Joo siis mun tuttuja oli ainakin päässyt kahdentoista aikaan sisään ihan ilman mitään lippuja ja nimiä listassa.
sonyA-, 26.8.2005 05:47:
Huhujen mukaan kutsuja oli lähtenyt liikkeelle 1600 (+avec) ja paikalla oli reippaasti alle 1000!
Mä kuulin, että niillä Nokian omilla tyypeillä on bileet tänään jäähallilla vai missä lie. Että näiden herrojen ei kai ollut tarkoituskaan tulla paikalle.
Joo mutta oma arvioni bileistä:
Mä lähdin paikalle sellasella fiiliksellä, että vaikka en odottanut mitään, pettyisin. Pelkäsin Heldenin soittavan hiphoppia ja Yodasta ja Sister Blissistä mulla ei ollu hajuakaan, mitä saisin kuulla. Järkeilin kuitenkin, ettei musiikki taida olla mun makuun koko iltana. Tuttujakin ajattelin olevan vähän.
Kuitenkin täysin odotusteni vastaisesti bileet oli todella kivat! Tuttujakin löytyi yllättävän paljon ja uusiakin tuli. Orkidean setti maistui, suurimmaksi osaksi ehkä siksi, koska odotin se olevan parasta, mitä kuulen illan aikana. Mukana oli pari todella loistavaa biisiä.
Yodasta en aluksi pitänyt. En tajunnut, mitä jätkä oikein teki, mutta hetken pohdittuani ja katseltuani suu loksahti auki. Tuijotin herran työskentelyä sieltä sivusta suu auki ja kuola lähes valuen. Yoda oli uskomaton!
Totta kyllä, ettei setti musiikillisesti ollut mikään...tanssitava tai muutenkaan sellainen, mihin on tottunut, mutta koko jutun idea ja...! Sanat ei riitä! Mieletöntä!
Helden...Yodan jälkeen sanoin kaverille, että koko ilta voi olla ihan mitä vaan tän jälkeen, mutta se on ollut hyvä, koska Yoda oli niin loistava. Kävi kuitenkin niin onnellisesti, että Helden upposi täysin! Heti alusta alkaen tanssin ja paikoillaan ei voinut kauaa olla. Tommosesta housesta mä pidän
Sister Bliss olikin sitten vähän liian...miten sitä kuvailis..Diippiä (?) mun makuun ja varsinkin Heldenin jälkeen. Mutta tuli senkin aikana vähän nostettua polvea.
Jäi harmittamaan, kun porukka ei ollut yhtä hyvin mukana tanssilattialla, kun yleensä on tottunut. Varsinkin tämänlaisissa bileissä.
Valot oli mitäänsanomattomat. Screenit olivat ihan jees. Sister Blissillä parhaat. Jos Yodaa ei oteta mukaan.
Mulla oli koko illan tulpat päässä enkä huomannut, että musiikki olisi ollut yhtään sen kovemmalla, kuin muissakaan bileissä. Tulpaton kaverinikaan ei valittanut missään vaiheessa.
Sedulle kiitokset siitä, että hakiessani vettä ja ojennettuani 5e seteliä baarimikolle, tämä pudisti päätään ja kääntyi pois. Vesi oli ilmaista!
Ja myös siitä, että hakiessani narikasta viuhkan, lisäkäynti ei maksanut mitään!
Kiitos Joannalle, että sain olla avekkisi