Russian Deeelight presents:DJ ZvetkoFF(RUS) 7.7.2005 @ helsinki

45 posts, 3 pages, 11,892 views

1ncarnation

#21 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
kysy virkolta et se tuo sulle kasetteja eestistä :D
zvetkoff cd't ja kasetteja on kaikki venäjän/eestin kiskat täynnä
mut jos oikeasti ehkä löytyy vaikka DC++ kai se nyt sen verran tunnettu kummiskin on

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

antonsonin

#22 • • antonsonin laserpoint.

Zwek, 3.7.2005 21:04:
Saisko suoraa linkkiä kaverin miksaukseen? Mulla ei noi sivut oikeen suostu pelittämään (Macciversio firefoxista) ja toisaalta en niistä mitään älyiskään...

edit: kokeilin myös muita selaimia - ei pelitä.

Mullakaan ei pelitä vaikka wintoosa firefoxi
Steven Hoaks

#23 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Ton jätkän nettisivut kyllä kusee pahemman kerran...

http://djtsvetkoff.ru/download.phtml?dir=359#1

Tuolta löytyy noin ladattavat systeemit mutta se ei suostu avaa tai lataa niitä mulla... Jos joku vähän fiksumpi osais jatkaa tästä eteenpäin.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Individual

#24 • • Edited Individual HYPNO!
"Kesän kovimmat bileet takaa vieraileva huippuluokan DJ Venäjältä! Luvassa kovaa musaa ja kovaa menoa! Kaikki sinne!"

Joku tolkku nyt jumalauta tähän hehkuttamiseen ja hypetykseen jo!

Eikä koske pelkästään juuri tätä nimenomaista bilettä vaan ihan yleisesti. Se kääntyy niin helposti itseään vastaan jos mainoslauseena käytetään tällaisia ilmaisuja ja jos niitten tueksi ei välttämättä ole esittäkään juuri mitään. Ihan oikeasti, olisi kiva kuulla hieman perusteluja tuolla ylläolevalle väitteelle. Kyllähän noissa bileilmoissa tuntuu aina välillä olevan kaikenlaisia kieli poskessa tai ihan vakavissaan heitettyjä juttuja, esim. valoshow:sta ja PA:sta. ( Kun on kuullut Kraftwerkin soivan kuin enkelikuoro Jääkiekkohallissa, niin tässä maassa ei ehken kannattaisi enää sen jälkeen puhua bileäänestä mitään. Noh, leikki leikkinä. ) mutta joskus ne vain hieman särähtävät, ainakin tässä kyseisessä tapauksessa.

Niin ja tässä ei siis ole tarkoitus dissata näitä bileitä, mielenkiinnosta kysäistä vain tosissaan niitä perusteluja, varsinkin kun tsekkaa tuolta kalenteri-osiosta mitä kaikkea tapahtumaa on Suomessa konemusiikin saralla vielä luvassa ja ketä tulossa esiintymään.

Mutta kai tämä helvetillinen hehkuttaminen sitten vain on yksi tämän kulttuurin piirteitä, mene ja tiedä.

Edit: Minusta fanit ja tapahtumaan osallistuvat asiakkaat, sun muu tavallinen rahvas voivat hehkuttaa bileitä topikissa ennakkoon, mutta jos itse järjestävä seura vetää sen ihan överiksi tieten tahtoen, on se aika persiist. Mutta kukin tavallaan, kait.
Eddy Satan

#25 • • Eddy Satan FAST

Zwek, 3.7.2005 21:04:
Saisko suoraa linkkiä kaverin miksaukseen? Mulla ei noi sivut oikeen suostu pelittämään (Macciversio firefoxista) ja toisaalta en niistä mitään älyiskään...

edit: kokeilin myös muita selaimia - ei pelitä.

Jo niin mullaakiin ku ei ollu aikaa,mut koitan pöästää tuohoon susään,mä luulin et nuo ovat mixaukset minkä linkin annoin foorumin aihes mut siellä on vaan nimiä niistä mixauxista ja siitä pitää mennä ohjeiden mukaan eteenpäin jos halua kuunnella,sorry,mun vikaa,koitan heittää suoraan linkin,*piis*
Eddy Satan

#26 • • Eddy Satan FAST

Individual, 3.7.2005 22:54:
"Kesän kovimmat bileet takaa vieraileva huippuluokan DJ Venäjältä! Luvassa kovaa musaa ja kovaa menoa! Kaikki sinne!"

Joku tolkku nyt jumalauta tähän hehkuttamiseen ja hypetykseen jo!

Eikä koske pelkästään juuri tätä nimenomaista bilettä vaan ihan yleisesti. Se kääntyy niin helposti itseään vastaan jos mainoslauseena käytetään tällaisia ilmaisuja ja jos niitten tueksi ei välttämättä ole esittäkään juuri mitään. Ihan oikeasti, olisi kiva kuulla hieman perusteluja tuolla ylläolevalle väitteelle. Kyllähän noissa bileilmoissa tuntuu aina välillä olevan kaikenlaisia kieli poskessa tai ihan vakavissaan heitettyjä juttuja, esim. valoshow:sta ja PA:sta. ( Kun on kuullut Kraftwerkin soivan kuin enkelikuoro Jääkiekkohallissa, niin tässä maassa ei ehken kannattaisi enää sen jälkeen puhua bileäänestä mitään. Noh, leikki leikkinä. ) mutta joskus ne vain hieman särähtävät, ainakin tässä kyseisessä tapauksessa.

Niin ja tässä ei siis ole tarkoitus dissata näitä bileitä, mielenkiinnosta kysäistä vain tosissaan niitä perusteluja, varsinkin kun tsekkaa tuolta kalenteri-osiosta mitä kaikkea tapahtumaa on Suomessa konemusiikin saralla vielä luvassa ja ketä tulossa esiintymään.

Mutta kai tämä helvetillinen hehkuttaminen sitten vain on yksi tämän kulttuurin piirteitä, mene ja tiedä.

Edit: Minusta fanit ja tapahtumaan osallistuvat asiakkaat, sun muu tavallinen rahvas voivat hehkuttaa bileitä topikissa ennakkoon, mutta jos itse järjestävä seura vetää sen ihan överiksi tieten tahtoen, on se aika persiist. Mutta kukin tavallaan, kait.

ok olen aika paljon samaa mieltää,ite en ole järjestäjä eli mulle ei pitäisi tullaa minkäännäköisii vittuiluj,mä teoin mitä pystyin ja laittoin foorumille lyhenettynä,mitä ite tiesin äijastä eli siis Dj ZvetkoFF;ista,muuten järjestäjä on *spike* ja sille voi suoraan profiiliin heittää palautetta,tai opettaa miten asiat hoidetaa,sillä vaan se klubbarimainos on viimeisella paikalla ku päämainos tulee radiosta,ja muilta web sivuilta,ite kuoon alunperin klubituksessa pyöriinnyt ja tiedän miten ne asiat hoidetaan omien virheiden kautta*nauru*,mutta kyl munki mielestä kalenteri mainos pitäisi näyttää mainokselta,kyseinen järjestäjä on vaan niin kiireinen koko ajan et ei ole ehtiinnyt laittaa mitään kalenteriin,en tiedä kovimmista bileistä mutta erikoiset näist tulee,ja jos tapahutma videoidaan niin minä ainakin haluan nähä sen videon,ja ehkäpä jos saan sen itteelees,teen videoflash;in kyseisetä tapahtumasta,koska nuo bileet varmaan järjestetään täysin venäläisen tyyliin.Puhun siitä ku olen ite virolainen siis viron venäläinen ja olen soitellu siellä paljon,uskon et joka maassa on omat + ja - bileissä,ja sitten tän tapahtuman jälkeen luen ihan mieleelläni palautteita.
Individual

#27 • • Individual HYPNO!

Eddy Satan, 3.7.2005 23:21:
---
Individual, [url=http://klubitus.org/
-klip-
---
-klip-

Niin, en ole neuvomassa miten asiat pitää tehdä oikein, esitin vain huomioita ja kuten sanoin tämä ei koske vain näitä bileitä, sattuipa vaan sopivaksi esimerkiksi. Varmasti bileissä voi olla tiukka meno, sitä en kiistä, mutta voiko näistä puhua vakavalla naamalla ennakkoon kesän kovimpina bileinä, kun tosissaan katselee tuota kalenteria, on asia erikseen ja mun mielestä aika kova väite. ( Tulossa mm. vielä kaksi kappaletta eräässä saaressa järjestettäviä bileitä, joihin liput revitään suorastaan käsistä puhumattakaan odotetuista ulkomaanvieraista teknon saralla ynnä muuta, ynnä muuta. )

Mainos sinälläänhän on muuten ihan asiallinen. Aika, paikka ja esiintyjät sekä muut tiedot kerrotaan, mutta itse tuohon em. mainoslauseeseen tartuin ja se, että sellaisen kirjoittaa ei liity siihen mitenkään kuinka paljon tai vähän jotain nettifoorumia käyttää, eihän se ole kuin yksi postaus. Mutta onpa tässä nyt saatu herätettyä edes jonkinlaista mielenkiintoa tapahtumaa kohtaan, se kantaako se itse tapahtumailtaan on asia erikseen.
Oliver Paris

#28 • • Oliver Paris Tha Supahero!
Kesän kovimmat bileet takaa vieraileva huippuluokan DJ Venäjältä! Ja vähän infoa:Vuonna 1995 Dj Zvetkoff teki oman ohjelman "Tanzpol", eli suomeksi "tanssilattia". Sillon se oli ainoa ohjelma jonka kautta nuoriso Venäjällä pääsi kunnolla tutustumaan ns. "progressiiviseen tanssikulttuuriin" maailmalla. Nykypäivänä on Pietarissa olevassa "Dinamit FM" radio-aseman toimitusjohtaja ja "poleteli"/"fly with me" nimisen "kiksu-projektin" vetäjänä ja se kuuluu 200:ssa Venäjän kaupungissa. Hän kuuluu Venäjän viiden parhaimman DJ:n joukkoon, koska hän on aina askelleen edellä kaikissa progressiiviseen musiikkiin liityvissä asioissa. DJ Zvetkoff on eniten buukattu ja "kallein" tiskijukka Venäjällä ja Baltikan maissa. Hän on aina saannut klubit ja stadionit täyteen bilettäjiä. Aleksej, eli "DJ Zvetkoff" on rohkea ihminen. Nuoruus on "riski-aika" ja vain rohkeat ihmiset ottavat riskeja,riskit ovat taas asia mikä tuo kokemusta,juuri sen takia Zvetkoff ei pelännyt ja otti riskeja ja juuri sen takia vielä ollessaan nuori artisti, hän on päässyt samalle lavalle mukaan seuraavien artistien kanssa:"ATB","DJ JEAN","AQUAGEN","COSMIC GATE",CLUBBHEADS".Zvetkoff on taiteellinen ihminen ja esim.juuri sen takia itsekin menisin paikan päälle ja katsoisin millaista tämä "progressiivinen kulttuuri"siellä päin maailmaa on...

Tervetoloa!

Spike Doxx.

Line UP:
-Zvetkoff (RUS)
-Zebra (JUMP)
-D.N.A (LIQUID)
-Spike Doxx (resident/Overdoze)
-Zoom
-Eddy Satan (FAST)

shortly in english:

DETAILS:
DJ Tsvetkoff is the most respectable DJ of Russia and the Baltic States! He is the Number One DJ for the stars of the Russian music world... Their cooperation resulted in such international hits as “I will Die For You”, “You Will Belive” and many others! More information and music samples: http://www.djtsvetkoff.ru

tästä vähän kuvia DJ Zvetkoffin privateista Venäjällä : http://nolimitsevents.com/gallery/tsvetkoff
dimitry_zoom

#29 • • Edited dimitry_zoom Madwave On Air
No nyt tässä on hyvät lisäinfot annetu. Kiitos :)
Viltsu

#30 • • Viltsu noname
afi.jpg

fuck da Padilla, here we gooooo

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Eddy Satan

#32 • • Eddy Satan FAST
Allright itse järjestjäjä viihdoinkiin löysii aikaa ja pistii kunnon mainokseen,nyt ihmiten pitäis olla tyyttyväisiä,paitsi kllä voi kirjoitusvirheistä tai viellä jostain LoL jutuista keskustella,kuten täs o tapana mutta,en voi muuta sanoa kiitos *spike* tulevista bileistä,näytäämme mitä osataan,kiksu against Nrg*pahis* who its the winner,we chould see.
#33 • • Dorka Guest
...kait näin kovalla hehkutuksella joku eksyy aina vahingossa *nauru*
Eddy Satan

#34 • • Edited Eddy Satan FAST

Dorka, 5.7.2005 00:55:
...kait näin kovalla hehkutuksella joku eksyy aina vahingossa *nauru*

Siis toi sanonta ei mulle.Mutta kuten jotkuilla meistä pn tapana yrittäää ja oppia omista virheistäämme,niin määkin oon tehnyt,ja luulen muitakiin tekeväs,mutta se hehkutus ehkä se onki hyvää,eiks siitä just haetaan näissä foorumin tulevis tapahtumis ja muutenkin eri bileiden mainoksissa,ok,gud knight,meen katsomaan joain leffaa
Eddy Satan

#36 • • Eddy Satan FAST
No terve ajattelin vaan kirjoittaa että kiitos järjestäjille,ne bileet olivat todellaakin mahtavat,poruka oli premi ihan täysi,meillää oli hyvää juontaja dj zebra radio sputnikista,kiitos hänelle että välillä viihdytti porukkaan juontamalla tapahtuman esim seuraava dj ja muuta mukavaa,porukkaa oli pääosin venäläisiä noin 90% mutta on ollu suomalaisiakiin,vanhoja tuttuja ja bilettäjiä,dj;t soitti hyvin,itsellääni oli kunnia viedää loppuun tämään tapahtumaan setillääni,kyllä toi Hard Nrg vei jalat alta kuten oli luvaattukiin ,eli kiitos viellä kerran kaikille mukavasta seurasta ja parhaista kesän venäläisistä konemusiikkin bileistä,kuvia on tulossa jonkun verran minulta,pääosin tein videpätkiä,joka dj;stä ja bilettäjistä,jos saan aikaseksi videoflashin tehtyä,niin jos vaan saan tarpeeks serverii laitan sen nettiin.Moi ja toivotaan lisää tuon tyyppisiä bileitä,kiitos.
Eddy Satan
Just heräänny*nauru*
#37 • • Dorka Guest
premi aivan täysi? en ole sellaista ihmettä nähny eläessäni *nauru*
-lera-

#38 • • -lera-
tuota noin. olin kyllä odottanut jotain aivan muuta.
ei "en kommentoi" koko iltaa. lähin jo puoli 2, kun oli vähän tylsää.. *igor*
sts

#39 • • sts Sama pyynti aitta!
ei jaksanu tulla käymään edes ravintolapäällikön pyynnöstä... Laittakaas joku kuvia.
dimitry_zoom

#40 • • dimitry_zoom Madwave On Air
Kohta heitän kuvia....