Pablo - Sex Shop 2 : "You Tarzan, me Jane?"

36 posts, 2 pages, 8,785 views

Veivi

Posts: 971

#1 • • Edited Veivi Pablo
Pablo - Sex Shop 2 : You Tarzan, me Jane?


Todella, hyvin ja erittäin mielenkiintoisissa meiningeissä jälleen väännetty Sex Shopin jatko-osa. Deeppii tribalii yms. rumpuvääntöö ja yltyy loppua kohden aikamoiseks karnevaaliks. Paljon vanhoja biisejä mukana... Parit rankat laukat/hirveet vaihdot + muita häröilyjä mutta olkoon ja menköön, kerralla purkkiin. (+veli sano et soita semmonen viidakkosetti "minkä soittaisit aamuissa":)) Sillon oltiin aamuissa ja em. jutut kuuluu siihen... Osia tästä tulikin jo torstaina radiosta.

Olkaa hyvä

o1.London 909 - Underground Drums [Distraektions]
o2.Julian Poker pres. RE:construction - (RE2-One) [Beatfreak]
o3.Kobbe & Austin Leeds pres. The Land Of Voodoo - Mindkiller (Happy Killer Mix) [Tumbata]
o4.Airwave - Save Me (Flatline Mix) [Monster Classics]
o5.The Askew - Invisible (D-Formation Remix) [Distraekt]
o6.Engelspost - I Even Face With Love (Peter Lavelle Remix) [Color Of Sound]
o7.Dario Nuñes & David Vio - Amp [Housepark]
o8.Rick Pier O'Neil - It's Dangerous (RPO Part 3) [Garbage]
o9.Jerome Isma-Ae - Miami Essentials (Main Mix) [Jee]
10.Steve Angello - Tribal Inc. [Tumbata]
11.Luke Fair - BlocRock [Bedrock]
12.Deep Dish - Say Hello (Dylan Rhymes Acid Thunder Remix) [Positiva Promo]

Pituus 77min, koko n.88mb,Mp3 160kbps.

Ps. Jeromen levy on niin kupera että sitä vois käyttää löylykauhana ja harmi et toi cd:n mitta oli aikamääreenä.
Avatar
#2 • • emppu Guest
MII LAV JUU TAASÄÄN*sydän*
Tuli NiiiiiiiiiiiiiiiiN hyvä et oksat pois*joo*


veli kiittää ja kumartaa*kiitoskiitos*
Wille

Posts: 850

#3 • • Wille
Imussa on....aika maistuvalta ainakin näyttää *joo*
Yritän kuunnella mahd pian...palautetta tulee myöhemmin :)

--
Hyvin sä vedät :)

Seb

Posts: 377

#4 • • Seb
hyvää materiaalia, laukat ym. hirveydet ei haitannut kuunteluelämystä ollenkaan :)

olisin ollut aamuissa danceemassa, se kai on se mittari jolla tätä matskua kannattaa kuunnella.
Jammailija

Posts: 3,224

#6 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Hillityn seksikästä, mut kunnon väännöllä tempon pysyessä hitaana.
Hitto täs on niiiiiiii-in palvon vääntöö ja tyyliä, ettei mitään rajaa. Hitto meinas mennä kuuppa sekasin*jiihaa*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

skywalker

Posts: 159

#7 • • skywalker mr.miyagi
hyvä setti,hyviä biisejä.hyvällä idealla vedetty läpi*aplodit*
tässä vaan pitää olla oikeessa fiiliksessä et pääsee kunnolla sisään tohon settiin.*hymy*

mulle vaa ehkä vähän liian synkkä setti*uuh*,mut se on vaa mun musamausta kii.*hymy*

--
you don`t know the power of the dark side

hemuz

Posts: 2,178

#8 • • hemuz kätevä emäntä
Letkeetä *hymy*
Töölön Prinsessa

Posts: 425

#9 • • Töölön Prinsessa Veitikka/ d a n c e m a c h i n e s

Jammailija, 4.7.2005 17:14:
Hillityn seksikästä, mut kunnon väännöllä tempon pysyessä hitaana.
Hitto täs on niiiiiiii-in palvon vääntöö ja tyyliä, ettei mitään rajaa. Hitto meinas mennä kuuppa sekasin*jiihaa*!



Täysin samaa mieltä*super*

--
Palaillaan*piis**iloinen*

Avatar
#10 • • Joe Le Bon Guest
Sex shop houkuttelee aina, joten testataas tämäkin ;-)
Veivi

Posts: 971

#11 • • Veivi Pablo

TurbojensU, 6.7.2005 20:21:
---
Jammailija, 4.7.2005 17:14:
Hillityn seksikästä, mut kunnon väännöllä tempon pysyessä hitaana.
Hitto täs on niiiiiiii-in palvon vääntöö ja tyyliä, ettei mitään rajaa. Hitto meinas mennä kuuppa sekasin*jiihaa*!

---


Täysin samaa mieltä*super*



Heh... *blush*

Tempo tosiaan on tarkoituksella pidetty suht pienenä, aloitellaan n.123bpm ja *hetkotarkastel* loppuupi tuonne 128bpm:n paikkeille. Ideana oli et alkupuolelle sais vähän semmosta synkähköä viidakkomeininkiä laajoilla ja mukanaan pitävillä äänimaailmoilla jotka kuitenkin etenis johdonmukaisesti välietapeille. Joka biisillä pitäs olla oma koukku, groove ja se "juttu" et munat pysyis käsissä ja ois johdateltavissa. Lopussa sit puristetaanki palleista aika rankallakin kädellä kunnes ne repästään irti ja tilanne laukee ; tultiin viidakon reunalle, pois.

Sit vaan tarkastelemaan että mitä "näet" ja minkä fiiliksen se sai juuri sinulle aikaan.

Mutta tässä kokee ihan onnistumisen tunteen jos siinä vielä on vääntöä, seksikkyyttä ja ennenkaikkea tuota tyyliä *sydän*

Kiits *piis*
Veivi

Posts: 971

#12 • • Veivi Pablo

skywalker, 6.7.2005 18:50:
hyvä setti,hyviä biisejä.hyvällä idealla vedetty läpi*aplodit*
tässä vaan pitää olla oikeessa fiiliksessä et pääsee kunnolla sisään tohon settiin.*hymy*

mulle vaa ehkä vähän liian synkkä setti*uuh*,mut se on vaa mun musamausta kii.*hymy*



Tääkin on totta että ehkä tietty fiilis pitää olla ennenku aukee ihan täysin. Mut sähän tiedät mikä se fiilis on joten nou hätä. ;)

Synkähkö oli tarkoituskin olla ja ilmeisesti olikin. *hymy* Sun makuun on sitten tulossa se Lost In Life (part 2) kunhan levyt saapuu ja inspiskin ehkä siinä samalla.
blade

Posts: 484

#13 • • blade Otus.
Noniin. Jokusen kerran kuuneltu tämä pätkä. Minunkin makuun "synkältä" tämä kuulosti (kai pitikin), mutta alkaa soitto soiton jälkeen kyllä maistumaan enemän.. ehkä pääsee jo vähän ideaankin mukaan. *hymy* Hmm, miten tätä nyt kuvailisi... Svengaa kuin hirvi *aplodit* Hyvä vaan ettei Veivi veivaa samaa kauraa *piis* ei näihin kyllä kyllästy! Ja sitä lost in lifen jatkoa odotellessa..

*hihu*

--
Energy.

skywalker

Posts: 159

#14 • • skywalker mr.miyagi

Tääkin on totta että ehkä tietty fiilis pitää olla ennenku aukee ihan täysin. Mut sähän tiedät mikä se fiilis on joten nou hätä. ;)

Synkähkö oli tarkoituskin olla ja ilmeisesti olikin. *hymy* Sun makuun on sitten tulossa se Lost In Life (part 2) kunhan levyt saapuu ja inspiskin ehkä siinä samalla.



mähän oon koko sälli yks fiilis ja juopot sitäpaitsi fiilistelee aina...*hahjust*.no joo....trust me,i know what i´m doing...*ding**igor**iloinen*.

joo,sitä lostiahan mää oottelen jo ihan vesikielellä ja kesämielellä edelleen....nananana...

--
you don`t know the power of the dark side

Avatar
#15 • • Joe Le Bon Guest
Tästä setistä löytyy kyllä eniten rummutusta mitä oon hetkeen kuullu! Harmi ettei oikein auennut mulle matkalaskuja täytellessä mutta sehän ei ole mixin vika! Tällasta pitäs päästä tamppaan biitsille...

Vika biisin acid on kyllä herkkua.

Toi mixin nimi jäi hämäämään... Pablo = Jane *ding* *hih*?

Hyvää jälkeä. Hieman tais olla volatasojen heittoa.
Veivi

Posts: 971

#16 • • Edited Veivi Pablo

disko_joe, 7.7.2005 11:33:
Tästä setistä löytyy kyllä eniten rummutusta mitä oon hetkeen kuullu! Harmi ettei oikein auennut mulle matkalaskuja täytellessä mutta sehän ei ole mixin vika! Tällasta pitäs päästä tamppaan biitsille...



Rumpuja pitkin olla reilusti eli runsaasti. Matkalaskujen täyttö ei kans tullu mulle ekana mieleen miksin atmosfääriä miettiessäni mutta ehkä sitten ens kuuntelukerralla... *nauru*


Vika biisin acid on kyllä herkkua.

Toi mixin nimi jäi hämäämään... Pablo = Jane *ding* *hih*?

Hyvää jälkeä. Hieman tais olla volatasojen heittoa.



Mixin nimi kuvastaa... hmm... noh, jätetään kertomatta. Jos se saa aikaan *ding* -reaktion on se oman hommansa tehnyt. *hymy* Suoraan sanottuna aamulla en edes ensiksi muistanut soittaneeni tätä, sen verta tuli oltua veljen kanssa metsässä. Vasta kun täppäsin "aamulla" screensaverin pois ja huomasin että nauhotussofta on päällä, tajusin että se eilinen soitanta tuli nauhallekkin... *nauru*

Joo noita volatasoja mäkin ihmettelen ku toi airwave -> the askew vaihto on jotenkin vielä muistissa eikä piukan ledit mitään tommosta näyttäny eikä edes nauhotussoftan käyrät. Sit myös angello -> fair sama homma. Oisko sit jossain jotain ihme limitterejä ku kuullostais siltä että eka menis kovalle ja sitten hiljenee yhtäkkii... en eka ees huomannu tommosii ku oon kuunnellu media playerilla ja se näköjään tasaa noi pois.
larna

Posts: 105

#17 • • larna
latasin eilen ja kyllä oli maistuvaa settiä, sopivan tumma soundia meikäläisen korvaan ja ei kyllä kaipais paranteluja*super*
yace

Posts: 463

#18 • • yace Progempi parempi
Jeeh eli viikon viiveel no onha ainakin kerenny kuuntelee. Siis hieno pöllämäinen kokonaisuus taas saatu aikaan. Koko setti kulkeutuu tosi massiivisen beissin tahdittamana ja silti mukavan menevänä ja mitä kolisteluu huhuh. Hienoa työskentelyä dekkejen takana muutamaa pikku mokaa lukuunottamatta (paljol ostat hyväkuntose miami essentialsin), mutta kun on kokonaisuus kunnossa ei se haittaa.
Ainut mitä aluksi epäilin oli toi [iso]airwawen save me[/iso] mut hienot vaihdot molempii päihi ni ky se rokkas ja sit noi kolme vikaa huh huh deep dish say hello oli kyl iha ykköne loppuun kiitos ja lisäää pliis
Veivi

Posts: 971

#19 • • Veivi Pablo

yace, 10.7.2005 14:46:
Jeeh eli viikon viiveel no onha ainakin kerenny kuuntelee. Siis hieno pöllämäinen kokonaisuus taas saatu aikaan. Koko setti kulkeutuu tosi massiivisen beissin tahdittamana ja silti mukavan menevänä ja mitä kolisteluu huhuh.



Viikos kerkee just sopivasti fiilistelee jos on ihan soitossa asti setti. *piis*

Hienoa työskentelyä dekkejen takana muutamaa pikku mokaa lukuunottamatta (paljol ostat hyväkuntose miami essentialsin),



Työskentelystä en ois ollenkaan samaa mieltä, pari onnistumista mut muuten aika vajaa suoritus... mut mä voin vaihtaa ton käyrän jeromen siihen suoraan ja tarjoo sulle bisset tääl joku kerta. Kuitenki soitat sitä toista puolta siitä levystä nii ei niin haittaa.


mutta kun on kokonaisuus kunnossa ei se haittaa.
Ainut mitä aluksi epäilin oli toi [iso]airwawen save me[/iso] mut hienot vaihdot molempii päihi ni ky se rokkas ja sit noi kolme vikaa huh huh deep dish say hello oli kyl iha ykköne loppuun kiitos ja lisäää pliis



Jeh, kokonaisuus ratkaisee ja jos se oli kunnossa nii hyvä homma! Airwave:n flatlinen remixi on aika pirun mahtava biisi ja mustaki se oli tohon kohtaan paikallaan. Toinen vaihto nyt vähän haki mut se toinen oli ihan ok. Deep dish on harvemmin jättäny kylmäks ja nyt viel oli messis vähän acidii nii kyl rokkas mulla.
Avatar
#20 • • *Mirri* Guest
Maistuu! Yksin joraillu tätä ihan fiilareissa. *aplodit*