mitä sinun on kauan pitänyt tehdä, mutta et ole saanut tehtyä?

408 posts, 21 pages, 214,823 views

Dana

Posts: 647

#161 • • Dana
uusia se helv** passi.. itseasiassa Molemmat passit *hihu* oon vähän käsi...
bubbelgum

Posts: 2,477

#162 • • bubbelgum ~sylikissa~
Tiskata. *dissaa*

--
Hullu ku pullosta tullu.

TanyaK

Posts: 745

#163 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Tyhjentää varasto ja heittää turhat kamat pois. Samalla sais tilaa sisällä lojuville tällä hetkellä turhille tavaroille..mut..eipä oo tullu tehtyä :D
Tripla-T

Posts: 373

#164 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
Käydä kirjastossa hakemassa jotain mukavaa iltaluettavaa. Höh.

--
Crom ! - Conan Barbaari

Samu81

Posts: 1,224

#165 • • Samu81 kokolihaa
Töitä.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

shakale

Posts: 7

#166 • • shakale :)
-Palauttaa kirjastoon jo yli vkon myöhässä olleet pari cd:tä.
-Lopettaa ainainen napostelu ja mässäily ja herkuttelu ja rajoittaa se yhteen päivään vkossa.
-Lenkkeily.
-Säästää rahaa, yksinkertaisesti, johonkin vaan, mutta säästää! Aina menee kaikki johonkin turhaan....mourn*
-Olla siivompi.
TanyaK

Posts: 745

#167 • • Edited TanyaK karkeakielinen kujakissa
Alottaa terveellinen ja liikunnan täyteinen elämä..
Pestä kissa..
Laittaa uudet tapetit tai maalata..
Avatar
#168 • • jesus Guest

TanyaK, 11.10.2006 11:53:
Pestä kissa..



*hmph* Ei kissoi mun mielest tartte kyl pestä, ellei sit juokse vapaana..
TanyaK

Posts: 745

#169 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa

jesus, 11.10.2006 11:55:
---
TanyaK, 11.10.2006 11:53:
Pestä kissa..
---


*hmph* Ei kissoi mun mielest tartte kyl pestä, ellei sit juokse vapaana..



No itselläni on kaksi kissaa..toinen on maatiasiherra Kassu ja toinen pyhä birma Tino. Ikävä kyllä tuota Tinoa joutuu välillä pesemään. Tai lähinnä hännän tyveä joka tuppaa rasvoittumaan ikävästi.
freeve

Posts: 345

#170 • • freeve
harrastaa seksiä...
Mark

Posts: 7,311

#171 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
*nauru* hohhoi, täst listasta tulis piiiiiitkä... Mut en nyt saa tätäkään aikaseks just nyt eli jätetään tääkin listaus vaiheeseen *piis* on ihan helvetin siistii alottaa ainaki sata asiaa ja tehdä niist valmiiks max 10 *plur**justjoo*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#172 • • + Guest

TanyaK, 11.10.2006 11:53:
Alottaa terveellinen ja liikunnan täyteinen elämä..



niin pitäis joo. miten ihmeessä se on niin vaikeeta *grr*
mariq

Posts: 2,154

#173 • • mariq
Lukea. Lukeminen on ihan mun lempparijuttuja, mutta siihen ei jostain syystä meinaa millään löytyä aikaa nykyään :/ Ajattelin, että syksyn tullen ehtii enemmän.. joopa joo.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

ipe

Posts: 1,845

#174 • • ipe X-Rust / Holvi
Uuet silmälasit on pitäny hankkia jo ties kuinka kauan, mut ei millään jaksais vääntäytyä näöntarkastukseen ja sovittelemaan kymmeniä pokia. Täytyy vissiin tehdä sama juttu kun viimeeks eli kännissä hukata lasit niin on sitte pakko hoitaa uudet tilalle.

Tai sit vois tilata satsin piilareita netistä...

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

TanyaK

Posts: 745

#175 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa

yanak, 11.10.2006 12:25:
harrastaa seksiä...



No tollasten asioiden hoitaminen hoituu itsestään pakottavasta tarpeesta :D
larzizi

Posts: 1,661

#176 • • larzizi
Olen itseasiassa tehnyt listan asioista, jotka pitäisi tehdä ja sieltä löytyy joukosta myös läjäpäin asioita, jotka olisi pitänyt tehdä jo kuukausia sitten. Mm. heinäkuussa synttäreitä viettäneelle kaverille on jo jonkin aikaa pitänyt tehdä lahja.. mutta en vain ole saanut aikaiseksi *justjoo* Toisaalta hänkään ei ole vielä saanut annettua synttärilahjaani (täytin toukokuussa), vaikka nyt on viimeiset kaksi kuukautta kiikastanut vain siitä, että hän ei jaksa paketoida lahjaa (eikä myöskään suostu antamaan sitä ilman paketointia).

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

roberto

Posts: 251

#177 • • roberto
Käydä puntilla *igor*
Mellu-

Posts: 4,006

#178 • • Mellu-
siivota *igor*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

asdf

Posts: 3,155

#179 • • asdf
Kuntoilu.. *blush*
Lyylikki

Posts: 2,975

#180 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mulla lojui viime vuoden elokuusta tilinauhat vaan ympäriinsä, muutamassa paikassa tosin, mutta ei silleen fiksusti missään. Kansion olin niille jo varannut ja on tosiaan pitänyt laittaa ne sinne. Nyt otin itseäni niskasta kiinni ja sain ne laitettua kansioon. Kaksi tilinauhaa tältä vuodelta on jossain huituntuutissa, mutta...ei mahda mitään.

Samalla laittelin kaikki vakuutus, sijoitus yms. paperit sinne kansioon. Vähänkö oon reipas.