Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 476,245 views

hallucinogen

#821 • • hallucinogen Edain

Freja, 8.12.2006 16:01:
Kyl mä silti neuvoisin et vois venaa sen hetkisen edes. Edes muutaman kuukauden :D

Vähän sama kun panttais seksiä ihan vaan sen panttaamisen takia "en mä nyt voi kun ei olla oltu yhdes maagista neljää kuukautta". Oikea aika on sit kun rakastaa piste.

--
pikku-*possu*

Freja

#822 • • Freja Sihteeri

hallucinogen, 8.12.2006 16:07:
Vähän sama kun panttais seksiä ihan vaan sen panttaamisen takia "en mä nyt voi kun ei olla oltu yhdes maagista neljää kuukautta". Oikea aika on sit kun rakastaa piste.

"moi mä oon irma"
-no moi mä oon jorma mä rakastan sua
"okei."

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Fyrisch

#823 • • Fyrisch
kusettaminen ja feidailu on kyl kans <3
asdf

#824 • • asdf

hallucinogen, 8.12.2006 16:07:

Oon tästä kyl ihan samaa mieltä. Ei voi asettaa mitään rajaa, että millon se on sopia sanoa. Siinäkin olit ihan oikeessa, että toista kannattaa tarkkailla eikä säikäyttää pois sanomalla ne sanat liian aikasin - toiset tarvitsee kuitenkin enemmän aikaa kun toiset.

Ne, jotka sanoo ne sanat just sen parin viikon jälkeen varmaan sekoittavat syvän ihastumisen ja rakastumisen toisiinsa, mut on se imo aika mahdotonta rakastaa jotain niin lyhyen ajan tuntemisen jälkeen. Eri asia jos takana on pidempi historia platonisella tasolla.
#825 • • pipa Guest
Liika lässytys ja hempeily, toki kivaa joskus tietyissä rajoissa. *släp*Ahdistaa sellanen, tosi vammasta. Ja eräs prinssi luuli, että on okei piereskellä ekoilla treffeillä, jes. *whaat**poks* Ja jos mies ei avaa ovia tai tarjoudu tarjoamaan esim. baarissa juomaa (en tarkoita. että pitäisi aina maksaa ja paljon, vaan joskus) Samoin jos miehen asunto on mauton tai sitä ei ole sisustettu tai jos miehellä on paska maku vaatteiden suhteen. Ja eräs toinen prinssi sanoi minulle olevansa kasvissyöjä, mun mielestä tosi munatonta. Meni heti maku. En tiedä miks.. *eikä*
Dani Cior

#826 • • Dani Cior intellectual screwball jester, elite class
Tyhmyys, huumorintajuttomuus, itseironian puute, itsensä ottaminen ylivakavasti: noi kaikki sen kaikissa eri muodoissa on suht turn off. Mut moni turn off juttu on kompensoitavissa turn on jutuille, esim rööki on aika epäkiihottavaa mut ei kriittisesti.

--
Nescis mi fili quantilla prudentum mundus regatur

#827 • • astaroth Guest

pipa, 12.12.2006 00:14:
Ja jos mies ei avaa ovia tai tarjoudu tarjoamaan esim. baarissa juomaa (en tarkoita. että pitäisi aina maksaa ja paljon, vaan joskus)

päätee myös toisinpäin, tasa-arvoa kun eletään. en pistä ollenkaan pahakseni, jos tyttö edes kysyy, että voiko tarjota jotakin. ei mä ainakaan koe itseäni akkamaiseksi, jos naiset olis välillä ritarillisia tähän suuntaan
#828 • • pipa Guest

astaroth, 12.12.2006 00:24:
---
Ja jos mies ei avaa ovia tai tarjoudu tarjoamaan esim. baarissa juomaa (en tarkoita. että pitäisi aina maksaa ja paljon, vaan joskus)

---

päätee myös toisinpäin, tasa-arvoa kun eletään. en pistä ollenkaan pahakseni, jos tyttö edes kysyy, että voiko tarjota jotakin. ei mä ainakaan koe itseäni akkamaiseksi, jos naiset olis välillä ritarillisia tähän suuntaan

Mä tarjoan usein miehille, mut mun mielestä se ei ole silti naisten tehtävä, mä en ainakaan kannusta tasa-arvoa.
#829 • • astaroth Guest

pipa, 12.12.2006 00:26:
Mä tarjoan usein miehille, mut mun mielestä se ei ole silti naisten tehtävä, mä en ainakaan kannusta tasa-arvoa.

ei naisen, vaan mielestäni molempien - vuorovaikutusperiaate on mukava asia. ;) helppoahan se on olla tuota periaatetta vastaan, kun itse on hyötyvänä osapuolena. parhaat palat sukupuolieduista naisille, et me saadaan tsägällä sit joskus pillua *justjoo*
Aziz Combat Fighter

#830 • • Aziz Combat Fighter

Fyraett, 8.12.2006 15:19:
---
satumetsä, 8.12.2006 15:10:
Joo liika on LIIKAA mutta kyllä musta on mukava kuulla: "olet kaunis" "sulla on ihana hymy" "mitäs tehdään tänään", ihan vaikka vaan parinkin viikon tuntemisen jälkeen. Ja nämä ovat mukava kuulla pelkän ystävänkin suusta. Se "rakastan sua", on parin viikon tuntemisen jälkeen kunnon moka *eiei* *nauru*

---

tietenkin tollaset läpät on kivoi, mut siin on iso ero jos niit käyttää muutaman kerran viikos vs. 3-10 kertaa päiväs ;)

kyl nitkutus aina överin voittaa.

"rakastan suo" on aika voimakas tunteiden ilmasu.. ennenku ton lauseen päräyttää ilmoille nii kannattaa miettii muutaman kerran ennenku sen sanoo, koska mun mielest tota sanaa ei pitäs edes käyttää muutaman kuukauden tapailun jälkeen, vaan lähinnä muutaman vuoden päästä. (imo)

Kyllä sitä voi toista ihmistä rakastaa muutaman kuukaudenkin tuntemisen jälkeen. Jopa muutaman viikonkin. Joskus sitä rakastuu ensimmäisen tunnin aikana jonka toisen vaikutuspiirissä viettää...
remotion

#831 • • remotion nostatus guru

Ana-5000, 12.12.2006 00:38:
Kyllä sitä voi toista ihmistä rakastaa muutaman kuukaudenkin tuntemisen jälkeen. Jopa muutaman viikonkin. Joskus sitä rakastuu ensimmäisen tunnin aikana jonka toisen vaikutuspiirissä viettää...

kyllä. tuommosen ns. ensisilmäyksen kun on kerran kokenut täysillä. niin mielipiteet muuttuu.
Oku

#832 • • Oku

Samoin jos miehen asunto on mauton tai sitä ei ole sisustettu tai jos miehellä on paska maku vaatteiden suhteen. Ja eräs toinen prinssi sanoi minulle olevansa kasvissyöjä, mun mielestä tosi munatonta. Meni heti maku. En tiedä miks..

Nää on jokseenkin huvittavia :)

Miesten (parikymppisten) asumukset ovat tyypillisesti mauttomasti, jos lainkaan, sisustettuja. Syynä on paitsi persaukisuus myös se, että monia miehiä asia ei voisi vähempää kiinostaa.

Kasvissyöntiin on monilla ihan egoistis-pragmaattisia syitä, esimerkiksi mies on voinut havaita sen edistävän vaikkapa joitain hänen harrastuksistaan.

Tämä siis vaan nimimerkillä isällinen ääni takavasemmalta :)
Aziz Combat Fighter

#833 • • Aziz Combat Fighter

Oku, 12.12.2006 01:02:
Kasvissyöntiin on monilla ihan egoistis-pragmaattisia syitä, esimerkiksi mies on voinut havaita sen edistävän vaikkapa joitain hänen harrastuksistaan.

Kuten esim. hippityttöjen panemista.
Syder

#834 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Ana-5000, 12.12.2006 01:08:
---

---

Kuten esim. hippityttöjen panemista.

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

--
Divida et impera.

#835 • • Edited pipa Guest

---
Samoin jos miehen asunto on mauton tai sitä ei ole sisustettu tai jos miehellä on paska maku vaatteiden suhteen. Ja eräs toinen prinssi sanoi minulle olevansa kasvissyöjä, mun mielestä tosi munatonta. Meni heti maku. En tiedä miks..

---

Nää on jokseenkin huvittavia :)

Miesten (parikymppisten) asumukset ovat tyypillisesti mauttomasti, jos lainkaan, sisustettuja. Syynä on paitsi persaukisuus myös se, että monia miehiä asia ei voisi vähempää kiinostaa.

Tämä siis vaan nimimerkillä isällinen ääni takavasemmalta :)

Mua ei parikymppiset kiinnostakkaan, puhun n. 3-kymppisistä!!! Ja kannattais miehiä kiinnostaa tällaset asiat.....
Epailija

#836 • • Epailija Physicist, 2nd class.

pipa, 12.12.2006 10:02:
Mua ei parikymppiset kiinnostakkaan, puhun n. 3-kymppisistä!!! Ja kannattais miehiä kiinnostaa tällaset asiat.....

...koska muuten sun kiinnostuksesi latistuu? Onneksi meressä on muitakin kaloja. ^^ (P.S. Oot kans vähän nuori *vink*)

Nimim. Sisustus vielä kesken

Täytyy kyllä kompata sinua sen verran, että vaikka toisen asunto ei nyt ehkä olekaan se, mihin rakastutaan tai toisen vaatekaappi se, jonka kanssa seurustellaan, niin kyllä poikkeavat maut niin kämpän sisustuksessa kuin vaatekaapin sisällössäkin ovat ainakin pieniä turn-offeja. Onhan se ihan yhteisen tulevaisuudenkin kannalta vähän huolestuttavaa, jos itse tykkää sisustaa askeettisesti ripauksella japanilaista flava-flavaa (laus. fleiwa-fleiwaa plus optinaalinen aspiraatio loppuun) ja toinen on itse kitsch-kuningatar ja pastellisävyprinsessa.

Kasvissyönti ei minua haittaa, sillä munattomuus ei ole pelkästään negatiivinen piirre naisessa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

#837 • • pipa Guest

Epailija, 12.12.2006 10:24:
---
pipa, 12.12.2006 10:02:
---

...koska muuten sun kiinnostuksesi latistuu? Onneksi meressä on muitakin kaloja. ^^ (P.S. Oot kans vähän nuori *vink*)

Nimim. Sisustus vielä kesken

Täytyy kyllä kompata sinua sen verran, että vaikka toisen asunto ei nyt ehkä olekaan se, mihin rakastutaan tai toisen vaatekaappi se, jonka kanssa seurustellaan, niin kyllä poikkeavat maut niin kämpän sisustuksessa kuin vaatekaapin sisällössäkin ovat ainakin pieniä turn-offeja. Onhan se ihan yhteisen tulevaisuudenkin kannalta vähän huolestuttavaa, jos itse tykkää sisustaa askeettisesti ripauksella japanilaista flava-flavaa (laus. fleiwa-fleiwaa plus optinaalinen aspiraatio loppuun) ja toinen on itse kitsch-kuningatar ja pastellisävyprinsessa.

Kasvissyönti ei minua haittaa, sillä munattomuus ei ole pelkästään negatiivinen piirre naisessa.

Ei vaan aika monien naisten kiinnostus latistuu, oikeesti! Eikä tässä mun iästä ollutkaan puhetta ja mua saa kiinnostaa ihan minkä ikäset tahansa. piste.
#838 • • ALIEN Guest
munattomuus heko heko.
Epailija

#839 • • Epailija Physicist, 2nd class.

pipa, 12.12.2006 10:26:
Ei vaan aika monien naisten kiinnostus latistuu, oikeesti!

Veikkaisin aika monen naisen näkevän itsensä sinä parisuhteen sisustajana eli miehen huono maku ei sisustuksen suhteen ole niin kriittinen, koska nainenhan tulee sitten viimeistään yhteisessä kämpässä päättämään mitä laitetaan ja minne. Siihen asti voi sitten vältellä miehen asuntoa ja pyytää miehen omille kämpilleen, mikä nyt tietysti on muutenkin naisen kannalta kätevämpää. Toisaalta eivät kaikki naisetkaan osaa sisustaa, vaikka omaisivat suuretkin luulot asian tiimoilta.

Onneksi makuja on monia ja nekin, jotka esim. sinun mielestäsi (tai minun mielestäni) sisustavat mauttomasti, voivat joidenkin naisten (miesten) mielestä olla juuri oikealla polulla. Sama pätee pukeutumiseen. Kannattaa siis pukeutua ja sisustaa juuri siten miltä itsestään tuntuu, eikä miettiä sitä mikä naisten (miesten) mielestä ehkä olisi siistiä.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

oooo

#840 • • oooo

Ana-5000, 12.12.2006 00:38:

Rakastaa vai rakastua? Varmasti voi rakastua tunnin tuntemisen jälkeen mutta sanotko sä rakastumista rakastamiseksi? Mun mielestä rakkaus tuntuu aika erilaiselta kuin se ensihuuma tunnin tuntemisen jälkeen.