34 posts, 2 pages, 18,567 views
Replying to Ranska!:
jonecky, 10.7.2009 11:22:
Hauskan näköistä pätkää kun joku Axwell soittaa ja vieressä tapahtuu hieman erityyppistä poljentoa :)
Replying to Ranska!:
jonecky, 10.7.2009 11:22:
Zapa, suosittelen lämpimästi (tosin ilman omakohtaista kokemusta, valitettavasti) Palais Clubia Cannesissa (http://www.palais-club.com/2006/index2_us.htm), auki vain heinä-elokuun joka vuosi ja on sitten sen näköinen klubi, että oksat pois.
Replying to Ranska!:
Real Charly, 1.10.2009 14:22:
...sillä jos paikanpäällä ei saa englanniksi edes "biereriä" tilattua, nii prkl!
Replying to Ranska!:
phanatic, 1.10.2009 15:05
Entä jos itse vaivautuisi opettelemaan edes oluen tilaamisen verran paikallista kieltä? Tosin bissen tilaamisen nyt uskoisin luonnistuvan jopa täysin kielitaidottomalta.
Replying to Ranska!:
Real Charly, 1.10.2009 20:32:
---
phanatic, 1.10.2009 15:05
Entä jos itse vaivautuisi opettelemaan edes oluen tilaamisen verran paikallista kieltä? Tosin bissen tilaamisen nyt uskoisin luonnistuvan jopa täysin kielitaidottomalta.
---
Enkös mä tuossa aiemmin jo ranskaksi oluen maininnut? Eikä siinä mitään et sä osaat sanoo ranskaksi "olut", mut se ku ne kysyy et mitä olutta sä haluut, nii mitä sä vastaat? Pariisissa yksikään paikka ei jättäny kysymättä jatkokysymystä. Esim. "mitä olutta juotte? - "talon olut, kiitos!" - "tavallinen vai tumma?"
Jos hiffaat mitä tarkotan? :)