskuun <3
ReiNe

#40 • • ReiNe
voi voi, saa nähdä kui tässä käy.. edellisen viikonlopun palautuminen kun on kestänyt yli puoleen viikkoon*poks*, mut lupaan koota itteni*super*

--
femalejunglist