Benji (155m) kaivari 29.7-14.8.05

100 posts, 5 pages, 38,015 views

iLJA

#61 • • iLJA
Mä haluuuun mä haluuun mä haluuuun *plur*

--
...it`s only after we`ve lost everything that we have,
we are free to do anything that we want...

excelsior

#62 • • excelsior :)
Jesh, palkka tulee just sopivasti noihin aikoihin, saattaapi olla että putoon sieltä kaksikin kertaa*jiihaa*, eli varma hyppääjä ilmoittautuu.

--
Vastedes ei tarvitse olla kuin päättäväisesti moderni, eikä tämä ole ohjelmallista vaan välttämätöntä ja kiireellistä.

Lyylikki

#63 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Ööh...mä haluisin alottaa jostain vähän matalammalta. Vaikka ne sanoo, että 50 m jälkeen on ihan sama paljon menee ylemmäs, että ei se sit enää tunnu niin pahalta. Varmaan tuntuu.

Siis haluisin kyllä.
Air

#64 • • Air
Meinaaks toi "I LOVE beeing "human-JoJo"" sitä että sen on tehny ja oli kivaa vai mitä?? Kiva ois toi kokea mut hinta taitaa olla liikaa..
FreeFall

#65 • • FreeFall music addict
tänään se sitten alkaa *iloinen*
kertokaa fiilikset, ruusut ja risut tänne sitten kun on hypyt suoritettu *hihu*

*justjoo* voisinkohan saada tapahtuman mainostamisesta ilmasen hypyn *hih*

*jiihaa**aplodit**jiihaa*

--
Lintuperspektiivi

FreeFall

#66 • • FreeFall music addict
Olin eilen Kaivarissa kattelemassa Jo-Jo:ja ja varma asia on se että mitä enemmän painat sitä hauskempaa sinulle olisi the hyppy.
*joo*

--
Lintuperspektiivi

pieni

#67 • • pieni made of peanuts
Kaksi kesää sitten tultiin alas samoista 155 metrin korkeuksista. Kallista on lysti, mutta jos ylimääräistä rahaa sattuu löytymään (kuten itselläni kävi) niin onhan se kokemuksena vapauttava *joo*

Totta tosiaan on, että eipä 50-kilonen tytär sieltä kauhean alas tullut, saati monta kertaa jojottanut. SILTIKIN, paras tunne itselläni tuli juuri sillä hetkellä kun sisäisti hypänneensä tyhjän päälle. Vapaapudotuksen jälkeen sitten baunssattiinkin takas ylös jälleen pää ylimmäisenä ja oli aika vänkä tunne kun ensin mennään pystyssä ylöspäin ja sitten ruvetaan vaan kellahtamaan jälleen pää alaspäitten ja menosuunnaksi jälleen meren pinta. Tosin siitä pinnasta jäätiin kyllä roimasti. Kuvista totesin että vähän yli 155 metrin matkan puoliväliä sitä vain oli tultu...

Anyhow, mikäli joku maksaisi puolestani - hyppäisin aivan varmasti uudestaan *iloinen*

--
"I'm dancing barefoot
Headed for a spin
Some strange music drags me in
It makes me come up like some heroine"

Mimir

#68 • • Mimir Rouva Yninä
Kas näin, tänään kävin hyppäämässä *hymy*

Sää suosi, ja oli kaikinpuolin paras hyppy ikinä [tämä oli siis järjestyksessä neljäs]. Jotenkin aistit oli terävämpinä ku koskaan, tunne oli vaan aivan uskomaton.

Tässä lähiaikoina saan varmaan jonkunlaista videopätkää nettiin, pistän linkkiä sitten.

--
[Wings are growing on her.]

Keba

#69 • • Keba
Hyppäsin neitsyyteni pois sunnuntaina, ihan ok oli, ei mitään maata mullistavaa, kivaa ja jännää sentäs. Nousu oli aika hurja, ja ekan pompun lakipiste. En kyllä ikimaailmassa maksaisi 80 euroa, onneks ei tarttenu maksaa penniäkään =)
o_°

#70 • • o_°
Hihi hyppäsin tänää ekan hypyn.*jiihaa* Täytyy kyl sanoo et oli iha v*tun hieno kokemus. Tosin uskon, että huomenna jo alkaa vituttamaan tuo 80, mut elämä on. Ryypänny olisin kuitenkin nuokin rahat.

Jotain videon tynkää tuosta kanssa tuli kuvattua, katsoo saako siitä ikinä mitään kasaan editoitua.

Suosittelen kokemusta kaikille joita ei 80 itketä
Miksan

#71 • • Miksan

¦), 31.7.2005 16:06:
Olin eilen Kaivarissa kattelemassa Jo-Jo:ja ja varma asia on se että mitä enemmän painat sitä hauskempaa sinulle olisi the hyppy.
*joo*

Niitä köysiä kyllä vaihdellaan ihmisen painon mukaan.
FreeFall

#72 • • FreeFall music addict

Miksan, 5.8.2005 21:40:
---
¦), 31.7.2005 16:06:
*joo*

---

Niitä köysiä kyllä vaihdellaan ihmisen painon mukaan.

ei ainakaan kaivarissa!

--
Lintuperspektiivi

Jinx

#73 • • Jinx Superfeminine
Pitänee mennä taas tänä kesänä joskos vaikka tänään.... *hih*

--
Pyllykkä

Samu81

#74 • • Samu81 kokolihaa

Mimir, 3.8.2005 18:44:
Kas näin, tänään kävin hyppäämässä *hymy*

Sää suosi, ja oli kaikinpuolin paras hyppy ikinä [tämä oli siis järjestyksessä neljäs]. Jotenkin aistit oli terävämpinä ku koskaan, tunne oli vaan aivan uskomaton.

Tässä lähiaikoina saan varmaan jonkunlaista videopätkää nettiin, pistän linkkiä sitten.

Ahahahaaa.. säkö se olit joka kilju niiku tapettava sika.
Oltiin kamujen kanssa siellä Kaivarissa pelaamassa korttia iltapäivästä kun joku mimmi tuli ales ja kilju koko matkan aivan tajuttomasti *nauru*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Mimir

#75 • • Mimir Rouva Yninä

Samu*, 9.8.2005 13:05:
Ahahahaaa.. säkö se olit joka kilju niiku tapettava sika.
Oltiin kamujen kanssa siellä Kaivarissa pelaamassa korttia iltapäivästä kun joku mimmi tuli ales ja kilju koko matkan aivan tajuttomasti *nauru*

En ollu minä *nauru*

Itse asiassa me kateltiin kans niitä hyppyjä jonkun aikaa. Broidi oli siinä kameran kanssa ja totes, et "ei sun tartte hypätä, mä kuvaan ton seuraavan ni uskotellaan sit kaikille et se oot sinä". Se seuraava tyttö oikeesti huus ku sitä olis tapettu, totesin vaan, et "en mä haluu uskotella kenellekään et mä huudan noin" *lmao*

Video ei oo vielä päätyny koneelle asti, piuha kun on kateissa, mut eiköhän siitä jonkunnäkönen pätkä joskus tulevaisuudessa vielä nettiin päädy.

--
[Wings are growing on her.]

kilobitti

#76 • • kilobitti 1-2-3 techno
tää keskustelu kyllä herätti mun kiinnostuksen...vähän liikaa maksaa, muuten olisin jo tuolla*joo*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Juhgu

#77 • • Juhgu Virnistelijä

Mimir, 9.8.2005 13:11:
---

Eikö siinä putoa jonkun 10 sekuntia tjs? Sehän meinaa että sen pitää vetää henkeä välissä ja jatkaa kiljumista *mielikuvallenaureskel*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

o_°

#78 • • Edited o_°

Juhgu, 9.8.2005 16:02:

Eikö siinä putoa jonkun 10 sekuntia tjs? Sehän meinaa että sen pitää vetää henkeä välissä ja jatkaa kiljumista *mielikuvallenaureskel*

Ei se kyl 10 sekuntia kestä. Ja kyllä hyvä keuhkoinen tyttö huutaa vaikka 20 sec. *hih*

Edit: typot
excelsior

#79 • • excelsior :)
huomenna hyppään!!!*jiihaa* palkka tuli ja huomenna on lyhyt päivä töissäkin*pihkassa*

--
Vastedes ei tarvitse olla kuin päättäväisesti moderni, eikä tämä ole ohjelmallista vaan välttämätöntä ja kiireellistä.

typ0

#80 • • typ0 syntax error
on vähä hassut vaihtoehdot ku moni noista toimii mun kohalla... esim I LOVE beeing "human-JoJo", tehty tämä ja paljon muutakin "X-tremeä", once I jumped, I cant stop... (tehnyt kerran kaks ja menossa uudelleen tai siirtymässä mut ei sil välii =DD se on siistii =DD

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual