Mitä söit tänään?

1,299 posts, 65 pages, 269,785 views

TanyaK

Posts: 745

#61 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Aimo annos lasagnea*hih*
Onneks oli lökikset jalassa niin ei alkanu puristaa mahan seutuvilta!!
TanyaK

Posts: 745

#62 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Jos joku tietää miksi merimiespihvi on merimiespihvi niin kertokaa. Kun se saamarin ruoka ei ole pihviä nähnytkään!!*ding*
sune

Posts: 2,096

#63 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Nuudeleita aamulla ja päivällä söin yades ihan helvetin hyvää nuudeli safkaa.. (inhoon nuudeleita)*hih* semmottiish.

--
ei kovin ihku eikä plur

Opamox

Posts: 489

#64 • • Opamox
"aamupalaks" mamman herkkuhyvää kanakastiketta ja riisiä....ööh, niitänäitä mitä nyt krapulassa syödään. *poks* *hih*
Danskuh

Posts: 675

#65 • • Danskuh pikku-Dee
muute en ookkaan sit tehny...joutuu jotai olee super huono olo....aamupalax söin palan frendin leipomaa omena piirakkaa,nam!!se ei sit riittäny joten fixuna tyttönä kävin vetää seinäst rahaa(uuuu*nauru*)p,s:(synnynnäinen koomikko)just,NIIN ja menin rasvaiseen,haisevaa,hikiseen nakkikiskaan ja tilasin porilaisen...(jossa oli inhottavia rustoja)röyhtäsin kerran ja vedin sit taas vähä jotai sis.(sipsei,karkkii,limuu)tietenkin pienel viveel tost erittäin terveellisestä lounaasta(kuituja sisältävästä)ja nyt olo on...*poks* mut jopa hyväl oma tunnol...kävin lenkil...*iloinen*
TanyaK

Posts: 745

#66 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Janssoninkiusausta viis minsaa sitten

kyäk*poks*
Opamox

Posts: 489

#67 • • Opamox
Iltapalaks kylmettyneitä lohkoperunoita ja jotain mitälie marinettipiffiä.Ne oli pellillä hellan päällä ku tulin himaan ja oli nälkä.....nami. *slurps**justjoo*
Avatar
#68 • • Kirsikka Guest
mä oon syönyt tänään yhden voileivän aamulla (päällä valkosipuli-basilika-tuorejuustoa, kurkkua ja sitruunapippuria) ja teetä, päivällä ranskiksia (terveellistä :-/ ), yhden banaanin, pari kuppia kahvia, yhden suklaakarkin, ja illalla koko päivän pöydällä olleita ranskiksia.. ai niin ja yhden hapankorpun.
killuska

Posts: 748

#69 • • killuska
Kohta tonnikalalasagnea....*ding*

--
*killuska*

ATD

Posts: 271

#70 • • ATD
jotain pihvei.. oisko ollu kanaa.. ei sitä koskaan tiiä mitä nois koulun safkois on..;)

--
"se on vaan hengausta ja chillausta.. mennään ajan mukana"

Avatar
#71 • • Kirsikka Guest
kohta aion syödä pastaa&pestoa. nam *hih*
TanyaK

Posts: 745

#72 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Täytyy katsoa ruoka joka menee helposti alas muttei tule ainakaan heti ylös..oksennustauti!! *poks*
sune

Posts: 2,096

#73 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
aamulla karjalanpiirakka, päiväl ällö kaalipataa ja sit taas vähä leipää ja limuu tietysti..(muumilimua) *hih*

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#74 • • Pirpeli Guest
kahvii, keksii, muroloita, kukurttii, kakkua, leipää....pöh. ruokaa tänne ja heti*nauru*
Avatar
#75 • • Pirpeli Guest
ja Tanyalle pikaista paranemista*uuh*!*sydän*
sune

Posts: 2,096

#76 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Mitäs terveellistä ja ravitsevaa mä oonkaan tänään syöny? hmm.. karjalanpiirakkaa taas vaihteeks aamul, koulus jotain yliherkku sohjoo*iloinen* ja himas pizzaa!!! ja kahvia,limuu.. puoltoist askia röökiäki "söin".. ehkä olis aika rajottaa..*täh* *possu*

--
ei kovin ihku eikä plur

slush

Posts: 685

#77 • • slush
Joo, kuppi kahvia ja tupakkaa.. siinä on kunnon aamupala =)
.. mä nimittäin oon oppinu juomaan kahvia (ikinä en oo siitä tykänny vaikka välillä olen sitä juonut..)

--
Miks mulle aina käy näin???

killuska

Posts: 748

#78 • • killuska
kahvia ja tupakkaa!

--
*killuska*

Opamox

Posts: 489

#79 • • Opamox
Aaumupalaks savulohta ja perunoita voin kera. *slurps*
Opamox

Posts: 489

#80 • • Opamox
ihan vitusti kaikkee. *purr*