Orion - Raw Vision

13 posts, 1 page, 4,912 views

Orion

Posts: 1,266

#1 • • Edited Orion
Tiukka kolmen vartin sekoitus hieman levottomampaa,
kierompaa ja tuoretta housea, technoa ja breiksiä
unohtamatta astetta melodisempaakin otetta.
Bassot kaakkoon :)

Lisätiedot, keikat, biot: http://www.iki.fi/juska
acid, breaks, disco, elektro, house, progressive, tekno, tribal

Tracklist:
01. DJ Hell - Let No Man Jack (Busy P remix)
02. Kiko & Gino - Good Sluts Factory
03. Tomcraft - Sureshot
04. Timo Maas - First Day (Buick Project dub)
05. Who's Who - Not So Dirty
06. Tim Deluxe - Road Runner
07. Tim Track - Track It Back (Hertz remix)
08. Joey Beltram - Energy Flash (remix)
09. Rui Da Silva - Pacman (Turnmills Mix)
10. 4Tune500 - Strung Out
11. Jupiter Ace - Until The Music Stops (Dub)
12. Lifelike & Kris Menace - Discopolis

lisätiedot - kuuntele
Gateway

Posts: 1,391

#2 • • Gateway Club Therapy
Tämä oli kyllä niin "Not-Orion" miksaus kuin vain olla voi, vai onko herralla musiikkimaku vaihtumassa? Toivottavasti kuitenkin on kyse maun laajentumisesta :)

Seassa oli todellakin kieroa/raakaa/outoakin housea, teknoa, breaksia... lopun hämärtelyt pisti minut ainakin ihme fiiliksiin. Allekirjoittaneelle ei toiminut niin hyvin mutta saatan kuvitella ison kasan ihmisiä joille tämä toimii, jos "se oikea" elektrohouse nappaa niin tässä on miksaus joka osuu varmasti suoraan hermoon. Itse tunnistin pari biisiä, uutta Timo Maasia oli seassa ja lisäksi oli joku toinen jonka nimeä en muista :)

Miksaustekniikasta tämän tunnisti Orionin nauhaksi eli biisit vaihtuu melko nopeaan tahtiin ja vaihdot on pitkiä ja hyviä, karkailut korjataan nopeasti. Eli odotettua Orion-laatua teknisesti.
Orion

Posts: 1,266

#3 • • Orion
Pistäkäähän nyt kommenttia - vai oliko tämä liian hämmentävä kokemus? :)

Tracklististä löytyy tiukkoja hemmoja, mm. DJ Hell, Tomcraft, Tim Deluxe, Joey Beltram, Rui Da Silva jnejne...
Jussi Soro

Posts: 6,385

#5 • • Jussi Soro choon!
Hmmm, missäköhän bileissä mä oon oikein mahtanu lähiaikoina pyöriä, kun tää matsku tuntuu tutummalta kuin tranceseteissä oleva :)

Jokatapauksessa oikein hemmetin kivaa likaista tech-housee, vaihdot on just siinä missä pitää, just niinkuin pitää ja miksauksessa on kokonaisuudessaan oikein kiva punainen lanka.

choons:
Kiko & Gino - Good Sluts Factory
Jupiter Ace - Until The Music Stops (Dub)
happosepi

Posts: 1,070

#6 • • Edited happosepi
Menevää soundia oli kyllä. Kiksu- ja poppiote loistivat poissaolollaan, toimi siis mulle hyvin. Loppupuolen matskusta tykkäsin erityisesti. Tuota viimeistä raitaa harkitsin jopa omaan levystöön kun tuli kaupassa vastaan, mutta totesin että liian housea kuitenkin ;) 10 ja 36 minuutin kohdalla soivat raidat jäivät myös mieleen. En nyt sanoisi tätä soundia vielä kovin kieroksi, mutta erittäin rullaavaa tanssilattiameininkiä, toimisi parhaiten hikisessä ug-ympäristössä. Hieno miksaus, peukkua ylös vaan!
kaasi

Posts: 404

#7 • • kaasi
Saksan klubeilla vierailut ovat varmasti edesauttaneet, että Orion on hommannut tämmöistä soundia pakkiinsa lisää. Täähän toimi tosi kivasti. Voisin jopa nyt kuvitella miehen soittavan joskus kokonaan tämmöisen setin jossain bileissä. Tää on hyvä osoitus, että hyvä dj venyy ja paukkuu tarvittaessa selektionsa puolesta. Kyllä tämän uudestaankin kuuntelee, jo pelkästään dj-tekniikkansa vuoksi. Taattua Orionin työskentelyä. Happosepi.. Viimeinen biisi on pakkohankinta, on sen verran hyvä biisi!
happosepi

Posts: 1,070

#9 • • Edited happosepi

Orion, 4.8.2005 09:46:
---
happosepi, 21.7.2005 13:57:
Menevää soundia oli kyllä. Kiksu- ja poppiote loistivat poissaolollaan
---


Ai onks mulla ollu joskus poppiote? :)

Kiitos Jussille, Kaasille ja Hapolle palautteista - kiva että toimii.



No, sellasta kiksu/proge-linjaa.. onhan se aika poppista :)

Edit: tarkennetaan vielä että älä hyvä veli ota negatiivisena tuota ;) Kyllä sellainen soft-meininkikin mulle uppoaa, mutta noin yleisesti ottaen "härskimmät" setit ilahduttaa suuresti aina sen perus kiksu/proge "anoppikin tykkäis" soundin seassa, mitä melko moni noista demoseteistä yleensäkin tuppaa olemaan..
seilori

Posts: 482

#10 • • seilori
Toimi ihan mainiosti, vähä tais jalkakii nytkähdellä :)
Looney

Posts: 96

#12 • • Looney
Varsin kivaa kuunneltavaa, lähtee duunikoneen ohella myös mp3-soittimeen pyörimään.
Toimiva kokonaisuus, eikä tekniikassakaan moitittavaa. Ehkä hieman yllätti se että loppua kohti mentiin leppoisampiin äänimaailmoihin, mutta pääasia että setissä mentiin johonkin suuntaan eikä junnattu paikallaan. *iloinen*
työmies

Posts: 48

#13 • • työmies
Olipas yllättävää soundia herra orionilta! edeltävät setit eivät maistuneet, mutta tämä on mainiota groovea... jatka samaan malliin.