Mitä söit tänään?

1,299 posts, 65 pages, 268,519 views

sune

Posts: 2,096

#861 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Kuivia kalapuikkoja !!! Nih ! *nyyh* On tää niin luxusta olla kokin vaimoke, silti joutuu nähä nälkää *muhaha*

--
ei kovin ihku eikä plur

Nalatsu

Posts: 155

#862 • • Nalatsu naarasleijona
töissä oli ruokana jotain ihme silakkalaatikkoa, jota ei tietenkään voinut syödä, vaan eilistä ruokaa elikkäs: kinkku-viherpippuri pastaa... oli hyvää, mutta mautonta...*hih*

--
@-}
-----
Naarasleijona
-----
{-@

Avatar
#863 • • MiSSy* Guest
Puuroa *hihu*
zenny

Posts: 1,145

#864 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

MiSSy*, 4.5.2005 08:56:
Puuroa *hihu*



kuin myös!

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Philly

Posts: 506

#866 • • Philly AIM HIGH!
riisipuuroa *slurps*
Avatar
#867 • • Yaminah Guest
perunarieskaa *hih**kuolaa*
Kirurgintarkka

Posts: 81

#869 • • Kirurgintarkka Rau
Tänään olen syönyt viisi päärynää. Oishan noita tossa vielä jäljellä.
liikkuva muna

Posts: 2,652

#870 • • liikkuva muna an egg on the move
Lihaperunasoselaatikkoo, banaanin, kaks reissumiestä, kaakkauu, maitoo, lakupötkön ja kaljaa.
Mai

Posts: 374

#871 • • Mai Villikisu
aamupalaks karjalanpiirakkaa munavoilla, pari ruisleipää(kaikilla täytteillä) pari lihapullaa, jogurttia marjoilla, 2 jotain ihme pienii perunalättyjä*nauru* Elikkä olimpa siis laivalla*iihhih**kuolaa* ja sitten suklaata, banaanin ja pitsaa..hohoh*blush**jiihaa**iloinen**slurps*
Jutu

Posts: 3,054

#872 • • Jutu Blondi
Tonnikalapitsaa, leipää, sekä mehua ja maitoa. Ai joo, söin mä yhden omenan. Olipas tää taas terveellinen päivä *ding*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

AnssiV

Posts: 1,798

#873 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Päivällä kebep-ranskalaiset munalla +0,5l maito
Tossa äsken kananrintafileen ja riisiä + 2 kaurapalaa joiden päällä hk-blöötä + maitoo... ...maitopoika.. *hihu*
Avatar
#875 • • Viola00 Guest
No en ole voinut syödä mitään. Kipeenä siis oon ja tänään kurkku kipeytynyt niin ettei tahdo vesikaan enää mennä alas ilman kyyneliä. Sattuu, sattuu *uuh*
KritikaL

Posts: 207

#876 • • KritikaL Teiniprinsessa
Aurajuustopossua...nami

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

Massamuusi

Posts: 73

#877 • • Massamuusi
Makaroonia. Tällä kertaa ei ollut ketsuppia mutta oli vähän jauhelihaa kaverina.

--
Koti, Uskonto ja Isänmaa.

Avatar
#878 • • Yaminah Guest
Öh.. kaks näkkäriä... Onneks pääsee koht himaan ja syömään jotain kunnollista gourmet- ruokaa *iihhih**hih* Ja illalla sitten tuparit ja kaikkea pientä purtavaa, mut luulisinpa että sitä nestemäistä litkua menis enempi *vink*
RantaPalleroinen

Posts: 512

#880 • • RantaPalleroinen
Häränrintaa
Piparjuurikastike
Perunat

--
a weekend wasted is never a wasted weekend