UNITY THE ISLAND 9.7.2005 @ Helsinki

133 posts, 7 pages, 21,444 views

orkidea

#1 • • orkidea
uunisaari2005-white.jpg

UNITY THE ISLAND 2005
11.06 - 09.07 - 06.08

Orkidea, Unity Collective, Slusnik Luna ambient live, Indigo, Lil Tony, Mr.A,
Dallas Superstars, Tomi K, aarteen etsintää, saunomista, seisova pöytä,
sampanjaa, mansikoita, limboamista, tanssia terassilla, kaunista musiikkia,
hiekkalinnan rakennusta, neppis-skabaa, ystäviä, performansseja,
ilotulitusta, nuotiolla chillailua, makkaran paistoa, polkuveneilyä, aurinkoa...

http://www.clubunity.org
UnityF

#2 • • UnityF joo just se
Pitäkäähän mussut hauskaa täällä mie oon damissa tolloin niin joudun missaa... mut elokuussa nähään *sydän*
Ottakaa paljon kuvia *joo*
Mark

#4 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
mmmmmm, can hardly wait.. *pihkassa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

tuisku

#5 • • tuisku tomboy girleygirl
tänne!! *jiihaa*

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

#6 • • Peppi Guest
Apumau, Ei malta odottaa! *plur* Toivotaan vielä, että sää on kohdillaan!
terho

#7 • • terho
Elokuussa kemuihin osaa voisi ottaa.... vaatii pientä säätöä mutta kyl aina jotain keksii
patis

#8 • • patis 10
Liput on mutta huomasin vasta jälkeenpäin näiden menevän konemetsän kanssa päällekäin :/ Nyt ei oikee tiedä mitä tehdä...
terho

#9 • • terho
nuo ovat niitä elämän vaikeita valintoja
sapeli

#10 • • sapeli jokukukamikä?

patis, 16.6.2005 16:52:
Liput on mutta huomasin vasta jälkeenpäin näiden menevän konemetsän kanssa päällekäin :/ Nyt ei oikee tiedä mitä tehdä...

Myyt ne liput mulle! *joo* On se kumma kun itse ei muka koskaan jaksa paikan päälle itse niitä lippuja hakemaan *nauru* Mut mä oonkin unimurmeli *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

#11 • • *Mirri* Guest
Tänne! *jiihaa* Lomaki alkanu just sopivasti sillo. Niin ja lipusta jättimegasuperisokiitos Turbojensulle *sydän*
sts

#12 • • sts Sama pyynti aitta!

patis, 16.6.2005 16:52:

Myy mulle. maksan 20e/kpl, ja kaks on hakuses.
Ghettis

#13 • • Ghettis
te lippuja ennenkin hankkineet niin mihinkä aikaan niitä viim. pitäis olla jonottamassa tapahtumapäivänä 9.7 jos niitä klo 18 alkaen aletaan myymään viel 100 kpl et onko ihan turha tulla enään kuudeks kun en näytä pääsevän töistä ennen sitä? myydäks niitä vaan 1kpl/hlö vai voisinko laittaa kaverin asialle et ostaa 2 lippua? ellei jollain näytä jäävän käyttämättä 2kpl?
Siru

#14 • • Siru hyvin sä vedät!
Ekaa kertaa TÄNNE!!!! aika hankalaa saada lippuja ... viime vuonna yritettiin mutta jessus 2tunnin jonotuksen jälkeen itkua vääntäen oli pakko unohtaa nyt rakas ystävä järkkäs lipun.. Kiitos Kete...*pihkassa**pus*
sapeli

#15 • • sapeli jokukukamikä?
Tänne vois tulla hengailemaan auringonlaskuun asti, koska sinne saarellehan saa mennä ilman lippuakin (oisko se venekyyti 2) - viimeks ainakin oli melkeinpä jopa kivempaa iltapäivällä kuin itse bileissä *hihu* Ja rannallehan kuuluu se chilli ihan kivasti joten sinne vaan ottamaan hyvässä seurassa vähän arskaa *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jasmine

#16 • • Jasmine
Satoi tai paistoi ni aina yhtä loistava meno!!! seuraavaa Unitya odotellessa..*jiihaa*

--
Jasmine

#18 • • Dorka Guest
...damista iltapäivällä hesaan ja suoraan kentältä tänne sitten *hymy* (jos on hyvä sää) muuten menee liput myyntiin.
Peppi Pitkätossu

#19 • • Peppi Pitkätossu Kuriton hulttio
I *sydän* Unity

--
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.

James Russell Lowell

vpeltola

#20 • • vpeltola
Ostetaan kaksi lippua Heinäkuun Unityyn. Tarjouksia vain kehiin! Yhteydenotot [email protected] tai SMS 0407464672.