DominikH, 16.6.2005 22:30:
Tuota, mikäs tilanne on sitten siinä, jos haluaa järjestää ns. privaattibileet, miten niissä pitää lupien kanssa toimia?
Riippuu tilasta missä pitää.
69 posts, 4 pages, 45,951 views
Tuota, mikäs tilanne on sitten siinä, jos haluaa järjestää ns. privaattibileet, miten niissä pitää lupien kanssa toimia?
ant1, 17.6.2005 02:11:
---
---
Riippuu tilasta missä pitää.
No lähinnä aattelin tyhjää tehdashallia. Kuitenkin, jos se tila on mun käytössä,niin eikö siellä ilman lupaa saa järjestää melkein vaiks maailmannäyttelyn, jos se on ns. suljettu tapahtuma?
DominikH, 17.6.2005 02:27:
No lähinnä aattelin tyhjää tehdashallia. Kuitenkin, jos se tila on mun käytössä,niin eikö siellä ilman lupaa saa järjestää melkein vaiks maailmannäyttelyn, jos se on ns. suljettu tapahtuma?
DominikH
Lopsteri Produktio, 14.6.2005 21:00:
älä sekoile... sillä niin saa porttareita mestoihin...
TanyaK, 11.10.2005 16:18:
Ei kai Kårenilla enää saa järkkää bileitä??! Eiks sieltä jossain vaiheessa tullut ehdoton ei..?
dj darkness, 9.10.2005 13:56:
Esim:jos paikkana olisi joku kåren tyylinen mesta.
Kuinka hankalaa on sinne hommata tuo juoma puoli?
dj darkness, 9.10.2005 13:56:
Ainut asia mikä jää kaikken epäselvimmäksi on juuri tuo viinapolitiikka ja sen järjestäminen laillisesti.
Eli mistä juomat ketä myy ja luvat.
TanyaK, 11.10.2005 18:23:
ai Kåren on taas käytössä:D
yoni-, 9.2.2006 18:19:
mielessä oli kavereiden kanssa järkätä yhteen paikalliseen uimahalliin kekkerit pystyyn. terapia-allas osasto ois paikkana ( n. 100 - 150 n/m ). 150euroa pyytää tunnilta ja 6tunniks ajateltiin vuokrata toi tila. ite oon dj ja pari tuttua on dj, ni se ei ole ongelma, decot myös saadaan jonkunlaiset (videotykkejä, värivaloja jne.) enemmänkin House-fiilistely-"ibiza"-bikini bileet. aattelin vaan kysästä, ennenkun lähetään vuokrailemaan mestoja, niin minkälaisia juttuja pitää ottaa huomioon ? 100hengen pippalot ja kaikki kutsuttuja/puoltuttuja/tuttuja, eli mikään avoimien ovien pileet ei ole kyseessä. kavereiden mielestä homma olis lähinnä siinä, et pyydetää porukkaa ja varmistetaa et kaikki maksaa 9, josny 100 henkeä tulee ja 900 on 6tunnin vuokra. eli kertokaas mitä pitää ottaa huomioon ? YV:llä tai tähän topicciin.