Magnetic Flux - Supernature

6 posts, 1 page, 1,684 views

Mike Kila

Posts: 306

#2 • • Mike Kila
Aika junnavaa on :). Bassolinja ja perkussiot on jees, mutta ideoiden vähyys muissa rokottaa. Itse tykkäisin että olisi jotain melodian tynkää tai sit ihan vaan kunnon mättöö *iloinen*! Nyt tää nojaa ehkä vähän liikaa pelkkään bassolinjaan. Tuotanto on kohdallaan!
LoFi

Posts: 726

#3 • • LoFi
Dodiin:
Ensimmäinen mukava yllätys on suuri bitrate taso :) siitä kiitos heti alkuun

00:00-01:00
Ihan mukavasti alkaa rakentua ja taustagruuvibasso potkii ihan kivasta.

01:00-01:55
vähän junnaa, mut ei valittamista. Tanssilattialla tällainen pieni rakentelu ei haittaa, vaikka kotikuuntelussa voikin käydä vähän tylsäks..

01:55-03:50
Nyt aletaan päästä asiaan! Rumpujen pärinää niin että tuntuu! (kenties kuitenkin pientä sekameteliä havaittavissa - miksauskohan mättää?). Voksut tuo kivan lisän, ehkä vähän juustoset mutta ei nyt hirveän ärsyttävällä tavalla.

03:50-05:40
Kiva breikki. tulee vähän mieleen sellanen Marco V tyylinen meno, oisit voinnu lisäillä sellasta kivaa rumpukikkailua tähän väliin vielä? Draivi pysyy kyllä kivasti mukana =)

05:40-end
Varmaankin ihan kiva miksata ulos ku tuo basso jää tolleen mukavasti jauhamaan..

Arvosanana antaisin jonnekkin 8/9 tienoille kympin asteikolla. Hyvää shittiä *joo*
aneroidit

Posts: 70

#4 • • aneroidit
Aika kivan kuulonen raita. Toi bassline soundi alkaa olemaan kohta sun tavaramerkki. Ainoa mikä mua pikkusen alkoi nyppimään oli toi Voxu looppi joka ajoittain pyöri ehkä liiankin usein putkeen samaa riimiä. Mutta muuten rakenne toimi ihan hyvin ja tuotantopuolikin vaikutti ihan hyvältä!
Juhgu

Posts: 7,921

#5 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Kotona teki joo hieman mieli kelailla eteenpäin, eli turhan yksitoikkoista minun makuuni. Tanssilattialla epäilemättä toimisi paremmin, ja äänet kyllä sinänsä miellyttävät korvaa, erityisesti bassline. Antaisin 7½/10. Sori kun en osaa tämän tarkemmin arvostella.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

muZZle^

Posts: 305

#6 • • muZZle^
mie en osaa sanoa sen kummemmin ku et saa jalan vipattaan kohtuudella kyllä*joo*