Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 476,871 views

Kuukunen

#521 • • Edited Kuukunen Avaruusdiskokissa!

dj dice, 20.3.2006 19:24:
sellasia jotka saa heti täyden turnoffin..

-törkee pinnallisuus on kyllä nykyään sellanen joka ei natsaa mulle ollenkaan, muksumpana ite syyllistyin moiseen.

Varmaan kukaan ei pidä itseään pinnallisena - tai ainakaan myönnä sitä kenellekään, ja myöskään kukaan ei sano haluavansa seurustella pinnallisen ihmisen kanssa. Vai tunnustaako joku? Jotenkin aina törmää tähän "en voi sietää pinnallisia tyyppejä" ja samaa mieltä olen itsekin. Mutta miten sitä sitten määrittelee että kuka on syvällinen persoona ja kuka pinnallinen? *ding*

Mä itse olen niinkin pinnallinen että mulle totaallinen turnoff on se että kuuntelee mun mielestä huonoa musiikkia ja sitähän on paljon *nauru* Muuten saa vaikka olla kaljamaha ja pukeutua mauttomasti.

Ja tietenkin kaikenlainen sovinistisuus ja sovinnaisuus aiheuttaa ällötysreaktion ja yleisestikin toisten tunteiden huomioimattomuus.

Mitään muuta tiettyä ominaisuutta ei tule mieleen joka olisi kamala este suhteen alkamiselle. Toisaalta listaa voisi jatkaa loputtomiin tyyliin "ei saa asua maalla, täytyy olla sivistynyt...."

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

lostgone

#522 • • lostgone

Kuukunen, 20.3.2006 20:40:
Varmaan kukaan ei pidä itseään pinnallisena - tai ainakaan myönnä sitä kenellekään, ja myöskään kukaan ei sano haluavansa seurustella pinnallisen ihmisen kanssa. Vai tunnustaako joku?

Mä myönnän ainakin avoimesti olevani hyvin pinnallinen ihminen.*piis*
Enkä usko, että olisi pidemmän päälle kauhean kivaa seurustella 100-prosenttisesti syvällisen ihmisen kanssa. Syvälliset ihmiset ovat minusta välillä turhan tylsiä.*dissaa*
Jatkuva samanlaisuus toiminnoissa-->toistoa/rutiinia-->tylsyys.*hmph*

Jotenkin aina törmää tähän "en voi sietää pinnallisia tyyppejä" ja samaa mieltä olen itsekin. Mutta miten sitä sitten määrittelee että kuka on syvällinen persoona ja kuka pinnallinen? *ding*

Olemalla jatkuvasti väärässä ihmisistä?*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

John

#523 • • John Lauma

lostgone, 20.3.2006 22:54:

Mulla meni nyt vähän ohi, miten tämä liittyy pinnallisuuteen?

--
Fancy some cheese, Gromit?

remotion

#524 • • remotion nostatus guru
toistuva piereskely... ei vaan oo mielestäni kovin naisellista... :D
ja yks tosi paha turnoff on pahan hajuinen hengitys.
olin kerran leffas muijan kans jonka kans oli sillon jotain vääntöä, mut kun tää ei ollu syöny tyyliin mitää koko päivänä ja hengitys hais koiran lopputuotteelta niin ei oikeen sen jälkeen napannut enää (plus et orastavat skitsofreniset piirteet sai tekee lopullisen päätöksen aika nopeesti)
lostgone

#525 • • lostgone

John, 20.3.2006 23:00:
---
lostgone, 20.3.2006 22:54:

---

Mulla meni nyt vähän ohi, miten tämä liittyy pinnallisuuteen?

Siis jatkuva "100%-syvällisyys" suhtautumisessa(kaikessa kaikkea kohtaan) on musta pidemmän päälle tylsää..siis niinq mun mielestä.*joo*
Mut sitä mä en tiedä miksi ton lainaamasi lauseen piti liittyä pinnallisuuteen.*ding* Voin tietysti olla vaan liian jäässä..*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

kakku111

#526 • • Edited kakku111 pikku pioneeri

Kuukunen, 20.3.2006 20:40:
---
dj dice, 20.3.2006 19:24:

Varmaan kukaan ei pidä itseään pinnallisena - tai ainakaan myönnä sitä kenellekään, ja myöskään kukaan ei sano haluavansa seurustella pinnallisen ihmisen kanssa. Vai tunnustaako joku? Jotenkin aina törmää tähän "en voi sietää pinnallisia tyyppejä" ja samaa mieltä olen itsekin. Mutta miten sitä sitten määrittelee että kuka on syvällinen persoona ja kuka pinnallinen? *ding*

mä myönnän olevani pinnallinen *blush* mutta kyllä minä mielestäni olen myös persoonallinen... ja olen myös tavannut paljon tyyppejä jotka ovat pinnallisia mutta myös persoonallisia.. onko pinnallisuus loppujen lopuksi niin kovin paha piirre? itsehän siinä vain menettää jos ei osaa pintaa syvemmälle katsoa *justjoo*

--
Sinä kysyit:
Kuka on karoliina?

Oraakkeli vastasi:
Joku omituinen hiihtelijä.

Trixie

#527 • • Trixie
- "minä itse"- tai "meitsi on maailman napa"- tyypit
- imelyys ja liika imartelu
- kova jätkä/ mega pahis -tyyli
- "vittu mä sitä, vittu mä tätä vittu, vittu, joo meitsi".. YÖK *dissaa*

--
face your fears and live your dreams

Snowie

#528 • • Snowie Ihku Hiutale

Remotion, 20.3.2006 23:08:
(plus et orastavat skitsofreniset piirteet sai tekee lopullisen päätöksen aika nopeesti)

*nauru* Mitä näihin sit kuuluu?
hallucinogen

#530 • • hallucinogen Edain

Remotion, 20.3.2006 23:08:
toistuva piereskely... ei vaan oo mielestäni kovin naisellista... :D

Mistä oot löytäny naisen joka on piereskelly äänekkäästi ja ahkeraan? :D

--
pikku-*possu*

hallucinogen

#532 • • hallucinogen Edain

Remotion, 21.3.2006 13:28:
heh, en onneksi mistään, ehkä sarjakuvista tms :D mut tulipahan vaan mieleen :D

Itseasiassa joskus oli joku parinhakuohjelmajenkkihärpäke mis oli sit kolme kaunista naista ja sit se mies valitsi niistä yhden jonka kanssa se sit alko seukkaa tms niin yks niistä naisista tykkäs piereskellä paljon ja piti sitä hauskana, mies valitsi sit sen :D

--
pikku-*possu*

Snowie

#533 • • Snowie Ihku Hiutale

Remotion, 21.3.2006 13:20:
Eipä tee mieli muistella ;)

Aha. ;) Hitto, kun itse ei ole vielä tähän mennesssä törmännyt kuin muutamaan vähän psykoottiseen sosiopaattiin, noi skitsofreenikot jääny kartottamatta. *nauru*
remotion

#534 • • remotion nostatus guru

Elvirith, 21.3.2006 13:38:
Aha. ;) Hitto, kun itse ei ole vielä tähän mennesssä törmännyt kuin muutamaan vähän psykoottiseen sosiopaattiin, noi skitsofreenikot jääny kartottamatta. *nauru*

mä menin jo termeissä sekasin :D mutta kai mäkin jotenkin olen sekasin, mut tuolal mimmillä oli vähän liian vilkas mielikuvitus ja ties varmaksi minustakin asioita jotka ei tosissaan pitänyt paikkaansa ja tuomitsi sitten niiden perusteella.
Snowie

#535 • • Snowie Ihku Hiutale

Remotion, 21.3.2006 14:50:
mä menin jo termeissä sekasin :D mutta kai mäkin jotenkin olen sekasin, mut tuolal mimmillä oli vähän liian vilkas mielikuvitus ja ties varmaksi minustakin asioita jotka ei tosissaan pitänyt paikkaansa ja tuomitsi sitten niiden perusteella.

Noh, tohon riittää kyllä skitsoaffektiivinen häiriö tai paranoidinen persoonallisuushäiriö. *vink*
Android

#536 • • Android
Liian pienet tissit tai jos perse ei oo riittävän kireä. Kaikesta muusta voin neuvotella mut noi on ehdottomat.
mummoankka

#538 • • mummoankka
Vaikka pari väärää sanaa jotka paljastaa kaiken...just kaikki "minäminäminä" -tyypit. Liika itsevarmuus. (miehet jotka kuvittelee saavansa kenet haluaa...tyyliin "ai sä oot varmaan lesbo ku et kiinnostu musta...") ja naiset jotka luulee olevansa liian täydellisiä. (tai mainostaa omaa täydellistä olemustaan liikaa...) typerät iskuyritykset saa myös mut ottamaan jalat alleni... *nauru* ("onks sun vanhemmat simpukoita,ku oot tollanen helmi...jne.") yäk. *tirsk*
twistedsushi

#539 • • twistedsushi Nihil declaro

**Jenkar**, 26.3.2006 18:36:
Vaikka pari väärää sanaa jotka paljastaa kaiken...just kaikki "minäminäminä" -tyypit. Liika itsevarmuus. (miehet jotka kuvittelee saavansa kenet haluaa...tyyliin "ai sä oot varmaan lesbo ku et kiinnostu musta...") ja naiset jotka luulee olevansa liian täydellisiä. (tai mainostaa omaa täydellistä olemustaan liikaa...) typerät iskuyritykset saa myös mut ottamaan jalat alleni... *nauru* ("onks sun vanhemmat simpukoita,ku oot tollanen helmi...jne.") yäk. *tirsk*

*joo*

--
Itse valitset puolesi.