mitä teet tulevana viikonloppuna?

1,367 posts, 69 pages, 477,723 views

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#1061 • • Mao & Taikahattu UG-///
Lähteä mökille Poriin... *iloinen*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Skrapa

Posts: 157

#1062 • • Skrapa
Ryyppään vitusti.. no olisin otellu mukavasti ellei töitä olis, vidun työ. Mut jos hyvin käy nii perjantaina vois otella parit bisset. Ja jos autoon alustasarjan sais laitettuu viikonlopun aikaa, ja vähän remppattuu kämppää, jos nyt sit yhtään nappaa. Suunnitelmat on kovat aina.

--
No more pain, I'm floating away..

Amdi

Posts: 253

#1063 • • Amdi
ensteks perjantaina Säteisiin *jiihaa* ja sitten lauantaina viettää kaverin synttäreitä paariin *joo*
sunnuntain voiki sitten ottaa ihan rauhallisesti

--
Mixing tracks together coz I m the MTF DJ

sadesola

Posts: 409

#1064 • • sadesola Kettu mikä kettu
Updeittaan anatomiaa
eli kyykkään koulutuksessa
ja yritän muistaa lihasten
kiinnityskohdat.

*joo*

--
KABOOM!

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1065 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Oon lauantain töis ja teen muuten koulujuttuja. Ja tämä on päätetty *hikoil*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

larzizi

Posts: 1,661

#1066 • • larzizi
Oon kännissä *känni*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

MiMoSa

Posts: 1,664

#1067 • • MiMoSa
Mun kummitäti tulee mun luokse viikonlopuks ja sen kanssa lähdetään äipän luo kyläilee lauantaina. Ihanaa päästä käymään kotona kun ei oo taas muka ehtiny melkein 3kuukauteen. Ihanaa nähdä äippää ja meidän koiraakin pitkästä aikaa.*hihu* Samalla reissulla käyn kattomassa yksien kavereiden uutta taloa.*joo*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

RiD

Posts: 2,817

#1068 • • RiD Nukemi
nahtavyyksia @ maaseutuajelu

--
*super* *possu*

SyndroDome

Posts: 1,103

#1069 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

MiMoSa, 18.10.2007 15:08:
Mun kummitäti tulee mun luokse viikonlopuks ja sen kanssa lähdetään äipän luo kyläilee lauantaina. Ihanaa päästä käymään kotona kun ei oo taas muka ehtiny melkein 3kuukauteen. Ihanaa nähdä äippää ja meidän koiraakin pitkästä aikaa.*hihu* Samalla reissulla käyn kattomassa yksien kavereiden uutta taloa.*joo*



Sounds like family meeting *hymy* ne on kivoja välillä! Varsinkin jos ei oo "kerinny" tapaamaan perheen jäseniä pitkään aikaan..

Onks tää se täti ketä asuu tos melkeen "naapurissa" *hih* ?

--
Life is full of choises.

trustus

Posts: 178

#1070 • • trustus
Ois tarkoitus aloittaa kirjoittamaan opinnäytetyötä, jonka pitää olla valmis joulukuun loppu puolella..jostain luin että hyvään opinnäytetyöhön käytetty aika ois 200 tuntia..Eli tulee kiirus tämän kanssa..
MiMoSa

Posts: 1,664

#1071 • • MiMoSa

SyndroDome, 18.10.2007 15:12:
---
MiMoSa, 18.10.2007 15:08:
Mun kummitäti tulee mun luokse viikonlopuks ja sen kanssa lähdetään äipän luo kyläilee lauantaina. Ihanaa päästä käymään kotona kun ei oo taas muka ehtiny melkein 3kuukauteen. Ihanaa nähdä äippää ja meidän koiraakin pitkästä aikaa.*hihu* Samalla reissulla käyn kattomassa yksien kavereiden uutta taloa.*joo*

---


Sounds like family meeting *hymy* ne on kivoja välillä! Varsinkin jos ei oo "kerinny" tapaamaan perheen jäseniä pitkään aikaan..

Onks tää se täti ketä asuu tos melkeen "naapurissa" *hih* ?


Juu, family meeting.*joo* Ja sama täti kyseessä, sen kans ollaan tosi paljon tekemisissä mut en oo vieläkään kyllästynyt.*tirsk* Sama homma äipän kans, sen kans ollaan kyl paljon tekemisissä mut silti sitä on aina kiva lähtee moikkaa!*hihu*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Camfer

Posts: 259

#1072 • • Camfer
Vihdoinkin saan itseni aikaiseksi bileisiin vähästä aikaa.
ipe

Posts: 1,845

#1073 • • ipe X-Rust / Holvi

pirpeli, 17.10.2007 21:01:
Royal Iskender!!!



Eilen kotosalla:

isi: Tulinen vai mieto kastike?
Kiia: Molemmat loppu!

:D

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Avangion

Posts: 2,529

#1074 • • Avangion Punakardinaali
Pätevöidyn YAD:in koulutuksessa ja biletän Säteessä! *jiihaa*


TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Avatar
#1076 • • candyraver Guest
Perjantaina säteisiin, lauantaina kotona chillailua(=leffoja ja löhöilyä) ja sunnuntaina salille treenaileen*pepsodent*
Mellu-

Posts: 4,006

#1077 • • Mellu-
Pe reenit,La reenit ja Su-pokaaliturnaus Karlsruhessa *hymy* eli lenttistä enemmän ku laki sallii taas *plur*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

oooo

Posts: 1,249

#1078 • • oooo
Istun vittuuntuneena ja auon seinille päätäni. La menen tosin mehukesteille vastailemaan uteluihin. Huomenna voisin harjoitella tekohymyä ja vihanhallintaa. Tai sitten käyn ostamassa pellenaamarin.
xl8r

Posts: 2,227

#1080 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Huomenna Säteet, siellä meneekin kummasti koko ilta. Sitten varmaan aika lailla telkkaria kattellen loppuaika.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe