Visualisointia ja kuvitusta

41 posts, 3 pages, 33,207 views

Juha Q

Posts: 16

#21 • • Juha Q
saaks mennä nukkumaan?
Juhgu

Posts: 7,921

#23 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Jos kerran mainostat sivuillasi visuaalista osaamistasi, niin olisi varmaan hyvä että sivujenkin ulkoasu olisi huolella tehty ja vakuuttava. Nyt ensivaikutelma oli aika huono, näytti että sivut on vain nopeasti huitaistu kasaan.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

dB

Posts: 1,315

#24 • • dB Digital Beat Music

Juhgu, 23.10.2006 09:04:
Jos kerran mainostat sivuillasi visuaalista osaamistasi, niin olisi varmaan hyvä että sivujenkin ulkoasu olisi huolella tehty ja vakuuttava. Nyt ensivaikutelma oli aika huono, näytti että sivut on vain nopeasti huitaistu kasaan.


Uusi layout on ollut itse asiassa työn alla. Pitäis varmastikin huitaista se onlinelle kun töiltä vaan kerkiäis.
dB

Posts: 1,315

#25 • • Edited dB Digital Beat Music

Käenpoika, 22.10.2006 21:36:
niin siistejä 3d kuvia, että ihmettelenkin että miksi
sivut näyttävät yläasteikäisen tekeleiltä =D


johtuu varmaan siitä että kun ei ole tuota www-suunnittelun kokemusta kovinkaan paljoa... :D
3d-nörtti kun enimmäkseen olen.
dB

Posts: 1,315

#26 • • dB Digital Beat Music

Käenpoika, 23.10.2006 14:50:
---
Digital Beat, 23.10.2006 10:13:
---
Käenpoika, 22.10.2006 21:36:
niin siistejä 3d kuvia, että ihmettelenkin että miksi
sivut näyttävät yläasteikäisen tekeleiltä =D

---

johtuu varmaan siitä että kun ei ole tuota www-suunnittelun kokemusta kovinkaan paljoa... :D
3d-nörtti kun enimmäkseen olen.

---


hehe ei mut noi 3d jutut on kyl päheitä.


Kiitos kommenteista. :)
Asiasta tehden otin ja päivitin koko sivuston. Valmis template pohjana mutta eipä taida kai haitata kun lopputulos on nyt paljon ammattimaisemman näköinen.
dB

Posts: 1,315

#27 • • dB Digital Beat Music

Juhgu, 23.10.2006 09:04:
Jos kerran mainostat sivuillasi visuaalista osaamistasi, niin olisi varmaan hyvä että sivujenkin ulkoasu olisi huolella tehty ja vakuuttava. Nyt ensivaikutelma oli aika huono, näytti että sivut on vain nopeasti huitaistu kasaan.


Sivut päivitetty ;)
Juhgu

Posts: 7,921

#28 • • Juhgu Virnistelijä
heti parempi *joo*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Juhgu

Posts: 7,921

#30 • • Juhgu Virnistelijä
Oulussa oltiin taas ovelia *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

evvk

Posts: 1,918

#31 • • evvk

Jone, 26.7.2006 00:14:
---
Digital Beat, 25.7.2006 23:25:
pakkohan se oli sinne laittaa. Oikeasti on rekisteröity yritys.

---


No kato jumankauta juu nääs päivää.

Yrityksesi yritysmuoto ei käynyt sivuilta selville. En myöskään jaksa sitä kummemmin mistään kaivella. Saanko esittää rohkean arvauksen - toiminimi? Olin ton suhteen oikeassa tai en, niin eipä oman itsesi johtajana ja yrittäjänä toimiminen susta nyt toimitusjohtajaa kyllä tee. Tai no, tässä maassa tietyllä tittelillä itsensä esitteleminen ei ole erityisen tarkasti lailla säädeltyä, joten kyllä sä voit sen käyntikorttiisi painattaa ilman juridisia sanktioita (toisin kuin monissa muissa maissa), mutta onhan se nyt ihan yhtä vakuuttavaa kuin titteli "sirkuspelle" sen tilalla.

Tää on tietty ihan vaan mun pikkukolikkoni tästä asiasta, mutta enpä kyllä omiin käyntikortteihini painattaisi titteliksi toimitusjohtajaa ellen ihan tarkoituksella koittaisi olla huumorimiehiä asiakkaideni suuntaan.



Niin, en mäkään käytä itsestääni titteliä Tj ja Owner tai Founder vaikka 30 henkinen yritys onkin ja hoidan omaa aputoiminimeä, koska en ole perustanut pääyritystä. Lehdistötiedotteissa on ilman omaa tahtoani kijoitettu, että olen Corporate Chief Officer...

Myöskin Bisness Help Deskin ostan muilta, koska en ole mikään bisness maailman tietoviisas. Ehkä sitten 10 vuoden päästä.
evvk

Posts: 1,918

#32 • • Edited evvk

Käenpoika, 22.10.2006 21:36:
niin siistejä 3d kuvia, että ihmettelenkin että miksi
sivut näyttävät yläasteikäisen tekeleiltä =D



No kuule jos näkisit nykyään hyvin menestyvien yritysten ensimmäisiä sivuja niin nää on kyllä hienot nihin verrattuna. Se vaan että nää yritykset on sitten ostanut hienommat joltain toiselta.
evvk

Posts: 1,918

#33 • • Edited evvk

Petteri, 1.8.2006 18:26:
---
Digital Beat, 29.7.2006 13:56:
---
Kiitos huomautuksesta, välttämättä sitä ei tarvitse ilmoittaa että on TJ kun koulutus on Kuvataiteilija AMK. TJ kun on kaupallisen alan koulutuksen saanut ja on ihan oma ammattinsa.

---


Tarkoitat varmaan kuitenkin, että ekonomi, merkonomi, tradenomi, kauppatieteiden maisteri jne. ovat kaupallisen koulutuksen saaneita ja tj on virka, johon liittyy yhtiön juoksevan hallinnon hoitaminen.

Uskoisin, että kaltaisesi pienyrittäjän kohdalla Kuvataitelija AMK tittelillä on paljon enemmän painoarvoa asiakkaiden silmissä kuin toimitusjohtajaksi julistautumalla, liekö se tosiaan oikeessa maailmassa edes toiminimessä mahdollista.

PS. Isänmaan toivoissa oli loistava jakso jossa päähenkilöt keksivät konsulttitoimistossa kredibiliteettiä lisäävät tittelit itselleen. T: Chief Executive Analist ;)



Tj on titteli, johon on nimitetty yms. Osakeyhtiössä tai Osuuskunnassa yms. yrityksissä joissa on useampi omistajia. Minun yrityksessä on sanottu että periaattessa ole Corporate Chief Officer vaikka minua ei olekaan siihen virkaan nimitetty.
Jone

Posts: 8,258

#34 • • Jone Archibald Haddock

Mark Hamilton, 17.12.2006 19:50:
Niin, en mäkään käytä itsestääni titteliä Tj ja Owner tai Founder vaikka 30 henkinen yritys onkin ja hoidan omaa aputoiminimeä, koska en ole perustanut pääyritystä. Lehdistötiedotteissa on ilman omaa tahtoani kijoitettu, että olen Corporate Chief Officer...

Myöskin Bisness Help Deskin ostan muilta, koska en ole mikään bisness maailman tietoviisas. Ehkä sitten 10 vuoden päästä.



Ei mulla muuta kuin että:
Miten vitussa tää nyt liittyy koko asiaan ja ketä vittua kiinnostaa? *ding*
evvk

Posts: 1,918

#35 • • Edited evvk

Jone, 17.12.2006 20:03:
---
Mark Hamilton, 17.12.2006 19:50:
Niin, en mäkään käytä itsestääni titteliä Tj ja Owner tai Founder vaikka 30 henkinen yritys onkin ja hoidan omaa aputoiminimeä, koska en ole perustanut pääyritystä. Lehdistötiedotteissa on ilman omaa tahtoani kijoitettu, että olen Corporate Chief Officer...

Myöskin Bisness Help Deskin ostan muilta, koska en ole mikään bisness maailman tietoviisas. Ehkä sitten 10 vuoden päästä.

---


Ei mulla muuta kuin että:
Miten vitussa tää nyt liittyy koko asiaan ja ketä vittua kiinnostaa? *ding*



Ehkä ketään ei kiinnosta eikä tarvitsekkaan...

Yritin vaan pohjustaa allaolevaa... siis TJ on titteli johon esim. Oy:n hallihus nimittää eikä sellainen jonka jonkun toiminimen omistaja itselleen antaa...

-- Clip ---
Tj on titteli, johon on nimitetty yms. Osakeyhtiössä tai Osuuskunnassa yms. yrityksissä joissa on useampi omistajia. Minun yrityksessä on sanottu että periaattessa ole Corporate Chief Officer vaikka minua ei olekaan siihen virkaan nimitetty.
laite

Posts: 2,994

#36 • • laite MastahWankah

Jone, 17.12.2006 20:03:
---
Mark Hamilton, 17.12.2006 19:50:
Niin, en mäkään käytä itsestääni titteliä Tj ja Owner tai Founder vaikka 30 henkinen yritys onkin ja hoidan omaa aputoiminimeä, koska en ole perustanut pääyritystä. Lehdistötiedotteissa on ilman omaa tahtoani kijoitettu, että olen Corporate Chief Officer...

Myöskin Bisness Help Deskin ostan muilta, koska en ole mikään bisness maailman tietoviisas. Ehkä sitten 10 vuoden päästä.

---


Ei mulla muuta kuin että:
Miten vitussa tää nyt liittyy koko asiaan ja ketä vittua kiinnostaa? *ding*


Mä mietin ihan samaa, en vaan uskaltanut kysyä. Mun titteli on Corporate Chief Retard, vaikkei mulla kyl mitään firmaa oo. Melkeen tekis mieli kaivaa tänne joku kiva replyjiipekki, mut en taida jaksaa.

Joomla 4 life!
evvk

Posts: 1,918

#37 • • evvk

laite, 17.12.2006 20:08:
---
Jone, 17.12.2006 20:03:
---
Mark Hamilton, 17.12.2006 19:50:
Niin, en mäkään käytä itsestääni titteliä Tj ja Owner tai Founder vaikka 30 henkinen yritys onkin ja hoidan omaa aputoiminimeä, koska en ole perustanut pääyritystä. Lehdistötiedotteissa on ilman omaa tahtoani kijoitettu, että olen Corporate Chief Officer...

Myöskin Bisness Help Deskin ostan muilta, koska en ole mikään bisness maailman tietoviisas. Ehkä sitten 10 vuoden päästä.

---


Ei mulla muuta kuin että:
Miten vitussa tää nyt liittyy koko asiaan ja ketä vittua kiinnostaa? *ding*

---

Mä mietin ihan samaa, en vaan uskaltanut kysyä. Mun titteli on Corporate Chief Retard, vaikkei mulla kyl mitään firmaa oo. Melkeen tekis mieli kaivaa tänne joku kiva replyjiipekki, mut en taida jaksaa.

Joomla 4 life!



No jos nyt ihan vakavissaan puhutaan niin ei esim Tj.n tarvii omistaa yrityksestä mitään. Osakeyhtiön hallitus sihen jonkun ainaa nimeää jos Tj ei ole omistaja.

No mä oon myyny Joomla! Saiteja... mutta tää eipäs jupas keskustelu sit mun omaan topikiin... tää on Digital Beatin topic..
dB

Posts: 1,315

#38 • • Edited dB Digital Beat Music
kylläpäs keskustelu rönsyilee täällä mutta eipä tuo mitään. Hyvää Joulua!
Tekaisin tämän poron Cinema 4d:llä.
evvk

Posts: 1,918

#39 • • Edited evvk

Digital Beat, 22.10.2006 21:24:
---
LAZ, 15.8.2006 11:45:
Ärkyle! Mulle on vasta 4kk sitten koulussa opetettu ja painotettu tuhanteen miljoonaan kertaan, että yksityinen elinkeinoharjoittaja on yritysmuoto, jota voi harjoittaa toiminimellä, mutta toiminimi itsessään ei ole yritysmuoto... Nyt menen ja otan kaapista haisevan pesukarhun ja lähden tunkemaan kyseisen otuksen sen maikan 'jonnekin' paikkaan.. *nauru*

Edittiä: Olin sittenkin oikeassa. Siitähän on säädetty laissakin: "Toiminimellä tarkoitetaan nimeä, jota elinkeinonharjoittaja käyttää toiminnassaan." Toiminimi on siis vain nimi, jolla elinkeinoharjoittaja hommaa pyörittää, ei missään nimessä yhtiö/yritysmuoto.

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1979/19790128

---


Hei, kiitos hyvästä linkistä.
:)



Asiahan on noin kuin LAZ sanoo mutta toiminimen perään laitetaan yleensä yritysmuoto eli Yritys T:mi.. Tominimi on yritysmuoto mutta sillä pääsääntöisesti tarkoitetaan mm. Osakeyhtiön nimeä.
¡ Previous post a couple of years ago !