SUN 16h Mini Festival 31.7.2005 @

113 posts, 6 pages, 23,416 views

sapeli

Posts: 11,768

#81 • • sapeli jokukukamikä?

PachaBoy, 1.8.2005 14:58:
Yläkerrassa käväisin pari kertaa ja musiikki oli aika outoa Sunille,ainakin Sabrinan Boys,Boys,Boys soi siellä *ding*



Eli toisin sanoen aika tyypillistä musiikkia Mamalle... *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

juGis

Posts: 563

#82 • • juGis

Tiura, 1.8.2005 14:55:
Joo,vitsi et oliki hauskaa!
ei voinnu muutaku hymyillä siitä asti kun käveli sisään.
Paljon tuttuja,ihania ihmisiä ja tunnelma mitä parhain alusta loppuun.
Kiitoksia loistavasta illasta.*sydän**jiihaa**sydän*



Mä olin hengessä mukana, kun pesin pyykkiä ja siivosin kotona *nauru* Mukavaa kyl lukea tälläsiä palautteita, vaikka ei ite ollu mukana *sydän*
kamu-

Posts: 243

#83 • • kamu- Skojare
Oli kyllä taas vaan ihan parasta! *plur* Ihanaa musiikkia ja ihania ihmisiä! Oli kiva törmäillä vanhoihin tuttuihin ja muutamiin uusiinkin *hihu* Saako jostain ostaa jo lippuja ens kertaa varten? *nauru*

--
Minä itse! *nauru*

Blues

Posts: 5,414

#84 • • Blues Koning van Afrika
Lähteminen ajoissa oli niin vaikeaa.
Loistoilta *plur*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

pirpeli

Posts: 5,533

#85 • • pirpeli

kamu-, 1.8.2005 15:31:
Oli kyllä taas vaan ihan parasta! *plur* Ihanaa musiikkia ja ihania ihmisiä! Oli kiva törmäillä vanhoihin tuttuihin ja muutamiin uusiinkin *hihu* Saako jostain ostaa jo lippuja ens kertaa varten? *nauru*



Jussi-rakas..Ei sun tarvi ostaa lippua*iloinen*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

kamu-

Posts: 243

#86 • • kamu- Skojare

pirpeli, 1.8.2005 15:51:
---
kamu-, 1.8.2005 15:31:
Oli kyllä taas vaan ihan parasta! *plur* Ihanaa musiikkia ja ihania ihmisiä! Oli kiva törmäillä vanhoihin tuttuihin ja muutamiin uusiinkin *hihu* Saako jostain ostaa jo lippuja ens kertaa varten? *nauru*

---


Jussi-rakas..Ei sun tarvi ostaa lippua*iloinen*



Ainii! *nauru*

--
Minä itse! *nauru*

anis

Posts: 2,451

#87 • • anis
DTM:n ystävällinen henkilökunta toi kyllä hymyn kasvoille,vaikkei fiilikset aluksi aivan katossa olleetkaan, mutta kyllä ne siitä sitten paranivat roimasti kun jaksoi lähtä tanssimaankin*iloinen*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Josba

Posts: 322

#88 • • Josba Anjunadiggari
Onneksi ei pääsi tulemaan paikalle eikä tälle päivälle ollut menoa! Sen verran komeaa menoa oli koko ilta!! Henkilökunta oli mukavaa lattiallakin oli tilaa heilua... *iloinen*

--
We live our life just once so don´t forget about a thing called love

Avatar
#89 • • tanja Guest
Hitto, että oli huippuilta!!! Kaikki vaa toimi kybällä. Mun mielestä oli ehdottomasti kesän parhaat kemut. et silleen..
eyeless

Posts: 195

#91 • • eyeless Ebeli siinä missä toinenkin lentaja
loistavaa meinikiä ja loistavia hienoja ihmisiä....

oli erittäin maistuvaa!! kiitos siitä

--
Courageous is the one who will follow only his inner Insights...

ElNiño

Posts: 289

#92 • • Edited ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
Jotain ultrabuénointa *super*
Mama painuis kymmenen senttiä maanalle vuodessa, jos tollaset bileet järkättäis joka sunnuntai yhtä infernaalisella tunnelmalla. Nyt uppos ehkä sen sentin verran ainakin *hymy*
Joku heitti varmasti löylyä jossain, kännykän mukaan lämpötila oli paikoittain reippaasti 30c*hikoil*
Ois kyl jees, jos sunit saatais kehiin useamminkin. Kyllä ammattimainen teknosaunominen aina tavis homopoppi/amatööritekno-illan peittoaa 10-0, sita mielta olen ma. *piis*

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

[Nuclear]

Posts: 5,855

#93 • • [Nuclear] el aprendiz
Ois mukavata jos jollain ois tallessa sitä iltapäivän terassipimputusta, mukavan leppoisaa.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

AaKo

Posts: 637

#94 • • AaKo Tosi veivaaja
*tähän olis tullut munki hehkutukset sunista, jos olisin ollut siellä* *igor*

-murinaa ja puhinaa-
*grr*

--
En se mää ollut!!!

Dana

Posts: 647

#97 • • Dana

1ncarnation, 1.8.2005 12:35:
mul ainakin oli perkeleen hauskaa ja viel synttärit ..
kiitos dtm :)
hyvät bilet todellaki *aplodit*



upeaa upeaa upeaa, mitä muuta voi sanoa..! Aivan täydelliset synttäribileet myös minulla.. *jiihaa*
Wegez

Posts: 2,141

#98 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Nyt tää sit tulee... *hymy*

Yö levättii...tahtois vaa takas tänne..

+ paikka aivan loistava! *plur*
+ valot loistavat ja äänentoisto kovaa kuului mutta ei särkenyt yhtään korvia! *heiii*
+ porukka, kaikki iloisia ja mukana menossa! Ja yhtää kivipäätä en nähny (paitsi vessas, ku eksyin kattoo peilii) *nauru*
+ se musiikki!! Loistavaa ainakin alhaalla..alussa progee jos sit nous sinne ihq-kiksuu! *sydän*
+ vesipullot, kerra joutui sen 2e maksaa mut sit pysty täyttää sitä koko ajan, ja pysty huolella laskee sen maahan ku oli korkki eikä tarvinnu pelkää et veden sekaa tippuu jotai muuta yms..
+ ne kaks ihunaa tyttöö ketkä tanssi siel laval vieres melkei koko illan.. *iloinen*
+ dj:t!
+ valot ja se screeni toi kivan lisän, mut valot oli ihan loistavat!
+ illan dj myi lippuja luukullla! *plur* ..osoittaa että on myös kovasti järkkäämässä bileitä eikä vain soittamassa.. *vink*
+ ilma, ilmastointi tais pelaa aika hyvin..taino tietty kuuma tuli tampatessa mutta muuten ilma oli aika hyvää *hymy* (paitsi silloin ku jotku poltti pään vieres*igor*)
+ DTM, paras clubi jossa oon koskaa ollu, ekaa kertaa kävin ja jos bileitä järkätää niin varmasti uudestaa, aivan unelma paikka bileille!

Ja lisää plussia löytyis vaikka kuinka paljon... *hymy* ..mutta tuossa ny jotai..

...ainii..ne miinukset.. *nauru*

- ..tää on jo klassikko...bileet loppu liian aikasi!!! *hihu*


Toivottavasti DTM:ssä järkätään tulevaisuudessakin vastaavanlaisia loisto bileitä! *jiihaa*


Kiitos vielä kerran Unity posse! *aplodit* *sydän*

--
...we´re all made of stars...

kovas

Posts: 1,522

#99 • • kovas Kristo
Kannatti kyl hylätä Turku jo eilen. Pikku hiljaa huomannut et sunnuntai on viikon paras bilepäivä. Ylivoimaisesti. Yläkerta rokkas :)

Kiitoksia!
Toykio

Posts: 294

#100 • • Toykio
Huih! Mitkät juhlat!*sydän*

Aluksi oli vähän vaikea päästä tunnelmaan,kun suoraa töistä tuli paikalle,mutta sitten kun tanssi vei ja rytmit sai kiinni, niin hyvä mieli miltein tarttui väkisin!


Suurin kiitos baarimikolle, joka pelasti minut tanssilattilalla yllätäneestä hypoglykemiasta tarjoamalla hätääni lasillisen kokista ja sokeria!*kiitoskiitos*


Ikävä asia oli taas narikassa käsilaukun ryöväys! Ei naisilta voi tuollasta pyytää! Minunkaan kassini ei kovin iso ollut! Kanteleppa rahapussia,känykkää ja insuliineja koko ilta kädessä! *hmph*