Kesätanssit @ Tampere,UKK 20.8.2005

144 posts, 8 pages, 22,252 views

AaKo

#121 • • AaKo Tosi veivaaja
aivan uberhienot bibbalot oli!!

heti paikalle saavuttuani olin et wow! täällähän on jengiä! tuli mieleen että kesätansseista oli tulleet pienimuotoiset festarit *jiihaa* kyllä elävä tuli on vaan hieno!
Pimeys haittas välillä ettei tiennyt kenenkä kaa jutteli aina *nauru* ..hmm..ehkä myös alkomahoolilla oli vaikutasta myöskin?
kavereita oli mukavasti paikalla joitten kaa tulikin heiluttua/juteltua pitkät tovit *hali* jonka takia noi esiintyjät jäi auttamatta vähemmälle huomiolle, sen mitä kuulin/tamppasin niin hyvää settiä tuli joka sedältä!
Kiitokset tumpsille kyllä niiin hienoista bileistä!!! *ihqplurhehkutushymiö*

Eikä toteutunut mun pahin painajaisenikään. nähdä Tapsa pimeällä metsäpolulla *nauru*

Näihin oli hyvä lopettaa kesä, nyt alkaaki 3viikon pakkoloma juopottelusta/bilettämisestä.. blääh!, luotan teihin et biletätte munki puolesta *joo*

Ps. kiitokset heikille jatkoista *känni*

pps.kesti pikkasen kauan kirjoitella tätä, kun joutu vähän väliä katteleen vastapäätä sijaitsevan lukion luokkahuonetta..aivan ylikuuma opettaja!!!!
*kuolaa* *nauru* *nauru*

--
En se mää ollut!!!

Rough_Enough

#124 • • Rough_Enough Pressure Club/Zoom Bonvivant/PaineRecords.
oli kyl hieno päätös kesälle.. keli aivan mahtava ja fiilis sen mukainen. kiitokset järjestäjille ja tietysti meidän porukalle + kaikille muille tunnelman-nostattajille. ens vuonna uusiks..

--
Open the valves, turn up the heat, feel the pressure.

Karski

#125 • • Karski Pomon kätyri

Ana-5000, 21.8.2005 16:48:
Joo, ja omasta puolestani esitän pahoittelut teknisesti hieman käteen soitetun setin takia, se pöytä heilu aika hemmetisti ja kaljakset loppu just ku alko keikka -> kaks ja puol tuntii soittelua laskuhumalassa, väsyneenä ja ilman monitoriskobea :)

Hei, mä soitin ihan samal pöydäl ilman monitoreit,
ja join yhen bissen. Mul oli ihan lystiä, pitäsköhän sun
alkaa soittaa kans psykee :D

Ei vaa ^___^ Kyllähä se pöytä vähän heilu, mutta enemmän
mua hämäs ne hyänteiset jotka laskeutu soivan levyn päälle
ja törmäs välillä äänivarteen :D Koko ajan sai puhallella et ei
ny neulaan osuis. Mut kiitos tästä Tumpsille ja kumppaneille,
ens vuanna taas.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Hoitsu

#126 • • Hoitsu HOITOTAKUU=)
Loistavat ulkoilmakemut! Kiitos tutuille ja uusille tuttavuuksille *hali* Hauskaa oli vaikka välillä piti tulla lavan edestä siihen nuotion ääreen heiluun kun olin niin jäässä! *nauru*

--
Päivä ilman hymyä on hukkaan heitetty=)

Aziz Combat Fighter

#127 • • Aziz Combat Fighter

Tres, 23.8.2005 12:34:
Hei, mä soitin ihan samal pöydäl ilman monitoreit,
ja join yhen bissen. Mul oli ihan lystiä, pitäsköhän sun
alkaa soittaa kans psykee :D

Ei vaa ^___^ Kyllähä se pöytä vähän heilu, mutta enemmän
mua hämäs ne hyänteiset jotka laskeutu soivan levyn päälle
ja törmäs välillä äänivarteen :D Koko ajan sai puhallella et ei
ny neulaan osuis. Mut kiitos tästä Tumpsille ja kumppaneille,
ens vuanna taas.

...mut mä oonki paska DJ :P
tom_gore

#130 • • tom_gore kiksujäärä

Parker, 24.8.2005 02:28:
Ei niitä levyjä soiteta tiedolla eikä taidolla... Vaan puhtaalla tuurilla! *iloinen*

Ja sit jos ei oo tuuriakaan niin pitää soittaa kotona softalla :D
larna

#132 • • larna
jeps, taas tuli UKK:n voima todistettua..*joo*
Maltan tuskin odottaa ensi kesää ja uusia tapahtumia, mikäli niitä jaksetaan järjestää. Plussaa tapahtumassa oli mahtava sää, mukavat ihmiset, se ettei ollu pääsymaksua (tälläkään kertaa*super*) ja koko ajan vallinnu ûberfiilis*aplodit*
Miinuksia ei oikein tuu mieleen, kaikin puolin kivaa*sydän*
tumpsi

#133 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön
Muistakaahan rakkaat lapsukaiset että ukk:lle saattaa päästä vielä hetkeksi reivaamaan tänä vuonna. Solar illogik 3.0 (la Klubilla) -jatkot by allekirjoittanut klo. 04-dawn
^________________^

Esiintymässä: Node, drS, e3m3li
TERETULEMAST

edit: sään salliessa, tietty :)
Jos näyttää epävakaalta illalla, kandee tulla nykiin mua hihasta klubilla, ni kerron tilanteen
anniini

#134 • • anniini a-double n-double i-n-a

tumpsi, 25.8.2005 14:42:

Jos näyttää epävakaalta illalla, kandee tulla nykiin mua hihasta klubilla, ni kerron tilanteen

saaks tulla tarkistaan tilanteen vartin välein? sillee, et sun hiha venyy kaksinkertaseksi nykimisestä? :D

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

tumpsi

#135 • • tumpsi rekisteröitymätön

anniini, 25.8.2005 18:09:
---

---

saaks tulla tarkistaan tilanteen vartin välein? sillee, et sun hiha venyy kaksinkertaseksi nykimisestä? :D

NO TOTTA MOOSES. OHO JÄI KÄPSIT PÄÄLLE.
mitä jos laitanki hihattoman paidan :D
anniini

#136 • • Edited anniini a-double n-double i-n-a

tumpsi, 25.8.2005 18:11:
---
anniini, 25.8.2005 18:09:
---

---

---

NO TOTTA MOOSES. OHO JÄI KÄPSIT PÄÄLLE.
mitä jos laitanki hihattoman paidan :D

SITÄ SATTUU ETTÄ NE VÄLILLÄ JÄÄ VAHINGOSSA.OHO.
sit sun käsivarren nahat saattaa pikkasen venyy. kantsii vetää punttitreeni vielä ennen bileitä. :D

edit. jos ei muuta ni ainaki saat nätit mustelmat muistoksi. :D

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

tumpsi

#137 • • tumpsi rekisteröitymätön

anniini, 25.8.2005 18:13:
SITÄ SATTUU ETTÄ NE VÄLILLÄ JÄÄ VAHINGOSSA.OHO.
sit sun käsivarren nahat saattaa pikkasen venyy. kantsii vetää punttitreeni vielä ennen bileitä. :D

edit. jos ei muuta ni ainaki saat nätit mustelmat muistoksi. :D

<3
bzr

#138 • • Edited bzr
Myöhäiset comments:

Oli kyllä (taas) ihan asialliset bileet, vaikka tulikin tällä kertaa näköjään missattua suurin osa tarjonnasta ku häröili porukan mukana ympäri paikkoja...

Yöllä oli välillä niin pimeetä niin ettei nähny/löytäny paljo mitään.. populaa paikalla yllättävän! paljon. Sitten kelit viileni ja suurin osa porukkaa hävis.. Mutta sitten yhtäkkiä olikin aamu...

ja parhaiten kyl (tietty) uppos tällä kertaa aamupsyket by Drs & Polizei...

Danks Tumpsi+co..

edit: bissee olin jemmannu kyl ihan liian vähään mukaan *uuh* (ku oli jopa autokyyti mennessä)
KittyCleo

#139 • • KittyCleo PiweHiwe
Kyllä vain, Dave ja Tempe*plur* jorasin kympillä! *kiittikiittikiitti* Vaik olinkin kuskiks nakitettu*hmph*
Nii ja sori kaikille jotka olis halunnu tulla neljän maissa sinne saunan terdelle*blush*

Sit matka keskustaan: Maakoz, Bellu, Dave, Andy ja sen frendi läjässä takapenkillä ja Totin foortin jouset huutaa apua. Matkan varrella bongattiin Tempekin jonkun hoidon kans..*vink*
Studiojatkot olivatkin sitten onneksi kosteammanpuoleiset..

--
Rouva Korpela*hymy*

davex

#140 • • davex
harmi kun ei päästy venyyn sinne "kosteille" jatkoille :(