FLASHBACK *last episode* @ net radio www.DI.fm TÄNÄÄN (21.00-23.00) by DJ Meke

120 posts, 6 pages, 51,502 views

Meke

Posts: 2,083

#21 • • Edited Meke GT Digital, BCN Records
Maanantaina 8.5.2006 FLASHBACK Classic Electronica
Hosted by Meke and Yoko

flashback.jpg *pepsodent*


Kerran kuukaudessa maanantaisin 90-luvun musiikkia allekirjoittaneelta ja DJ Yokolta (Saksa) kahden tunnin verran (acid, trance, techno. hardtrance, acidtrance, rave...).
Ohjelma alkaa klo 21.00 Classic Electronica kanavalta www.DI.fm nettiradiosta.button4.gif


Linkki infoihin, aikatauluun ja aikavyöhyke muutoksiin:
INFO


Ekassa ohjelmassa mun setti tulee olemaan acidteknoa tunnin verran.

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

homppa

Posts: 731

#22 • • homppa
eipä muuta kuin :)
Meke

Posts: 2,083

#23 • • Meke GT Digital, BCN Records
Eka show alkoi...

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#24 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
keiden settejä täs soi tänään?

--
dasinoaisnvs

Meke

Posts: 2,083

#25 • • Meke GT Digital, BCN Records
DJ Yoko & mun...kaippa sieltä tracklistitkin tulee aikanaan...

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#26 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

Meke, 8.5.2006 21:10:
DJ Yoko & mun...kaippa sieltä tracklistitkin tulee aikanaan...



yea, aika tutulta kyl kuulostaa monet biisit :)

--
dasinoaisnvs

teroska

Posts: 254

#27 • • teroska yksinäinen bilettäjä

Meke, 8.5.2006 21:02:
Eka show alkoi...



streamillä ollaan *jiihaa*

--
pieni laiha poika

Meke

Posts: 2,083

#28 • • Edited Meke GT Digital, BCN Records
FLASHBACK Classic Electronica Channel
Hosted by Meke and Yoko

Seuraava show on maanantaina 12. kesäkuuta
Klo 21-22

www.di.fm

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Meke

Posts: 2,083

#29 • • Meke GT Digital, BCN Records
Vajaa tunti ja Episode002 alkaa Flashback ohjelmassa.

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

homppa

Posts: 731

#31 • • homppa

Raver71, 12.6.2006 20:48:
Harmi kun on aikainen herätys ettei millään pysty venymään kuuntelemaan. Todella iso harmi...



enää vähän aikaa vaan.... ;)
teroska

Posts: 254

#32 • • teroska yksinäinen bilettäjä

Meke, 12.6.2006 20:18:
Vajaa tunti ja Episode002 alkaa Flashback ohjelmassa.




streamillä ollaan *jiihaa*

--
pieni laiha poika

Meke

Posts: 2,083

#34 • • Edited Meke GT Digital, BCN Records

xybo, 12.6.2006 21:47:
Mä en oikein diggaa ton Yoko:n mixaustyylistä. Ku se saa jonkun piittii se lätkäseen sen suoraan päälle sen suuremmin laskematta kohtaa. Flashback001:sessä tosin oli vielä törkeempiä vaihtoja ku tässä....



Huomasin että ulkomailla suositaan (ainakin ysäri hardtrancessa) "speed mixing" tyyliä.
Monissa dj seteissä ollut samanlaisia vaihtoja.

Ja tietty live setit mitä oon kuullut monilta tutuilta artisteilta (Marusha, DJ Dick, M-Zone, Mark EG) ovat aika kauheaa kuultavaa korville. Biisit on hyviä mutta ne vaihdot on...
Mark Spoonin setit on vaihdoilta myös aika jänniä.
DJ Dag kyllä teki hienoja vaihtoja...ja tietty PvD.

DJ Dawn:in tekemät hardtrance miksaukset on teknisesti ainakin mun korvaan kauniita.

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

xybo

Posts: 1,100

#35 • • xybo meeple!

Meke, 12.6.2006 21:54:
---
xybo, 12.6.2006 21:47:
Mä en oikein diggaa ton Yoko:n mixaustyylistä. Ku se saa jonkun piittii se lätkäseen sen suoraan päälle sen suuremmin laskematta kohtaa. Flashback001:sessä tosin oli vielä törkeempiä vaihtoja ku tässä....

---


Huomasin että ulkomailla suositaan (ainakin ysäri hardtrancessa) "speed mixing" tyyliä.
Monissa dj seteissä ollut samanlaisia vaihtoja.

Ja tietty live setit mitä oon kuullut monilta tutuilta artisteilta (Marusha, DJ Dick, M-Zone, Mark EG) ovat aika kauheaa kuultavaa korville. Biisit on hyviä mutta ne vaihdot on...
Mark Spoonin setit on vaihdoilta myös aika jänniä.
DJ Dag kyllä teki hienoja vaihtoja...ja tietty PvD.



Speedmixingin voi tehdä myös tyylillä. Ehkä se on sit vaan typerä tapa ulkomailla. Samalla tavalla kuin se että otetaan bassot pois equilla 30s-1min ajaks ja sit takas. Sitä kuulee ulkomailla paljon ja se on aina yhtä karmivaa.
Meke

Posts: 2,083

#37 • • Edited Meke GT Digital, BCN Records

xybo, 12.6.2006 22:56:
Aikas hittiputkee pistit ;) Mukava sekotus tuttuja biisejä, joita ei o itekkään tullu kuunneltua/soiteltuu vuosiin. Ei ehkä ihan mun lemppariraitoja, mut toi enemmän muistoja ku yoko:n setti.



Mulle osa oli aika tuntemattomia biisejä ja ei millään tavalla hittejä. Mutta hyvä kun edes osin maistui. Yritän erilaisia genrejä hoitaa kun Yoko kerää vain tuota hardtrancea. Tosin multakin tulee hardtrance settejä ennemmin tai myöhemmin.

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Meke

Posts: 2,083

#38 • • Meke GT Digital, BCN Records
Vajaan tunnin kuluttua alkaa jälleen Flashback www.di.fm nettiradion Classical Electronica kanavalta.

Yokolta tulee hardtrance ja multa tulee ulos jussina SonicRadio Midsummer Marathon Broadcast 2006 radiostakin kuultu oldskool acid, hard NRG polkka miksaus.

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Meke

Posts: 2,083

#39 • • Edited Meke GT Digital, BCN Records
Tulossa maanantaina 14.8.2006 FLASHBACK www.DI.fm nettiradion classic electronica kanavalta jälleen oldskool soundia. Show alkaa 21.00.

Vähän erikoisempi lähetys tulossa...kolme miksausta:

Gateway
vs.
Meke

Yoko


www.djgateway.info
www.djmeke.com
www.yoko-trance.de

La 19.8 Delerium bileissä sitten tulee lisää oldskool soundia...trance klassikoita paljon ja setti tulee Flashback ohjelmassa ulos syyskuussa.


Delerium with Leama (UK)
http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=9944

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Gateway

Posts: 1,391

#40 • • Gateway Club Therapy

Meke, 1.8.2006 21:28:
Tulossa maanantaina 14.8.2006 FLASHBACK www.DI.fm nettiradion classic electronica kanavalta jälleen oldskool soundia. Show alkaa 21.00.

Vähän erikoisempi lähetys tulossa...kolme miksausta:

Gateway
vs.
Meke

Yoko



Jeas!

Eli luvassa allekirjoittaneen osuudessa wanhahousea, breiksiä ja lopussa trancempaa, mukana pari mielestäni aliarvostettua "klassikkoa" jotka on ollu mulle tärkeitä aikanaan. Tune in!