Epailija, 21.5.2009 10:32:
Potkun osalta mulla ei ole mitään uutta sanottavaa, joten mun puolesta voidaan vaikka "agree to disagree" sen tarpeellisuuden osalta.
Jeh, tehdään niin. Kun ei tässä kamalasti mitään kuitenkaan aikaiseksi saada
533 posts, 27 pages, 185,195 views
Epailija, 21.5.2009 10:32:
Potkun osalta mulla ei ole mitään uutta sanottavaa, joten mun puolesta voidaan vaikka "agree to disagree" sen tarpeellisuuden osalta.
Valtakunnanperkele, 22.5.2009 17:05:
Epäilijä, milloin olet viimeksi paininut ihmisen kanssa tavoitteena saada tämä käsirautoihin? Koska ammattitaitoa näkyy kommenteista päätellen löytyvät huomattavasti enemmän kuin Onnelan pokeilta.
Pitäskö sun järjestää jotain kursseja aiheesta?
Kerrotko vielä lajitaustasi kamppailulajeista.
Valtakunnanapina: Lähinnä totesin, että tuossakin uutisessa on varsin yksipuolisesti ja mielestäni tarkoitushakuisesti kerrottu koko tilanteesta.
Onnelan edustalla on ollut minun muistini mukaan noin kymmenisen joukkotappelua, jotka ovat olleet poikkeuksetta joko somalien tai arabien aloittamia. Yhtä olen ollut itsekin rauhoittamassa.
Näistä ei tosin ole lehtiin kirjoitettu - ei ennenkuin joku keksi kuvata ihan normi-illan videolle ja videolle tarttui portsareiden voimakeinoja.
Tuossa en ollut paikalla, joten en kommentoi. Ainakaan hesarin klipissä ei näy mitään ihmeellistä.
Jos oikeasti aletaan pohtimaan miksi siellä tapellaan jatkuvasti ja voidaan ykskantaan todeta että tappelijoina ovat aina tiettyyn etniseen porukkaan kuuluvat ihmiset, niin on se mielestäni kohtuu oleellista mainita jos syitä halutaan ihan oikeasti pohtia.
Yritän vaan herätellä käsitystä siitä, että tuon kaltaisesta tilanteesta on aika vaikea muutaman lehtijutun ja yhden suttuisen videopätkän perusteella vielä sanoa mitään.
Toisista tapauksista minulla on enemmän "inside"-tietoa, toisista ei.
Yleensä näistä järkkäri-tappaa-sinunkin-lapsesi - jutuista on.
Tuolla on ollut aivan täydellinen "sokka irti"-tilanne. On täysin epärealistista ja kohtuutonta edellyttää, että jokainen liike ja keino on ollut loppuun asti harkittu ja lakikirja kourassa suoritettu.
No, tuo analogia veti nyt kyllä aivan täysin sanattomaksi.
Portsari ja vartija on ainoot ammatit, jotka kaikki muut osaa paremmin kuin ne, jotka niitä työkseen tekee.
Ei tuossa mitään maassa tajuttomana makaavaa potkittu.
Sinun ei ehkä tarvitse, mutta hätävarjelulakiin se mahtuu.
Valtakunnanperkele:
Jos oikeasti aletaan pohtimaan miksi siellä tapellaan jatkuvasti ja voidaan ykskantaan todeta että tappelijoina ovat aina tiettyyn etniseen porukkaan kuuluvat ihmiset, niin on se mielestäni kohtuu oleellista mainita jos syitä halutaan ihan oikeasti pohtia.
20pistettä, 1.1.1970 02:00:
---
Aijaa.
Mistä voit tämän tietää, jos olet ollut vain yhtä tappelua todistamassa?
Onko sulla jotain lähdettä tähän, jonkalaista itse pyydät jokaiselta kirjoittajalta jokaiseen väittämään?.
Miten selität sen, että olen nähnyt muutaman onnela-tappelun jossa tappelee vain suomalaiset?.
Miten voit "ykskantaan" todeta sellaista, mikä ei vain yksinkertaisesti pidä paikkansa?.
Oletko varma, ettei halpa viina ole se suurempi syy tappeluihin kuin etnisyys??
20pistettä, 1.1.1970 02:00:
---
Milloin itse olet viimeksi laittanut ihmisen käsirautoihin niin, että olet joutunut hieman painimaan ennen sitä? Tarvitsiko sinun silloin potkaista tätä kiinni otettavaa? Kuuluisiko mielestäsi vartijan/järjestyksenvalvojan osata laittaa jamppa aisoihin pelkällä painilla/hapettamalla/lukottamalla?.
Sanoisin että tuo potku olisi oikeutettu, mikäli kaveri olisi esim. lyönyt ensin pokea tai sitten yksinkertaisesti säännöt vain sallisivat sen. Mutta kun säännöt eivät salli pokeille kuin painimisen, hapettamisen, lukottamisen ja pahimmissa tapauksissa pippurikaasuttamisen (onko näin?), olisi poken täytynyt tietää paremmin ja käyttää näitä keinoja parhaansa mukaan. Mutta jokaiselle tulee työtehtävissään takapakkeja ja sellaista sattuu tekevälle.
Toisaalta, ei kuulu mulle millään tasolla enkä tunne sympatiaa kumpaakaan osapuolta kohtaan. Joten voin vain todeta, että mulla on aika tylsää töissä kun kirjoittelen tänne mielipidettäni yhden ihmisen hermojen menetyksestä
Ps. Voisin melkein veikata, että tuo onnela on suomen hirvein paikka olla pokena.
Valtakunnanperkele, 29.5.2009 02:27:
PASKA NATSIT SORTAA TAAS VIATONTA!!!11
20pistettä, 26.5.2009 08:50:
hapettamalla
Juhgu, 29.5.2009 06:01:
Ei ollut hyvä tämä kiinniottotekniikka. Paskat vartijat kun kävi tolleen päälle. Teoriassa olisi kuitenkin saattanut riittää, että kertoo haulikkomiehelle haulikon kantamisen olevan väärin. Haulikkomies olisi siitä valaistuneena saattanut kävellä oma-aloitteisesti poliisiasemalle. Tai jos se olisikin ampunut suoraan päin vartijaa, niin olisihan ne haulit voinut väistellä silleen Matrix-tyyliin.
ValtakunnanperkelePASKA NATSIT SORTAA TAAS VIATONTA!!!11
kuilun partaalla, 29.5.2009 09:56:
---
ValtakunnanperkelePASKA NATSIT SORTAA TAAS VIATONTA!!!11
---
Tämä siis on Anan otsikointi sille Pasilan ampumatapaukselle? En oikein tajua, et onko toi nyt hauskaa vai mitä tolla haetaan? Kun kukaan ei moiti tai hauku nasiksi, niin sitten itse pitää huudella ja saada sellainen vaikutelma aikaiseksi. En tajua. Kai tolle voi sit pukarissa naureskella.
mikke, 30.5.2009 09:53:
http://www.iltalehti.fi/helsinki/200905309679995_hi.shtml