SUN 16h Mini Festival 31.7.2005 @

113 posts, 6 pages, 23,264 views

Fyrisch

Posts: 4,525

#101 • • Fyrisch
Mun t-paita on vielki märkä!

kiitos.
anthocyan

Posts: 1,511

#102 • • anthocyan Kohti valoa...
Oli ihan jees bileet... Mut jengii oli liikaa ja liian sekaisin... *uuh* Tuttujakin olisi saanut olla enemmän. Mut Orkidea pelasti jälleen kerran illan ja harmi etten jaksanut jäädä kuuntelemaan hänen settiään loppuun asti. Mut voi olla, et fiilikseen vaikutti pien kulttuurishokki ku oli pari päivää ollu Faces- festareil. *hymy*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

sapeli

Posts: 11,768

#103 • • sapeli jokukukamikä?

anthocyan, 1.8.2005 21:09:
Mut voi olla, et fiilikseen vaikutti pien kulttuurishokki ku oli pari päivää ollu Faces- festareil. *hymy*



Liikaa kulttuuria liian lyhyessä ajassa *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Tiah

Posts: 322

#104 • • Tiah
Niin oli vaan ihan loistavat bileet, ei voi muuta sanoa,niin hyvä fiilis! Vähän alkoi väsy painaa joskus yhden aikaan mutta siitä kun piristyi niin jaksoi taas*jiihaa* Oli kiva nähdä myös tuttuja joita ei ollut pitkään aikaan nähnyt *kivatsulle*

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#105 • • Edited Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
koko päivä ja ilta oli ihan *plur* jäi hyvä mieli pitkäks aikaa..

Kiitokset seuralle, uusille ja vanhoille tutuille!

*hali*&*pus*

edit: oon vissiin alkanu pehmoilee.. hihih *blush*

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

La Petite

Posts: 1,160

#106 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Mun naama muuttui taas *iloinen* <-tämän näköiseksi ja on sitä edelleen...

Nää bileet on vaan niin parhaat *sydän*

--
Rem tene, verba seqventur

Karski

Posts: 6,049

#107 • • Karski Pomon kätyri

kuilu ja ponivarkaat, 2.8.2005 10:59:
MUN 16W! Fiilisko! Faabelipoikki! F-arssi! Fenkolikoli! Fiaskål! =D


---
Tres,
Mä en edes ymmärrä sitä mentaliteettia että 16 tunnin
festareille tullaan vaan viimesten 6 tunnin
ajax :p
---

Paitsi jos on waga-wagaa!

- munhymiömun -



Kyllä sää kuilu oot sitte VIISAS MIÄS

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Mar6

Posts: 2,178

#108 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Eipä tarvinnu tulla.. Sen verran saatanallinen ilta töissä että haaveeks jäi :)
Mutta mielenkiinnolla seuraavan kerran messissä, kiva että oli kivaa.*dissaa*

--
-Where there is house there is a home-

milla

Posts: 3,699

#109 • • milla
ikäänkuin jengi ois ekois reiveis ollu! *PLUR*
nicky

Posts: 679

#110 • • nicky

Wegez, 1.8.2005 17:56:
+ ilma, ilmastointi tais pelaa aika hyvin..taino tietty kuuma tuli tampatessa mutta muuten ilma oli aika hyvää *hymy* (paitsi silloin ku jotku poltti pään vieres*igor*)
+ DTM, paras clubi jossa oon koskaa ollu, ekaa kertaa kävin ja jos bileitä järkätää niin varmasti uudestaa, aivan unelma paikka bileille!



Olimmeko samoissa bileissä? Tämän ja muun hehkutuksen jälkeen on pakko pistää muutama jää hattuun.

- Ilma oli kuumaa, kosteaa ja täynnä röökinsavua. Kun ulkoa tuli sisälle, ilmaa olisi voinut leikata veitsellä. Ilmankos jengi kävi vähän päästä hengittämässä happea kadulla.

- DTM:än yläkerta on kaikkinensa ihan hirveä eikä toimi konemusiikkibileissä lainkaan.

- Alakerran kummassakin baarissa sai jonottaa törkeän kauan ennen kuin sai juotavaa. Kolme kertaa jonotin eri aikaan illasta. Ison puolen baaritiski oli muutenkin koko ajan tukossa, kun jengi yrittää samaan aikaan tilata juomia, kulkea läpi ja seurustella samassa tilassa.

- Jengin kruisailu/häröily ympäri alakertaa oli välillä todella häiritsevää. En muista pitkään aikaan mitään bileitä, joissa jengi olisi vaeltanut koko ajan ympäriinsä yhtä paljon. Rikkoutunut lasi ritisi jaloissa ja vessarappu oli varsinainen koettelemus siellä notkuvan jengin ja lasin vuoksi.

- Narikan sijainti on täysin onneton - kaikki menee tukkoon.

Kyllä, bileet oli tunnelmaltaan mainiot ja fiilis korkealla alakerran ison puolen tanssilattialla. Alkuillan löysästä vokaalisoundista siirryttiin loppuiltaa kohti energisempään ja tanssittavampaan soundiin. Äänentoisto tuntui olevan melko hyvässä mallissa.

Yläkerta ei sen sijaan toiminut koko iltana: paikka on kauhea, suoraan kuin 80-luvun ruotsinlaivalta. Aluksi luulin, että yläkerrassa ei ole dj:tä ollenkaan, mutta joo, löytyihän se dj sieltä huoneen pimeimmän nurkan pikku kopista, johon oli ystävällisesti jätetty pieni luukku, josta dj:tä voi tähystää. Yläkerran olosuhteet teki sen, että siellä en pahemmin viihtynyt. Tosin lil´tony kyllä alkuillasta soitteli hyvää settiä, mutta minkäs teet, kun ympäristö oli mikä oli...

Ja lopuksi, suosittelen Wegezille tutustumista bilemestoihin Suomessa ja ulkomailla. DTM on jäänyt hiukan puolitiehen.

--
Tee minusta hyvä ihminen, mutta älä vielä tänään.

anthocyan

Posts: 1,511

#111 • • anthocyan Kohti valoa...

nicky, 2.8.2005 16:27:
---
<clips>



Oon kyl tosi samaa mieltä asiasta Nickyn kaa *hymy* Ja lisäks DTM on mennyt huonompaan suuntaan *eiei* Henkilökunta todella nihkeetä verrattuna aikaisempaan. *uuh*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Anime

Posts: 1,939

#112 • • Anime Retrostööpeli
Puhdasta loistoo vuosi toisensa jälkeen *sydän* Dallas Superstarsien soundi uppos ehkä kaikista parhaiten just sillä hetkellä, muuten koko ilta meni tuttujen kanssa kälistessä. Onkohan musta tulossa vanha ku ei oo tanssilattialla käyny viimex ku hmm.. Lauantaina Birdiessä Anan tahdissa hih *nauru*

Ensi kertaa odotellessa. Aina vaan.

*piis*

--
-K

UnityF

Posts: 15,721

#113 • • UnityF joo just se
*plur* 16h mini festarit josta olin paikalla tänäkin vuona sen 16h!*plur*

Tänänkin vuonna oli vain niin täydellistä.*sydän*
Indigon setti oli *sydän*

Kaverit oli ihan loistoja, anteeksi kun hieman kiusasin kun olin vähän *känni*

Musiikki oli loistavaa, saippuakuplat oli loistavia, ilmapallot ym ym kaikki oli täydellistä.

ainoo miinus et siinä klo 23 aikaa sain todella pahan päänsäryn ja meinasi tajukin lähtee.
lipunmyyjä ei päästäny mua edes sen portsarin viekkuu ottaa vähän happee siihin asti kunnes lääke alkoi vaikuttamaan sen takia kun ei ollu leimaa kädessä kun olin tullu jo niin aikasin sisään. Sit ei ollu enää rahaa maksaa 6e sisää siitä et oisin ollu haukkaamassa ilmaa sen 10min kun olin jo juonu ne kaikki. nooh sillee ymmärettävää mut vähän kismitti kun sit pään parantumiseen meni siel sisätiloissa se 1,5h *grr*

Illan parasta ehkis oli hymymaha-otuksen kanssa lopputanssit eturivissä *pihkassa**jiihaa*