Nokia Sense The Connection - ARMAND VAN HELDEN 25.8.2005 @ Helsinki

156 posts, 8 pages, 30,012 views

phear

Posts: 804

#81 • • phear <X>

Apo, 17.8.2005 12:05:
Mikäs kilpailu se on missä ei jännitys säily loppuun saakka? *vink*

nimim. jännittää myös



Eipä jännitä enää, viesti tuli. *joo* Olin poikkeuksellisesti siis antanut oikean numeroni nettiskabaan.
ninnipinni

Posts: 46

#82 • • ninnipinni
jees jees!!! eli viestit on saapuneet!! Pitäkää niistä huoli!! Ite tallensin sen kaiken varalta puhelimen muistiin.. ;D suosittelen myös muille!
tryktou

Posts: 103

#83 • • tryktou no sir, I dont like it!
Huh!! *hihu*
Nyt voi huokaista helpotuksesta.. *phuufff!*
Liput on nyt visusti turvassa puhelimessa ja tallensin vinkistä vielä puhelimen muistiin.

*piis* See you all in Sense.. *piis*
Mikki

Posts: 833

#84 • • Mikki
Jeah.. Viesti visusti tallessa puhelimessa

--
Names are for friends, so I dont need one.

Tiah

Posts: 322

#85 • • Tiah
jesh,meitsillä kans.. *jiihaa* täytyy tallentaa varulta vielä puhelimen muistiin,itken jos toi puhelin pääsee hajoamaan.. *hih*

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

genki

Posts: 872

#86 • • genki
just suomimenoa, heti kun joutuu tekemään jotain jonkun asian eteen niin alkaa hirveä nillitys.

ei porukan olis pitänyt edes nostaa mitään painavaa tai tehdä jotain tylsää vaan säätää kasaan vj miksaus. jotain luovaa.

--
crop circles in the carpet

Lyylikki

Posts: 2,975

#87 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

genki,
just suomimenoa, heti kun joutuu tekemään jotain jonkun asian eteen niin alkaa hirveä nillitys.

ei porukan olis pitänyt edes nostaa mitään painavaa tai tehdä jotain tylsää vaan säätää kasaan vj miksaus. jotain luovaa.



Eikä ees sitäkään. Mä ainaskin vain rekisteröidyin ja äänestin jotain tyyppiä, niin liput napsahti. Olisin voinu vaikka tehdäkkin oman vj miksauksen, mutta eihän se "studio" penteles mun koneella toiminut.
marzwin

Posts: 1

#88 • • marzwin
Näkyy olevan paljon lipun onnellisia omistajia. Valitettavasti en itse kuulu heihin.. Ei täällä sattuis pyörimään sellaisia jannuja joille lippu napsahti, mutta eivät kykene paikalle ilmestymään..? Mielelläni auttaisin ahdingossa ja ottaisin lipun hellään huomaani.. :> vaikka, hyvää kannattaa kyllä odottaakin.. jonotusreissu edessä varmaan :)
dherb

Posts: 3

#89 • • dherb
ui, minäkin sain tekstiviestin. *jiihaa*
10-

Posts: 239

#90 • • 10- Sairaalan Miekka
mulle kävi niin iloisesti että liittymä jonka numeron tohon annoin lakkautettiin just sopivasti silleen että en voi saada tota viestiä mitenkään.. voitostani sain kyllä sähköpostia, mutta sillä ei vaarmaan sisälle asti pääse. ah ihanuutta! *dissaa* ja *juosuruunsakännihymiö*

--
Its like the rock´n roll lifestyle without the money

Avatar
#91 • • Edited irokeesi Guest
Liput tuli... mutta vähän askarruttaa toi homma. Paljonkos Studio 51 vetää populaa? Nokian lehdistötiedotteessa sanotaan että "Kaikkien äänestäneiden kesken arvotaan viikoittain 10 lippua ja elokuussa kaikkien nettisivuilla rekisteröityneiden kesken arvotaan vielä 1000 lippua" +sitten vielä 100 ensimmäistä pääsee sisään ja tietenkin on myös Nokian omia vieraita. Mitkähän noista on niitä avec-lippuja... jos kerran 1000 ihmistä saa avec-lipun jolla pääsee 2 henkilöä / lippu niin minne kaikki saadaan mahtumaan? *täh*

edit: osaa kirjottaa
Displacer

Posts: 1,828

#92 • • Displacer
pitänee mennä jonottelemaan. Sit jos ei pääse sisään niin voi mennä clubille kuuntelemaan milla lehtoa ja kumppaneita *joo*
Minimal

Posts: 32

#93 • • Minimal
Ainutlaatuinen Nokia Sense The Connection -tapahtuma järjestetään 25.8. Studio 51 -ravintolassa. Mukaan pääsevät kaikki Nokian VJ-studiossa vierailleet, jotka 15.8. mennessä hurmasivat tuomariston hienolla videoteoksellaan tai voittivat arvonnassa liput. Jos jostain syystä missasit tilaisuutesi, ei toivo ole vielä menetetty: 100 ensimmäistä pääsee tapahtumaan ilman lippua ovien auettua klo 21. Mikäli sinulla ei siis ole lippua, mutta haluat päästä kokemaan huikean klubielämyksen, kannattaa ilmestyä paikalle ajoissa!
Lost-Soul

Posts: 3,107

#94 • • Lost-Soul los pallos

irokeesi, 21.8.2005 20:21:
ja tietenkin on myös Nokian omia vieraita.


En usko että Nokian omia vieraita hirveesti tuolla on, koska seuraavana päivänä Nokia on varannut stadikan pelkästään heidän "vierailleen".

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

jortsu

Posts: 15

#95 • • jortsu pfffykokäärwme
hohoo! Ensin olin aivan tohkeissani ku sain tonne lipun. Olin käyny vaa kirjautuu siihe Vj studioon enkä sit jaksanu räpeltää sen kaa. Seuraava asia mitä huomasin tekstarin jälkee oli et oon KIINNI TÄÄL PASKA INTIS SILLOIN! ei saatana.*eiei*

--
Shpadoinkle!

Axu-T

Posts: 427

#96 • • Axu-T

jortsu, 25.8.2005 09:50:
hohoo! Ensin olin aivan tohkeissani ku sain tonne lipun. Olin käyny vaa kirjautuu siihe Vj studioon enkä sit jaksanu räpeltää sen kaa. Seuraava asia mitä huomasin tekstarin jälkee oli et oon KIINNI TÄÄL PASKA INTIS SILLOIN! ei saatana.*eiei*



Dodii ! Ja nyt sen vasta sanot !!! No kyllä sun lipulle ostajia löytyy...
enrg

Posts: 2,040

#97 • • enrg
Saas nähdä tuleeko tänne lähdettyy vaik liput olis..*täh*
Unik

Posts: 4,117

#98 • • Unik
Reilun kuuden tunnin päästä voiskin alkaa suunnistamaan kohti Studio 51:stä.
Noita lippuja ei oikein kyllä voi myydä, koska ne on henkilökohtaisia ja tulleet tekstiviestinä yms.
ernooo

Posts: 63

#99 • • ernooo
niin, ja sit joku saatanan apina oli laittanu tiedot väärällä puhelinnumerolla ni en koskaan saanu tota kutsu tekstiviestiä :D:D
anthocyan

Posts: 1,511

#100 • • anthocyan Kohti valoa...
Vähä kyl potuttaa.... *grr* Oisin halunnu tulla paikalle, mut en jaksa änkee jonottaa 100 ekan joukkoon...Ku on viel taiteiden yökin ja duunia... *hmph*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-