Benji (155m) kaivari 29.7-14.8.05

100 posts, 5 pages, 37,939 views

pirpeli

#21 • • pirpeli
Ensin sinne ylös mentäessä pyörtyisin ekan kerran, ylhäällä ensin oksentaisin ja sitte tulis pissat housuun. Lennossa oiskin sitte toka pyörtyminen ja alas tullessa haisis p***a. Ois se sitte kiva kertoa, että "tulipahan hypättyä". "Missä on lähin pesula?"

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Karvinen

#22 • • Karvinen SekaiSin MariSta
*jiihaa* mä haluun . . varmasti meen jos on sillo rahaa, kamalan kallista "elämä on" *justjoo* nyt jo sydän pomppii epätasaseen vauhtii ku kelailen edes tota . . pyörryttää *hikoil* mut pakko. . . mä oon aina halunnu . . .

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

LactoPhilus

#23 • • LactoPhilus - Central Kallio Investigation -
hypänny 2 kertaa. 122m muistaakseni ja toisella kerralla 155m. hyvät maisemat kaivarin yläpuolella *joo* semmoset adrenaliini rushit siit kyl saa et oksat pois *jiihaa*
Twist

#24 • • Twist Team Kemuttajat
Pieni korkeenpaikan kammo vaivaa , mutta luvattu mikä luvattu ...! 29.päivä lähtee... *hikoil**ding*
AlexS

#25 • • AlexS kummasetä
Kaveri hypänny, hukkas sit samalla ryyppyreissulla sen hyppytodistuksenkin *hih*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

anskuli

#26 • • anskuli herself
Sitten kun on tuo ylimääräinen 80 niin ihan varmasti hyppään! Ollu jo mielessä niiiiin kauan.. ja eikä olisi pokkaa jänistää enää siellä ylhäällä niin alast tulisin kyllä lujinta vauhtia. *joo*

--
There is no point of living if you cant feel alive...

iam

#27 • • Edited iam Studying Inner Paths to Outer Space
Kerran olen hypännyt ja oli kyllä yksi elämän parhaista jutuista ikinä. Jos elämä menee kuollessa filminä niin tuo hyppy on ihan varmasti mukana. Jos hinta olisi edes pari kymppiä halvempi niin tuota voisi tehdä vaikka joka viikko!

Ehkä siistein kohta on se sekunnin murto-osa kun on tavallaan tyhjän päällä eikä putoaminen ole vielä ihan alkanut. Ottaa kivasti masun pohjalta *jiihaa*

edit: Joskus mulla oli pieni korkeanpaikan kammo, mutta pienellä psyykkauksella sain muutettua pelon himoksi. Seuraava juttu on ehdottomasti laskuvarjohyppy =)
#28 • • HRDance Guest

Dr. SYKErö, 11.7.2005 08:32:
kyl mieli tekis mut toi hinta *eiei* adrenaliinia saa halvemmallaki.... *nauru*

sama homma. kaikki vaan kallistuu jatkuvasti.
#29 • • MiSSy* Guest

mayah, 11.7.2005 12:43:
En hyppäis ikinä.

T: "Voin pahoin Kampin metroaseman liukuportaissa, ku ne on niin korkeat."

100% sama fiilis *joo*
#30 • • valona Guest

leka, 9.7.2005 16:58:
On paljon mukavampaa hypätä laskuvarjolla jostain 4 kilometristä*hih* Koska siinä se vapaapudotuskin jo kestää hetkisen*iloinen*

Pöh, "varmuusvälineen väärinkäyttöä", sanoi vanha lentäjä.
dinsQ

#31 • • dinsQ
ite kokeillu laskuvajohyppyä ja oli aivan mahtavaa:)..aion kyllä ehdottomasti mennä uudestaan vielä hyppäämään..benjihyppyä kun pääsis vielä kokeilemaan..enään uskalluksesta kiinni*iihhih*vaikkakin olen kuullut puhuttavan että laskuvarjohyppääminen olis ns. kauheempaa..mutta ite pidän benjihyppyä jännempänä juttuna*piis*
Progress

#32 • • Progress
Jos ette oo käyny Stokixen Gröna Lundis, ette varmaan sit tiedä että siel on euroopan korkein vapaapudotuslaite...(85m) Se on huisi kokemus...Ite oon käyny ko. laitteessa jo jotai lähemmäs 30 kertaa...*jiihaa* Siinä tulee kans aika hieno "kuoleman tunne". Ja pimeellä, syksyllä se tuntuu parhaalta...ku ei näy kun kaupungin valot ja neki menee viivoina vaan...Ja ei muuten sit kannata yrittää laittaa sitä turva-kaarta liian löysälle...Ihan vink vink vaan...Ite laitoin, ja oli lähellä ettei se auennu KOKONAAN alas tullessa...paniikki meinas iskee..tosin se matka kestää vaan jotai 2,5s...eli ei kerkii kauheesti miettii...*nauru* Mut kokemuksen arvoinen! Itselle ainaki tulee siitä joka kerta(edelleen!!!) tosi hyvät kiksit..ja adrenaliinii virtaa ihan sutena. Kunnon *plur*-tunteet!!! Ja kädet tärisee aina sen jälkee HULLUNA...mut se on kivaa vaan! *iloinen*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Gisou

#33 • • Gisou
Oon kuullu semmosia loruja, että toss hypys vois sokeutua, mutta taitaapi olla pelkkää tarinaa tai yksittäistapauksia, mitkä ei liity varsinaisesti siihen hyppyyn itsessään. Vai onko jollain enemmän infoa asiasta. Mikään muu ei sitten estäkään minua..*muhaha*

--
Eläinten maailma on ihmeellinen.

Steven Hoaks

#34 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Itellä on aika paha korkeanpaikan kammo mutta haluaisin voittaa sen... Ja hyppäämällähän siitä selviää *iloinen*
Rahapulan takia tuskin tänä vuonna onnistuu mutta tarkoitus olisi lähi aikoina kokeilla *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Liqued

#35 • • Liqued CyberHemuli
Liian hurjaa touhua mulle!

--
Spin!

Miksan

#36 • • Miksan

camouflage, 19.7.2005 00:01:
Oon kuullu semmosia loruja, että toss hypys vois sokeutua, mutta taitaapi olla pelkkää tarinaa tai yksittäistapauksia, mitkä ei liity varsinaisesti siihen hyppyyn itsessään. Vai onko jollain enemmän infoa asiasta. Mikään muu ei sitten estäkään minua..*muhaha*

Joo tommosta juttuahan pyörii, teoriassa se on vissiin mahollista että ku roikkuu tarpeeks kauan pää alaspäin ni silmän verkkokalvot irtoaa/vaurioituu veren päähän valumisesta johtuvasta korkeesta veren paineesta silmissä. Noin ainaki muistelisin et se meni, ei oo tosin varmaa tietoa.
hallucinogen

#37 • • Edited hallucinogen Edain
Oishan tuo varmasti hieno kokemus mut vähän turhan kallis kyllä. 20e voisin viel maksaa tosta lystistä. Tiedä sit uskaltaisko sitä sit kuitenkaan hypätä =D Veden päällä tilanne ois helpompi vaiks 155m veteen tappaa aika varmasti kans mut jos sattuu köysi joustamaan liikaa niin sit käy paremmin kun asfaltille osuessa :D

--
pikku-*possu*

Sjel

#38 • • Sjel Apprentice.
mmm.. ja eikun säästämään :D

--
Will work for bandwith. :)

Trixie

#39 • • Edited Trixie
Kannattaa kokeilla*joo* itse olin viime vuonna hyppäämäs ja ah sitä tunnetta*iloinen* ihan mielettömän upea kokemus*plur*

Kuva on hieman sumea mutta eiköhän jokainen tajua mitä siinä tapahtuu*hymy* pyöritys oli kovaa mut kivaa*jiihaa*

--
face your fears and live your dreams

Peikkotyttö

#40 • • Peikkotyttö
keksin halvempiakin keinoja päästä hengestäni*eiei*

--
Groove is in the Heart