Klubbarissa Bimmerpartyille lähtijöitä?

63 posts, 4 pages, 17,574 views

domi

Posts: 7,069

#42 • • domi Työn sankari.

lohikarme, 2.7.2005 16:35:
---
sts, 2.7.2005 13:54:
---
Air, 2.7.2005 13:44:
No vaikkapa se etten voi ymmärtää mikä siinä on niin hauskaa jos joku kysyy onko autotapahtumaan menossa ketään täältä.

---


Elämä on. Käytä GTI-lehteä.

---


Joo menee kyl hieman överiks tollanen *hmph* Ihan sama jos täällä joku vaikka kysyy tuleeko kukaan ähtärin kuviokellumisseuran iltamiin ni pitäs antaa sen olla arvossaan ja laittaa threadiin asianmukaisia vastauksia....


Ei morkata Ähtäriä, se on hyvä paikka, vaikkakin ilman kuviokellumisseuraa *nyyh*..........*nauru*
Skipi

Posts: 650

#43 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///
Täytyy mainita, että näissä autoshow hässäköissä on myös joskus hyvätkin puolensa.


Siellä, muuten on allekirjoittanut DJ Tiskin takana..
patis

Posts: 1,158

#45 • • patis 10

sts


<3 Paras trollini vähään aikaan <3



Onks tää trollaamiseen vetoaminen joku uus tyyli vetää sanansa takaisin kun huomaa kämmänneensä?
sts

Posts: 7,969

#46 • • sts Sama pyynti aitta!

patis, 2.7.2005 18:05:
Onks tää trollaamiseen vetoaminen joku uus tyyli vetää sanansa takaisin kun huomaa kämmänneensä?



Suoraan sanottuna, en mä kämmää, must on vaan kiva aiheuttaa vähä "dislike"-efektiä ihmisissä jotka ottavat minua ja elämää ihan liian tosissaan. Ezzyltä varsinkin yllättävää kun tietää millainen persoona olen luonnossa ja millainen esim irkissä. Välillä on oikeasti kiva vähän aiheuttaa kaaosta.
ezzy

Posts: 8,060

#47 • • ezzy Droid-pappa

patis, 2.7.2005 18:05:
---
sts


<3 Paras trollini vähään aikaan <3

---


Onks tää trollaamiseen vetoaminen joku uus tyyli vetää sanansa takaisin kun huomaa kämmänneensä?



ei se on vaan lasten tapa aloittaa keskustelua :)
Air

Posts: 319

#49 • • Air

sts, 2.7.2005 17:58:
<3 Paras trollini vähään aikaan <3



Eipä oo sun "trollien" taso sitte kovin korkea
äm

Posts: 2,376

#51 • • äm

Quu, 2.7.2005 17:20:

---
http://irc-galleria.net/view.php?nick=BmwBeibe&image_id=13373583

ooopsy.... :D



Nauretaaks taas vähän bemaribeibelle?! Edellä mainitun muijan ihqboxi galleriassa:

"mulla on kuvia vain täällä,ii2:ssa(Bmwbeibe_ nimellä) ja galleriamossa.en käy missään keskustelukanavilla enkä chateissa.kuviani on kopioitu,ja toiset ovat väittäneet niitä omikseen.huijareita saa aina paljastaa mulle.
ENKÄ OLE TÄÄLLÄ MUILLA NIMILLÄ!!!!
Ja kyllä,kaikki kuvat ovat omiani,
ja ei,yhtäkään kuvaa ei ole muokattu mitenkään.
Enkä koskaan anna meseä tuntemattomille!! Ja tiedoksi demi.fi käyttäjille: olen itse siellä nimimerkillä Bmwbeibe,joten siitä tiedätte aina onko kirjoittaja minä vai joku huijari....joutui sinnekkin rekisteröitymään sattuneesta syystä...."

*tirsk*

Mutta asiaan. Oliko hyvät kemut? Myöntääkö joku oikeasti menneensä?

Mä en sit päässytkään, kun toi mun aiemmassa postauksessa esittelemä bemari ei lähtenyt käyntiin *tirsk*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

remotion

Posts: 5,283

#52 • • remotion nostatus guru

lohikarme, 2.7.2005 16:35:
---
sts, 2.7.2005 13:54:
---
Air, 2.7.2005 13:44:
No vaikkapa se etten voi ymmärtää mikä siinä on niin hauskaa jos joku kysyy onko autotapahtumaan menossa ketään täältä.

---


Elämä on. Käytä GTI-lehteä.

---


Joo menee kyl hieman överiks tollanen *hmph* Ihan sama jos täällä joku vaikka kysyy tuleeko kukaan ähtärin kuviokellumisseuran iltamiin ni pitäs antaa sen olla arvossaan ja laittaa threadiin asianmukaisia vastauksia....



se on tällästen pikkusielujen mielestä niin hienoo että haukutaan bemaristeja. kuka nyt pienimunasia mulkkuja ei kiusaus...

joo tänää kävin ekan kerran ajelee mun tuleval kärryl... Z3M coupe, aiaiai...
ezzy

Posts: 8,060

#56 • • ezzy Droid-pappa

Mikki, 21.2.2006 23:39:
---
Illustrator, 21.2.2006 23:35:
Tähän väliin.

http://www.puhtaat.kalsarit.net/Mielipide_teiden_suolauksesta.AVI

---


Ja offtopic jatkot jatkuu, ja jatkuu..
Toi video pitää 110%:sesti kutinsa. Sitä vitun litkua levitetään välillä KUIVILLE TEILLE!!!!
Niin. Eipähän pääse ainakaan tiet jäätymään..
PRKL!



jep, tätä tää on. Suolataan teitä etelässä ihan överiksi (mistään ei edes huomaa, että on talvi) nopeusrajoituksia lasketaan, piirrellään viivoja liikennevalojen eteen "suojaamaan" jalankulkijoita, lisätään automaattivalvontaa. Ja tietenkin estetään autojen maahantuontia mitä erikoisimmilla verukkeilla vastoin järjen ja EU:n ääntä ja verotetaan koko homma hengiltä ettei vaan voisi edes harrastaa autoja/rakentamista jne.

Jaa miten niin holhousta?

Nythän oli ehdotettu, että kevarikortin sais vasta 18v:nä ja mopokorttiakin kai uudistetaan.
remotion

Posts: 5,283

#57 • • remotion nostatus guru

ezzy, 21.2.2006 23:47:
Jaa miten niin holhousta?

Nythän oli ehdotettu, että kevarikortin sais vasta 18v:nä ja mopokorttiakin kai uudistetaan.



Nii mopokortin saaneet on tiettävästi vaarallisin riskiryhmäliikenteessä, sen takia mopokortin saa jatkossa vasta satavuotiaan, jos sattuu olee elossa...

sen sijaan rollaattoreiden käyttäjät ovat aiheuttaneet vähemmän pahennusta joten niitä rupee saamaan jo 16v kunhan suorittaa rollaattorimaisterin tutkinnon.
Mar6

Posts: 2,178

#58 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Ahahhaha *plur*

Ja viel vääräuskosia.. *nuha*

--
-Where there is house there is a home-

Jusna666

Posts: 1,447

#59 • • Jusna666 Diablo

Vice, 1.7.2005 22:06:

Koska Mitsu omistaa (1337) *jiihaa**aplodit*



Mitsu pesee bemarit todellakin! *jiihaa*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille