Tallinnan bileet

6 posts, 1 page, 2,729 views

Mice

Posts: 402

#1 • • Mice .: unique :.
Kertokaas kokemuksia/hyviä vinkkejä tallinnan yöelämästä.
Mä kävin viikolla siellä paikassa nimeltä Hollywood, ja siellä oli yllättävän hyvä meininki, vaikka olikin keskiviikko! Talo oli ihan täynnä ja kukaan ei seisoskellut paikallan, kaikki oli mukana tamppaamassa.. Musa toimi, vaikka välillä tulikin jotain ihme kökköö.. *justjoo*

Muutenkin paikka oli upea, kahdessa/kolmessa kerroksessa, upea iso screeni ja esitanssijat ihan yleisen keskellä.. Kerrassaan upeat bileet, joten suosittelen tallinnan matkaajille..

--
This won\'t hurt, I promise..

scobl

Posts: 755

#2 • • scobl
Heh, minäkin kävin Hollywoodissa, oikeasti hyvä paikka! Äänenlaatu on todella hyvä, tanssilattia on suhteellisen iso ja baari on samassa huoneessa sekä toisella kerroksella. DJ istuu DJ häkissä screenin vieressä. *nauru* Screeniin tulee kuvia tanssilattiasta joten joskus näkee oman naaman screenistä *hih*
Kävin myös Venuksessa, joka on pienempi paikka, mutta on ihan hotellien vieressä (Virua vastapäätä). Ihan hyvä klubi, kaiuttimet (pienet) on viety myös kadulle joten jos ei illan jälkeen ole varaa tulla sisään, voi tanssia ulkopuolella *nauru*

--
bred na net

Mice

Posts: 402

#3 • • Mice .: unique :.
Sitä Venusta on kans tosiaan kehuttu. Me ei sinne keretty viimekerralla, mutta pitää korjata tilanne seuraavalla.
Tallinnassa on kuulemma myös kolme sellaista 24h paikkaa, tosin viimeksi ei päästy niihinkään.. *nauru*

--
This won\'t hurt, I promise..

puupi

Posts: 385

#4 • • puupi the puupi
*nauru* joskus pari vuotta sit mä olin ihan aktiivi :) sillon musta tuntu et talliaanssa on enemmän bileitä ku helsingissä, Isoi nimii.. sama juttu ku täällä :pitää seuraa flaboja. toi hollywood nyt on aika vakkari (ke oli muuten naisten ilta ja siks niin paljon jengii .. tytöt ilmaseks = vetää poikii *vink*) vibe järkkää tallinnassa bileitä silleen vakkariin isoilla nimillä laatu hausee ym.
sit siellä on se hh mesta kunnon kiksu pörrö toimintaa piikeillä.. en muista nimee tietty.. joku UN ?(kaks kirjainta..)
mut menoo löytyy ja hyvääkin.. *plur*

ja tietty ihku ihanainen sun dance kerran kesässä *plur**sydän*

--
KM

sebasti

Posts: 231

#5 • • sebasti Lauma
Tallinaan oon kyl menos tsekkaa joku kerta terrariumia uudestaan... siel näyttää olevan joka viikko bileetkin
tuitui

Posts: 1,258

#6 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
joo SUNDANCE!!!!!!!!!!! *plur*

loistoo..hihi..muista glubeistä en tiedä mut Terrarium oli kyl mahtava paikka...ja bileetkin joissa käytiin oli luxus..ja kuten Töhvelimme ilmoitti siellä o aina silloin tällöin bileitä jopa viikottain...on kyl pakko päästä sinne uudestaan (:

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"