14 posts, 1 page, 4,285 views
a, 22.6.2005 02:51:
joo oliks tää ny biletarina vai valistusturinaks naamioitu markkinointikirje?
Verano, 22.6.2005 09:17:
Mitä ihmettä 13-vuotias tekee aamuyöstä bileissä, kun sen pitäs olla nukkumassa tohon aikaan?
mekaanikko, 22.6.2005 09:27:
---
Verano, 22.6.2005 09:17:
Mitä ihmettä 13-vuotias tekee aamuyöstä bileissä, kun sen pitäs olla nukkumassa tohon aikaan?
---
No bilettää, tietty! =) Itsekin 13-vuotiaana 1992 bileissä ravaamisen aloittanu.
-
Itse olin aina skidinä bileissä päihteettömällä linjalla (ml. alkoholi), joten parin alkukonfliktin jälkeen vanhemmatkin olivat ihan tyytyväisiä vaikka olikin koko yön poissa bileissä.
Verano, 22.6.2005 09:54:
---
Mun mielestä kuudes-seiskaluokkalainen ei kuulu koko yön kestäviin bileisiin. Tottakai viimestään yläasteelle mentäessä alkaa kiinnostaa muukin kuin pikkuautoilla leikkiminen, mut mun skidit saa kyllä odotella tosta vielä muutaman vuoden, vaikken mitään tiukkapipokasvatusta aiokaan harrastaa, jos lapsia mulla joskus on. Ja vaikka johonki 15-vuotiaaseenki lapseeni varmasti luottasin (tottakai mun lapset ois yhtä fiksuja ku minäki ;) niin eipä ne muut ihmiset/ lapset siellä bileissä välttämättä ihan niin fiksusti käyttäytyis. Sitä örveltämistä varmasti kemuissa riittäs muiden osalta. Kyllä bilemaailmaan ehtii tutustua myöhemminkin.
mekaanikko, 22.6.2005 11:11:
Njoo, tarkennettakoon siis sen verran et nyt kun ynnäilin päässäni vähän uudestaan niin olin kyl itse sittenkin jo 14 kerinnyt täyttää kun rupesin bileissä käymään
mekaanikko, 22.6.2005 11:11:
---
Njoo, tarkennettakoon siis sen verran et nyt kun ynnäilin päässäni vähän uudestaan niin olin kyl itse sittenkin jo 14 kerinnyt täyttää kun rupesin bileissä käymään. Mun mielestä se oli siihen aikaan yks täysipäisimmistä harrastuksista mitä skidillä voi olla, nykyään tuntuu et douppia yms. liikkuu paljon enemmän. Tai et siis ainakin omasta saman ikäpolven jengistä joiden kanssa bileissä tuli käytyä ei sihautusta ihmeellisempiin laittomiin aineisiin koskenut ja bileissä varsinkin oltiin usein ihan selvin päin, mut nykyään tuntuu et kemuissa just se nuorin jengi on kaikista pahimmin pireissä, lakoissa, essoissa jne. Voi tietysti olla et tää on pelkästään suppean viiteryhmän aiheuttama harha.