231 posts, 12 pages, 86,521 views
Lopsteri produktion:
no eilen poliisi vei teipit ja julisteet mennessään ja uhkaili sakoilla...
Caro², 11.8.2005 11:56:
---
Lopsteri produktion:
no eilen poliisi vei teipit ja julisteet mennessään ja uhkaili sakoilla...
---
Pikkukaupungeissa ei kyl taida olla samaa ongelmaa.. Kotkan ja Lpr:n suunnalla viedään julisteita suoraan eri liikkeiden ikkunaan, ja kyllä ne kaupungillakin saa melko rauhassa tolpissa olla.
k0pteri, 11.8.2005 12:10:
Itse aiheutettua, mutta tuskin on tuomio noin pitkä.
Jadis, 11.8.2005 12:29:
Jos Helsingin kaupunki päättäis nyt kääntää kelkkansa ja sanovat "Go ahead, liimailkaa niin paljon julkkia kun sielu kestää" kauanko kestäis ennenkun stadi on täynnä kaikenmaailman kissanristiäisten mainoksia ja muita ilmoja? Ja kuka ois vastuussa niiden poistamisesta kun kys. tapahtuma on ohi. Kuinka moni järkkäsi oikeesti lähtee repii niitä pois seiniltä.
Tres, 11.8.2005 12:34:
Siis tähän astihan noihin ei olla
puututtu vaikka se onkin aina ollut
kiellettyä, tilanne on vaan nyt tiukentunut.
Eli käytännössä tähän asti tilanne on just ollu
se, että kuka vaan on vopinut liimata
mitä tahansa julisteita, ilman seuraamuksia.
Ja onko stadi tähän mennessä ollu 'täynnä'
noita ilmoituksia? Ei?
Ja mitä tulee esteettisyyteen, niin mä suorastaan
haen tällasia julisteseiniä aina vieraissa
kaupungeissa, ne on ihan vitun esteettisiä.
Niissä tiivistyy koko urbaani kaupunkikulttuuri.
Vettis, 11.8.2005 13:11:
klip
Jadis, 11.8.2005 12:29:
Ihan kysymyksenä vaan, mihin se raja sitten vedettäisiin? Kuka saa postaa? Kaikki?
Jos Helsingin kaupunki päättäis nyt kääntää kelkkansa ja sanovat "Go ahead, liimailkaa niin paljon julkkia kun sielu kestää" kauanko kestäis ennenkun stadi on täynnä kaikenmaailman kissanristiäisten mainoksia ja muita ilmoja? Ja kuka ois vastuussa niiden poistamisesta kun kys. tapahtuma on ohi. Kuinka moni järkkäsi oikeesti lähtee repii niitä pois seiniltä.
Henk. koht mun mielestä se ei ole "urbaania" että talojen seinillä on julkkia ja töherryksiä. Mutta se on vaan minä. Tsiigailen mielummin luonnollista tilaa. Ja ennenkuin kukaan saa pikkuhousunsa solmuun, kyllä tagit/maalaukset/julkat voi olla ihan hienojakin jos ovat taidolla tehty mutta taas kaikki on makukysymyksiä.
Abuut 90% niistä julkista mitä stadiin heitetään on ihan hirveetä skeidaa.
miikkah, 11.8.2005 15:24:
<tylsä vastaus>
Niin saakin. Ja yhteisistä käyttötavoista päätetään yhdessä esim kunnanvaltuustossa ja eduskunnassa.
</tylsä vastaus>
Lauri, 11.8.2005 17:00:
Olikohan tämä Nöjesguidenin uutisoima tapaus se sama, jossa joku neropatti liimasi julisteita jcdecauxin vai maximedian omistamien mainospaikkojen päälle, eli maksettujen mainosten päälle?