WSD - Beauty and the Beat [Prog,Trance,Techno]

21 posts, 2 pages, 5,264 views

LoFi

Posts: 726

#1 • • Edited LoFi
[iso]back online[/iso]

Tarjolla vanhempaa ja uudempaa materiaalia, progesta teknompaan menoon.

(kestipä ikuisuuden saada linjoille... tehty meinaan jo 24.5. No nyt vihdoinkin täällä)

Ja Sectorille kiitos levytilasta *hihu*

edit: Helpoin tapa antaa palautetta (sopii myös vähäsanaisille) on laittaa noi tähdet tonne ylös, eli "rate my topic" :)



enjoy =)
progressive, tekno, trance

tracklist:
Rachel Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden Mix) [Oxyd]
Bedrock - Heaven Scent (Younus Guvenen Mix) [Bedrock]
Reflekt ft. Deline Bass - Need To Feel Loved (Fuzzy Hair Vocal Mix) [Positiva]
Madoka - Altered [Shinemusic]
Deep Dish - Say Hello [Deep Dish Records Promo]
Sonorous - Last Sunday (Positive Ways Mix) [Anjunabeats]
Oliver Lieb - Lightspeed [Data]
High Class Hookers - Road Rage (Extended Mix) [RFactor]
Mojado - Señorita (Mr Sam Vision) [Magik Muzik]
Lovesky - Drums 4 Better Daze (Praha Remix) [Hooj Choons]
Joris Voorn - Incident [Sino]


lisätiedot - kuuntele
Sarkku

Posts: 135

#2 • • Sarkku
Kuuntelin mixin juuri, ja täytyy myöntää että mulle uppos. Vaikka biiseistä iso osa oli mulle tuntemattomia, niin kaikista löytyi sopivan kesäinen tunnelma. Itelle tuli ainakin mukava lämpö päälle tänne sateen keskelle.

Etenkin pari biisiä jäi mieleen: Sonorous - Last Sunday ja Mojado - Señorita. Toivottavasti näitä kuulee myös kesän bileissä. *vink*

--
Earthlings - The single most powerful and important movie about society´s treatment of animals. A must see for anyone who cares enough to know.

insejn

Posts: 689

#4 • • insejn
En oo vieläkään kerenny kuuntelemaan, huomenna ois tarkotus *iloinen*

--
*aplodit*

aste

Posts: 102

#5 • • aste Nu-who?
Tässä omat fiilikset kuuntelujen jälkeen.

Alussa tuntui jotenkin hankalalta päästä fiilikseen mukaan - uusia/vieraita biisejä, jotka ei vielä mielenkiintoa herättänyt. Sitten, kun joku kaunis naisääni alkoi avautumaan rakkauden tarpeestaan groovaavaan sävyyn, alkoi haluamaan lisää. *hihu*

Tasapainoisen setin olet saanut kasaan, tällaista kuuntelisin mielellään terassilla ilman huolia mistään - auringon ja musan lämmittäessä. :) Keskivaiheilla oli muutamat biisit, jotka hilasivat fiilistä ylös entisestään (mm. tuo Sonorous). Sitten palattiin takaisin huolettomaan tunnelmaan mitä setti kokonaisuudessaan tarjoaa.

Hieno päätös tuohon pianokikkailuun.

Yhteenvetona: tasapainoinen kokonaisuus, kyllä tässä on jotenkin pilke silmäkulmassa koko ajan. Kouluarvosana 8-9 välille.

--
Aito on just se real thing.

LoFi

Posts: 726

#6 • • Edited LoFi
Kiitos kommenteista!

Kesäinen tunnelma? No se on kyllä tullut sitten ihan vahingossa (tai alitajuntaisesti tullut valittua "kesäisiä biisejä") *hihu*

Ilmeisesti Mojado, Joris Voorn ja Sonorous ovat uponneet ihmisiin parhaiten tästä setistä.. Henkilökohtaisesti pidän Mojadoa setin kovimpana kappaleena.

Ensi kerralla luultavasti tulossa vähän ns. suoraviivaisempi mixaus eli genreä ei vaihdella ihan yhtä useasti kuin tässä *justjoo*

..ja lisääkin kommenttia saa antaa - miksaustekniset vinkit olisivat mukavia *vink*
insejn

Posts: 689

#7 • • Edited insejn
Meitsi on nyt 3pvä kuunnellu tätä WoWin taustal ja mp3-soittimes, ja täytyy sanoo et diggan aika paljo =)

Oon etenki rakastunu tohon ekaan biisiin, se tulee requestina kaikis pippalois sit :D

Kokonaisuus on vaihteleva ja tosi makee, hyvä flow ja sopiva beatti ^__^

PS. en kyl mun korval kuullu mitään miksivikaa missään kohtaa :]

--
*aplodit*

LoFi

Posts: 726

#8 • • LoFi
*the first and the last bump*

Jos vielä joku haluaisi vaikka kommentoida ennenkuin pistän uuden setin ilmoille... (Tulossa vähän menevämpi electro/tech/trance setti)
RuuHka

Posts: 40

#9 • • RuuHka
Tämä on sitten mun ensimmäinen arvostelu ever.. *blush*

Yritän tässä parhaani mukaan kommentoida teknistä puolta..
Kun en ole kuulut sulta mitään settejä aikaisemmin, niin täytyi kuunnella pariin kertaan ennen ku pääsin jyvälle(toivottavasti).

Tässä on ilmeisesti jonkin sortin tarina? Tai ainakin vokaaleja kuunnellessa huomaa pientä tarinan tynkää. Jos toi ei pidä paikkaansa ni sit hävettää =)

Vaihdot sujui mielestäni paremmin kuin hyvin. Yksi ehkä vähän liian hätäinen vaihto ja kerran tais volyymi nappi jäädä liian pienelle(korjasit tilanteen hyvin).


Plussat:
-pitkät vaihdot.
-Loistavat melodiat ja vokaalit.
-mikseri vaikuttaa olevan hyvin hallussa.

Miinukset:
-saisit tehdä pidempiä settejä. :)
-Noi "kämmit" mistä mainitsin.

Erittäin hyvin koottu toimiva paketti.
Onnistunut veto tasapaksun jumputuksen keskelle.

meni kyl ihan hehkutuksen puolelle *piis*
m1kk3

Posts: 5,560

#10 • • m1kk3 no-life
mikä tracklisti *plur**sydän**super* <3 <3

huomenna töissä täytyy kuunnella tää ja palautetta sit illalla :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

m1kk3

Posts: 5,560

#11 • • Edited m1kk3 no-life
elikkä sitä palautetta: lyhyesti sanottuna *plur**jiihaa**sydän*.

Jos mie vähän perustelisin. :) Jotenkin vaan noi biisivalinnat osu kyllä meikäläiselle niin nappiin. Osa oli uusia tuttavuuksia, osa taas vanhoja tuttuja, mutta kaikki kolis loistavasti. Tässä ei mun makuun ollu yhtään edes keskinkertaista biisiä. Kaikki oli väliltä hyvä-super. *hymy* Erittäin iso plussa siitä että et laittanu sekaan juustokiksua, vaan pysyttelit tiukasti tehnomman ja progemman matskun parissa. Se oli minusta hieno asia. Tota kiksua kuulee muutenkin ihan tarpeeksi joka paikassa, tälläsiä settejä sen sijaan ei kovin usein. Toi tekninen puoli ei oo mulla niin hyvin hallussa että osaisin siitä mitään sen kummempaa sanoa, muuta kun että minusta se oli aivan loistavasti hallussa. Ei laukkoja, vaihdot tuli just oikeissa kohissa. Mie tykkäsin ainakin sun tekniikasta erittäin paljon, se kuulosti harmoniselta ja tyylikkäältä. Ilmeisesti ei oltu ekaa kertaa "pappia kyydissä". :) Mutta ite enemmän kun tekniikkaan tykkään kiinnittää huomiota setinrakenteluun ja -kehitykseen. Koska minusta huipputekniikastakaan ei oo mitää iloa mulle ainakaan jos ei setti rakennu hyvin ja loogisesti. Ja tämä setti kyllä teki sen. *vink* Eli musta biisiselektio ja -järjestys oli aivan loistava. Etenkin toi vaihto Heaven Scentistä Need To Feel Lovediin anto setille mahtavan potkun persuksille. *hih* Ja oli kyllä mukava kuunnella ku tää setti rakentu silleen tasapainosesti, eli koko ajan edettiin soundissa, ei tullu sellasta junnaavaa fiilistä. Ja toi Joris Voornin Incident on aivan loistava lopetusbiisi, yks vuoden parhaita biisejä imo. Juuri tällästä mä rakastan. *sydän*


Kaikenkaikkiaan LOISTAVA setti, ehdottomasti itelle tän kesän paras setti yhdessä Okirun Everlasting Greenin kanssa. 10/10

*kiitoskiitos*

edit: typoja

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

krispis

Posts: 1,020

#12 • • krispis Huhuu
yleisesti sanottuna, kivoja biisivalintoja. kokonaisuuden päällä leijui mukavantuntuinen harmonia.kauniita biisejä yhdistetty vähän menevämpiin,kompastumatta kuitenkaan liiallisen hehkutuksen puolelle *vink* kauniita rauhottumisia välillä.tykkäsin itse kanssa tosta vikasta Voornin biisistä,kiva nostatus loppuun *aplodit*.oli muuten jännä versio reflektin biisistä.en ollut tuota versiota kuullut vielä.*hymy*
krispis

Posts: 1,020

#13 • • krispis Huhuu
huh huh.kuuntelen täällä töissä jo kolmatta kertaa ja kyllä uppoo! on kyl niin kaunis,varsinkin toi alkupuolisko nyt kolahtaa kun tuttuja biisejä *plur* deep dish,aiaiai *slurps!
LoFi

Posts: 726

#14 • • LoFi
Ihan mukavasti tämä on näköjään mennyt kaupaksi. Kiitos eritoten noista pitkistä kommenteista =)

saisit tehdä pidempiä settejä


Itse pidän näistä "normimittaisista" seteistä, joten luultavasti niitä tulee jatkossakin.


Mukavaa että debyyttimixaus (en laske mukaan aikaisempia abbot & wsd back to back settejä) on näinkin paljon saannut palautetta!

Tänään nauhottelin uuden syksyisen progesetin ja varmaan tyrkkäsen sen ilmoille lähipäivinä. Piti tulla elektro/tech/trance mutta siitä tulikin sitten surumielinen progesetti (ei itkukiksua kuitenkaan *vink*). Olisikohan tulevan syksyn syytä *blush*
m1kk3

Posts: 5,560

#15 • • m1kk3 no-life

LoFi, 14.8.2005 20:02:


Tänään nauhottelin uuden syksyisen progesetin ja varmaan tyrkkäsen sen ilmoille lähipäivinä. Piti tulla elektro/tech/trance mutta siitä tulikin sitten surumielinen progesetti (ei itkukiksua kuitenkaan *vink*).




sitä odotellessa *kuolaa**sydän*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Avatar
#16 • • Joe Le Bon Guest
Varsin tarkkaa jälkeä miksauksessa joskin 24 minuutin kohdalla melodiat tekee ikävää ristiaallokkoa mitä nyt perästä muistan. Itse biisivalintoja jäin ainakin ekan kuuntelun jälkeen ihmettelemään. Tunnelma tuntui vaihtuvan aika voimakkaasti, eli jos tässä oli joku tarina taustalla niin ei mulle auennut *ding*

Hyvä setti.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#17 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
'surumielinen progesetti' kuulostaa lupaavalta <3
mut lataukseen lähti tämäkin, palautetta myöhemmin.

--
dasinoaisnvs

LoFi

Posts: 726

#18 • • LoFi

disko_joe, 15.8.2005 12:34:
Itse biisivalintoja jäin ainakin ekan kuuntelun jälkeen ihmettelemään. Tunnelma tuntui vaihtuvan aika voimakkaasti, eli jos tässä oli joku tarina taustalla niin ei mulle auennut *ding*



Myönnän itsekkin että tunnelman vaihtelut voivat olla suhteellisen "rajuja". Tarkoituksena tässä mixissä oli tuoda esille että millaisilla genreillä suunnilleen minun omissa seteissä liikutaan, eli ei tässä mitään tarinaa ole kyllä taustalla (sorry ruuHka *blush*)

Biisivalinnoista vaan sen verran että nämä ovat kolahtaneet minuun hyvin joten ajattelin että ne ansaitsisivat vähän lisämainostakin :) Tosin tuo Deep Dish tuntui jo olevan aika puhkikulutettu seteissä siinä vaiheessa kun minä tämän ilmoille sain...
Avatar
#19 • • Joe Le Bon Guest

Tarkoituksena tässä mixissä oli tuoda esille että millaisilla genreillä suunnilleen minun omissa seteissä liikutaan...



Mielestäni ei kannata yrittää kertoa kaikkea yhdessä kirjeessä vaan rakentaa yhden tyylin, fiiliksen tms. pohjalta eheä ja erottuva kokonaisuus. Sitten vaan toistaa tätä kaavaa niin kauan kuin genrejä / levyjä / puhtia riittää!
hoopstar

Posts: 472

#20 • • Edited hoopstar hoopstar
Pienen silmäyksen perusteella latasin setin mp3 soittimeeni, iskin sennheiserit korville ja lähdin käppäilemään syksyiseen hervannan yöhön :) Setti oli aivan loistava ja ajoittain pääsi jopa kylmiin väreisiin asti *slurps* Teknisesti todella hyvin soitettu ja ilman High Class Hookersin Road Ragea setti olisi ollu täysi kymppi. Tuo edellä mainittu biisi ei oikein maistunut :/