Benji (155m) kaivari 29.7-14.8.05

100 posts, 5 pages, 37,912 views

FreeFall

#1 • • FreeFall music addict
Kaksi kertaa kävin viimevuonna ja oli sellaset fiilikset jälkeen päin että pakko mennä tänä kesänä uudelleen! *iloinen*
Hinta on kyl kova 80e (ainakin viime vuonna) ja hyppy ohi erittäin nopeasti. mutta ne fiilikset!!, ne fiilikset jatkuu pari viikkoa sen hypyn jälkeenkin.
Tulin kaupasta ja tuli "Flash-Back" oli pakko laittaa kauppakassit hetkeksi maahan ja naureskella itsekseen pienen hetken.
Tänä vuonna olisi tarkoitus tiputtautua takaperin jos se on mahdollista, eli siis jos se ei ole vastoin niiden käytäntöä (turvallisuus syyt tai jotai sellasta)...
Löytyykö täältä lisää ihmisiä jotka tälläsestä adrenaliinista nauttii?

Täytyy kyl sanoa että ei lintsi enään saa aikaan samanlaista fiilistä ja tuntuu kun aina pitäisi hakea enemmän ja kovempaa jotta saisi samat "kiksit"...luonnollinen eteneminen benjistä tuntuukin olevan laskuvarjohypyt jota toivon mukaan pääseekin kokeilemaan ensikesänä :)

--
Lintuperspektiivi

NextAce

#2 • • NextAce Alienated
Pitkään on tehnyt mieli hypätä, mutta tänä vuonna on pakko päästä hyppäämään.

--
-Alienation-

-----

Jinx

#3 • • Jinx Superfeminine
Tuli viime kesänä hypättyä aika huima kokemus mutta todella hieno sellainen*hymy*
saas nähä jos menis tänäkin vuonna

--
Pyllykkä

Jutu

#4 • • Jutu Blondi
Haluisin hypätä, mutta toi hinta on kyllä mulle vähän liikaa. Pitää varmaan odotella parempia aikoja ja sitten vasta kokeilla.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Blues

#6 • • Edited Blues Koning van Afrika
Mielummin hyppään laskuvarjolla :)

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

#7 • • djmg Guest
hinta on aika korkea.. mutta on se kuiteski yks upea kokemus.. ja sen vois vaikkapa hypätäkkin nyt !!!*plur*
Jarsseli

#8 • • Jarsseli
onhan hinta kallis muttei tollanen nosturin hommaaminen ihan halpaa ole, siitähän se hinta johtuu uskoisin.. Itse mua ei sais hyppään ees miljoonasta!
leka

#9 • • leka anteeksi olen eläin
On paljon mukavampaa hypätä laskuvarjolla jostain 4 kilometristä*hih* Koska siinä se vapaapudotuskin jo kestää hetkisen*iloinen*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Juige

#10 • • Juige MethSnortingHashSmoking AcidDroppingJunkieRanger
minä en luota tekniikkaan. niin monesti on se minut jättänyt että minun tuurillani jokin fysiikan laki ei menekkään kohdalleen ja sitten kun kerrankin uskaltaudun joko benji tai laskuvarjohyppyyn kaikki menee pieleen. ei sinällään että pelkäisin kuolemaa mutta kyllähän se varmasti v*tuttaa ja rankasti *hmph*

--
Stay safe clover. I may need you again someday.

Lost-Soul

#11 • • Lost-Soul los pallos

Juige, 9.7.2005 22:20:
minä en luota tekniikkaan. niin monesti on se minut jättänyt että minun tuurillani jokin fysiikan laki ei menekkään kohdalleen ja sitten kun kerrankin uskaltaudun joko benji tai laskuvarjohyppyyn kaikki menee pieleen. ei sinällään että pelkäisin kuolemaa mutta kyllähän se varmasti v*tuttaa ja rankasti *hmph*

Voit luottaa siihen, että ainakin se tärkein "laki" toimii varmasti. Alas sieltä tullaan, tyyli on vaan vapaa.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Jocular

#12 • • Jocular Janni
Puuttuu vastausvaihtoehto "Extreme kiinnostaa, taivas kiinnostaa, mut ihmisjojoa en leikkis vaikka maksettais" *nauru* Ite hypänny tandemin parisen vuotta sitte ja siitä saakka kaivannu taivaalle jatkuvasti.. Laskuvarjoilu vaan on aluks aika kallis harrastus..
Ja ihmisjojoilu ei ajatuksena tai tekona kiehdo ku ajatteleeki sitä hyppimistä ja pomppimista siin narun päässä pää alaspäin eikä heti pääse pois :/ En sit tiiä millanen tilanne ois jos oikeesti hyppäis, ahdistaisko sillon?

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

ezzy

#13 • • ezzy Droid-pappa

Lost-Soul, 9.7.2005 22:53:
---
Juige, 9.7.2005 22:20:

---

Voit luottaa siihen, että ainakin se tärkein "laki" toimii varmasti. Alas sieltä tullaan, tyyli on vaan vapaa.

haha, juuri näin. Joltakin sillalta olis siistiä hypätä benji-hyppy.
Texx

#14 • • Texx ^_^
Ois kyl maailman siisteintä. Mut 80e on öö.. hiukka kallista :( Mut kyl mä joskus viel, ehkä sit enskesänä. ^.^

--
*piis*

Mikcore

#15 • • Mikcore Eternity has passed
Ei toi hinta oo paha elämyksestä, mutta liian vaarallista mulle eli:
Jää väliin nyt ja jatkossakin.
#16 • • Jaska Guest
Kokeilkaa lv- tandemii mieluummin:)
Illustrator

#17 • • Edited Illustrator
Benjiä en hyppäisi, vaikka joku tarjoisi. Laskuvarjolla voisin kyllä hypätä. Se vaan taitaa olla vieläkin kalliimpaa. :(
Dr. SYKErö

#18 • • Dr. SYKErö Kolmannen sukupolven Koe Kaniini
kyl mieli tekis mut toi hinta *eiei* adrenaliinia saa halvemmallaki.... *nauru*

--
Lammas karhuntaljassa, kehrää ku kissa, tikkaa ku kani ja lähtee ku rusakko makuulta.

Mimir

#19 • • Mimir Rouva Yninä
Kolme kertaa olen tuolla hypännyt ja tänä kesänä taas menossa. Kesälomankin ajoitin tarkoituksella niin, että siinä kerkee sitten valita sellasen päivän, että on mukavan lämmin mennä narun jatkoksi siniselle taivaalle.

Ensimmäinen hyppy sillon kolme kesää takaperin oli aika hullu kokemus, olin niin peloissani sen matkan sinne ylös, että siinä meni kaikki vähän ohi. Sit muistan, et setä sano siellä ylhäällä, että "kolme" ja seuraavaks jo tipahdinkin *nauru* Tosiaan jäi noi muistikuvat siitä vähän sen pelon alle, mut kaks seuraavaa hyppyä onkin olleet sitäkin hienompia.

Veljen ja yhden kaverin oon saanut suostuteltua kokeilemaan kans, tänä vuonna täytynee mennä yksin kun ei taida löytyä seuraa. Viimevuotisesta hypystä mulla oli jossain vaiheessa video netissä, se oli aika hauska pätkä, mut muistaakseni ei oo missään tällä hetkellä. Pitääki tarkistaa. Ja Skybreakersin sivuilta löysin oman kuvani viime vuodelta, oli aika jännä kun tuli sattumalta vastaan *hymy*

Ai hitsit, nyt alko taas odottaa jo innolla et pääsis taas *hihu*

--
[Wings are growing on her.]

Kimbou

#20 • • Kimbou
jep, luvattu mikä luvattu, pakko hypätä*hikoil**muhaha**aplodit*

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.