Jone, 25.8.2006 11:02:
Eli sä rinnastat nyt omaisuuden vahingoittamisen toisen ihmisen vahingoittamiseen samanarvoisina tekoina? "Toi piirsi naapurin seinään kissan tussilla ja koska se on laitonta, niin on ihan kohtuullista et hakkaan sen siitä hyvästä."
Nice going. Et sä ole "niiden idioottien" kanssa samalla tasolla vaan paljon tyhmempi ja ilmeisesti myös muulle yhteiskunnalle huomattavasti vaarallisempi.
Nojoo, vedä henkee välillä.. en mä ihan tosissani ollu pataa ketään vetämässä. Varsinkaan ku oon tämmönen nössökkä.. Töhrijöistä, joiden kanssa olen JOUTUNUT tekemisiin ei kyl voi sanoo samaa.
Mutmut.. bottomline, ihan vitun turhaa toimintaa vedellä seiniin jotain tosi "kauniita" NZK-kirjainyhdistelmiä.. Siitä saa kyllä niin paljon tyydytystä, että taidan etsiä lähimmän tagin ja mennä vetää lämpimät sen päälle.. (sit varmaa kyl tulis jostain nudeilusta rapsut, mut ku vitun poliitikot ja yhteiskunta ja kapitalistisikanatsipoliisit on ihan mielivaltasesti päättäny et en saa runkkaa kadulla. Siis se on niinq ihan väärin et tommosii lakei on.. Kyl mul on oikeus, se on sanotaanko nyt vaikka performanssitaidetta).