21 posts, 2 pages, 10,233 views
PachaBoy, 20.6.2005 18:44:
Onko tietoa mikä on musiikki-linja Birdiessä?Housea...?
Lauri, 28.6.2005 09:02:
Onks Herra A vetämässä ko. ravintolan shöy-puolta? Jos kyllä niin
isot sormet pystyyn sedulle :)
Mun vastuulla on ainoastaan Birdien lauantai-illat. Ja niilläkin tarkoitan siis alakerran Danceteria klubin pyörittämistä. Birdiessä muut illat tulevat painottumaan ´iisimmälle´musalle, en tarkoita missään tapauksessa minkäänsortin ´eurojuusto´meininkiä vaan klubimusiikkia laidasta laitaan. Paino kuitenkin genrellä (iloinen) house.
gobbe, 28.6.2005 23:49:
---
---
Kuulostaa hyvältä :) Tarvitsee nähtävästi sihdata nokka kohti birdietä useamminkin. Loistava valinta sedulta mielestäni rakentaa yökerhoa hiukan erilaisempaan suuntaan, toivottavasti kävijöitä riittää myös paikalla. Minkäsorttista iltamaa nuo lauantait tulevat olemaan, ts. onko paikalla vaihtuvat dj:t etc?
Hola!
Joo tulkaa ihmees (ja mä lupaan et se mun ´pikkuserkku´pääsee kans sisään;).
Danceteriassa tullaan kuulemaan pääasiassa mun levyjä. Ehkä jossain vaiheessa kenties mahdollisesti jos luoja suo ja mua kiinnostaa tarpeeks jotain ´ulkomaan eläviä´.
Myös Helsingin omia poikia tullaan varmasti kuulemaan silloin tällöin.
Musastailista päällimäisenä fiiliksenä vois heittää vaan sanan House. Mä oon niin tajuttoman huono näissä selittelyissä, toivottavasti toi tulee summaan sen mitä mä ajan takaa.. ;)
mr.a, 18.6.2005 14:46:
linkki
lisää infoo tulossa lähiaikoina..
Avajaiset siis perjantaina, 21-23 kutsulla ja 23-04 ilman. Lauantaina yläkerta 21-, alakerta 22-
Freja, 8.7.2005 00:51:
Noh, millanen tämä mesta nyt sitten oli/on?
Ja onko Birdie siis sitten myös heteroystävällinen paikka, niinkuin ana-5000 tuolla jo kyseli? Toisinsanoen kannattaako käydä?