Josh: Trance up to light v6 (Midsummer special)

23 posts, 2 pages, 7,267 views

josh

Posts: 733

#1 • • Edited josh
tracklist:

Eelke Kleijn: Deeper Depths
Thomas Penton: Deeper Vowels (Andre Absolute rmx)
Synergy: Hello Strings (Flash Brothers rmx)
Statica: For Your Eyes Only
Perry O'Neil: Gravity
Locust: Aerospace (Probspot rmx)
Purple Haze: Adrenaline
Elevation: Somewhere (Clear Blue) (Perry O'Neil rmx)
Jonas Steur: Castamara
Syna: Do You Feel (JussiS rmx)
Airbiscuit: Lately (Riley & Durrant rmx)
Armin van Buuren: Shivers (Alex Morph's Dub rmx)
Classified Project: Starlight Chaser (Agnelli & Nelson rmx)
Active Sight: Adrenalin
Manny Romero: Compadre
Ron van den Beuken: Sunset



progressive, trance


lisätiedot - 126 Mt - 192 kbps Enjoy
Kasanova

Posts: 11

#2 • • Kasanova
Olipas kyllä maistuva setti! Hyviä biisejä oli tosi paljon ja vaihdotkin oli hyviä.
Adrenaline ja Castamara rokkaa kyl kympillä!*jiihaa*
josh

Posts: 733

#3 • • josh

Kasanova, 22.6.2005 13:27:
Olipas kyllä maistuva setti! Hyviä biisejä oli tosi paljon ja vaihdotkin oli hyviä.
Adrenaline ja Castamara rokkaa kyl kympillä!*jiihaa*



Kiitoksia :)
Ja samaa mieltä biiseistä, ehkä setin parhaat..
josh

Posts: 733

#4 • • josh
Kyllä tätä saa muutkin kommentoida *heiii*
supertony

Posts: 897

#5 • • supertony Code Red
No perkule, imuun ja kommentit kuuntelun jälkeen *hymy*

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

josh

Posts: 733

#7 • • josh

MkkA, 6.7.2005 18:28:
Excellent!! *piis**piis*



Lyhyesti ja ytimekkäästi? *nauru*

Enivei kiva että maistui! :)
Mike Kila

Posts: 306

#9 • • Mike Kila
Tämä hyvä miksaus. Joissakin kohti lähtee vaihto väärästä kohtaa liikkeelle mutta emmä muita epäkohtia huomannu :). RvdB:n uudet biisit vois kyllä kieltää lailla? Juu. Muuten oli hyviä biisejä..
josh

Posts: 733

#10 • • josh

Mike Kila, 7.7.2005 17:01:
Joissakin kohti lähtee vaihto väärästä kohtaa liikkeelle mutta emmä muita epäkohtia huomannu :)



Hmm.. Mikä on "väärä kohta"?
Eikö miksata saa muuta kun 32 iskun välein? En varmaan oo ainut ketä niin tekee..
Mun mielestä "väärin" on vasta kun vaihtaa biisiä kesken tahdin.
Mike Kila

Posts: 306

#11 • • Mike Kila

josh, 7.7.2005 23:57:
---
Mike Kila, 7.7.2005 17:01:
Joissakin kohti lähtee vaihto väärästä kohtaa liikkeelle mutta emmä muita epäkohtia huomannu :)

---


Hmm.. Mikä on "väärä kohta"?
Eikö miksata saa muuta kun 32 iskun välein? En varmaan oo ainut ketä niin tekee..
Mun mielestä "väärin" on vasta kun vaihtaa biisiä kesken tahdin.


Saa jos se sopii ;)! Yleensä kun toisen biisin bassolinja lähtee soivan biisin melodian päälle niin tulee kamalan kuulosta.. Voi olla että oon kuullut väärin *iihhih*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#12 • • Jussi Soro choon!
No joo, nyt jo muistin kirjottaa palautetta :)

Eli tykkäsin kyllä kovasti tästä setistä, oikein mukavaa soundia. Isoja biisejä, ehkä vähän turhan soitettujakin, mutta tarpeeks tuoreita et maistuu vieläkin hyvin. Miksaus on mun mielestä ihan hyvää, vaihdot on aika rohkeitakin osin, mut onnistuu kyl suurimmaks osaks vallan kivasti. Oma biisi välissä piristi kivasti, ja oli mun mielestä nätisti miksattu kumpaankin suuntaan.

Ehkä tän olis voinu tiivistää CD:n mittaiseksikin, olis ollu vähän tiiviimpi paketti. Kotikuuntelussa tarvii vaihteluu olla kuitenkin huomattavasti enemmän kun bileissä, jossa tän progressio toimis kyl aivan loistavasti.

Kokonaisuudessaan kyl vallan maistuva paketti :)
josh

Posts: 733

#13 • • josh

Yleensä kun toisen biisin bassolinja lähtee soivan biisin melodian päälle niin tulee kamalan kuulosta..



Heh. Ite en kyl näe tuossakaan mitään "väärää". Tietty pitää olla sopiva sävellaji kyseessä...

Ja onhan se loppujen lopuksi aika pienestä kiinni minkä kuulonen vaihdosta tulee. :)
josh

Posts: 733

#14 • • Edited josh

JussiS, 8.7.2005 00:09:
No joo, nyt jo muistin kirjottaa palautetta :)

Eli tykkäsin kyllä kovasti tästä setistä, oikein mukavaa soundia. Isoja biisejä, ehkä vähän turhan soitettujakin, mutta tarpeeks tuoreita et maistuu vieläkin hyvin. Miksaus on mun mielestä ihan hyvää, vaihdot on aika rohkeitakin osin, mut onnistuu kyl suurimmaks osaks vallan kivasti. Oma biisi välissä piristi kivasti, ja oli mun mielestä nätisti miksattu kumpaankin suuntaan.

Ehkä tän olis voinu tiivistää CD:n mittaiseksikin, olis ollu vähän tiiviimpi paketti. Kotikuuntelussa tarvii vaihteluu olla kuitenkin huomattavasti enemmän kun bileissä, jossa tän progressio toimis kyl aivan loistavasti.

Kokonaisuudessaan kyl vallan maistuva paketti :)




Jees, kiitoksia palautteesta. Do you feel sopii tosiaan aika buenosti Castamaran perään.
Molemmat niiinin kesäisiä biisejä että....kylmät väreetkin tulloo breikissä väkisin! ;)
Neko

Posts: 943

#15 • • Neko No äläpä kerro enempää
Oikein maistuva trance-setti, olen yllättänyt itseni kuuntelemasta tätä jo ties vaikka kuinka monta kertaa.
josh

Posts: 733

#16 • • josh

Neko, 10.7.2005 22:00:
..olen yllättänyt itseni kuuntelemasta tätä jo ties vaikka kuinka monta kertaa.




No sehän on hyvä se! *hymy*
Illustrator

Posts: 3,171

#17 • • Illustrator
Ei toimi toi linkki. No, täytyypi kokeilla myöhemmin.
supertony

Posts: 897

#20 • • supertony Code Red
Hyvänkuuloista matskuu ja virheetöntä soitantaa. Tää mies osaa kyllä soittaa hyvärakenteisia settejä, ja hyvin. Suosittelen *joo*

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...