Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 475,770 views

leenuliinu

#501 • • leenuliinu Kenen kaveri

eepero*, 16.3.2006 23:57:
Huonot käytöstavat,yleinen asioista piittaamattomuus,täydellinen persaukisuus,tyhmät vitsit ja lapsellisuus*eiei*

Harmillista, että seurustelen, sillä meistä tulisi aivan täydellisen epäsuhta pari, luettelit nimittäin yllä leijonanosan omista luonteenpiirteistäni. Plus etten voi sieltää Lahtea :D

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Aune-mummo

#502 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

Huonot käytöstavat,yleinen asioista piittaamattomuus,täydellinen persaukisuus,tyhmät vitsit ja lapsellisuus*eiei*

TÄYSIN samaa mieltä + nenän kaivaminen ja hielle haisevat *sars*
eepero

#503 • • eepero

SANNULI, 17.3.2006 21:36:
---

---

TÄYSIN samaa mieltä + nenän kaivaminen ja hielle haisevat *sars*

Ja tähän voisi vielä lisätä piereskelyn*pökr*
Aune-mummo

#504 • • Edited Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
juu ei toimi ei *eikä**eiei* vaihtoon ja nopeesti
Kolera

#505 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Repeilin eepero*:n listaa et sehän on lähes täydellinen minä *hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Cloud

#506 • • Cloud Game Freak

,tyhmät vitsit ja lapsellisuus*eiei*

Saanko udella, että jotta mitähän ne tyhmät vitsit on?
Ja vielä toinen utelu jos suvaitset. Millaista asiaa tarkoitat lapsellisuudella? <- Eihän tuo tarkoita lapsenmielisyyttä?

Ihan mielenkiinnosta kysäsen.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

eepero

#508 • • eepero

Cloud, 17.3.2006 22:04:
---
,tyhmät vitsit ja lapsellisuus*eiei*

---

Saanko udella, että jotta mitähän ne tyhmät vitsit on?
Ja vielä toinen utelu jos suvaitset. Millaista asiaa tarkoitat lapsellisuudella? <- Eihän tuo tarkoita lapsenmielisyyttä?

Ihan mielenkiinnosta kysäsen.

Lapsenmielisyys on mun mielestäni hieno asia,ja jota pitäisi löytyä hieman jokaisesta ihmisestä*hihu*
Joten ei tarkoita sitä.

On muuten tosi vaikea selittää tätä inhoamaani lapsellisuutta kun siihen voi liittyä NIIN monta pientä asiaa,mutta yritetään,eli tarkoitan esim. erilaisten ihmisten kovaäänistä arvostelua (törkeää ja lapsellista kun se tulee aikuisen suusta),lässyttämistä (ällöttävää kun sitä ei osata lopettaa).. En mä vaan nyt osaa pukea tätä sanoiksi*eikä* Ja tätä kirjoittaessani ajattelen vain yhtä tiettyä ihmistä,jonka lapsellisuus sai kiinnostukseni latistumaan,enkä hänen käytöstään jostain syystä osaa selittää.

Ja tyhmät vitsit ovat hölmöjä "puujalkavitsejä" jotka eivät oikeasti naurata ketään ja törkeää toisten kustannuksella pilailemista.

Toivottavasti sain tökeröllä selitykselläni uteliaisuuttasi tyydytettyä*hymy*
perhosnei

#509 • • perhosnei siivellinen
hirveeee känni tai muu vastaava tila.
rainy

#510 • • rainy
"Olen vaikeasti tavoitelva jätkä", just joo
Jago

#511 • • Jago un-trained monkee
mä en osaa selittää kaikkii niitä asioita. niitä on vaan miljoonii.

oon sairaanloisen valikoiva eli suomeksi ikisinkku.
se voi perjaatteessa olla mitä vaan. pitäisi varmaan vaan joskus kestää ja antaa mennä jos sitten myöhemmin tulisi uusi kiinnostuksen aalto samaan henkilöön

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

MiMoSa

#512 • • MiMoSa
Musta on tullut aivan liian nirso. Mua voi ruveta ärsyttää ihan mikä tahansa kun on hetken jonkun kanssa jutellu...*hmph*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

#514 • • nebula Guest
Sulkeutuneisuus, niin että joutuu yksin pitämään jatkuvasti yllä keskustelua, keskustelun yleensä tarkoittaessa vuorovaikutusta kahden tai useamman henkilön välillä. Turhamaisuus ja liika pinnallisuus, teeskentely ynnä kaksinaamaisuus ovat myös todellisia turn-offeja.
Cloud

#515 • • Edited Cloud Game Freak

eepero*, 17.3.2006 22:27:

Toivottavasti sain tökeröllä selitykselläni uteliaisuuttasi tyydytettyä*hymy*

Juu sait erittäin hyvin ja positiivisesti =P

Niin ja ezzy Oh Noes No one takes my WOW!! :=)

Nii ja tosiaan mikä on turn off.

Jos olisin tosi pinnallinen sanoisin, että Se joka ei kato mun kans Animetzkii ja Scifii tai pelaa lauttiksii.

Mut koska oon vaan vähän pinnallinen sanon, et sellanen joka nalkuttaa noista asioista XD

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

kakku111

#516 • • kakku111 pikku pioneeri
ällösöpöily ja lääppiminen saavat näkemään punaista. myös itsekeskeisyys ja ajattelemattomuus ketuttaa *toktok*

--
Sinä kysyit:
Kuka on karoliina?

Oraakkeli vastasi:
Joku omituinen hiihtelijä.

Zarabel

#517 • • Zarabel Kultasiipi
- Kovin omahyväinen/itsekäs käytös saa minut ainakin poistumaan paikalta. Itsevarma saa olla ja hyvän itsetunnon omaava, se on vaan ilosilmälle *iloinen*
- Usein tapahtuva/liiallinen alkoholin nauttiminen = suuri miinus.
- Herkkänä&herttaisena olentona mua ahdistaa "kova luonteiset" miehet. Mä en vaan kestä sitä että mulle huudetaan päin naamaa mitä sylki suuhun tuo.. Vaikka sitten aneltaisiin anteeksiantoa niin mä en pysty tuollaista unohtamaaan. Toki jokaisessa suhteessa on riitoja/erimielisyyksiä, mutta niitä voi selvittää fiksustikin. Joskus sitä kestää aika kauan tajuta, ettei luonteet vaan sovi yhteen -näin kävi minulle *uuh*

--
Hymyily on toiseksi paras asia mitä huulilla voi tehdä.

..kaunis hymy vie jokaiselta jalat alta..

Humppabeibi

#518 • • Edited Humppabeibi Söpöilijä
Tupakointi, nuuskan käyttö, rumat pureksitut kynnet, epäsiistit vaatteet ja niin edelleen, rasvainen tukka ja lyhyys. Nää on nyt tälläisia ulkoisia ja kovin pinnallisia juttuja mutta silti.

Luonteenpiirteistä ärsyttää sellaiset selkärangattomat amisjätkät jotka ei jaksa eikä halua tehdä töitä ja valittaa vaan kun kaikki on huonosti.

--
"Pienenä kuvittelin että maailmassa kaikki rakastais mua"

tes la rok

#519 • • tes la rok
sellasia jotka saa heti täyden turnoffin..

-se jos toinen ei osaa keskittyä kuin omiin ajatuksiin. tyyliin selität innoissasi jotain niin vastaus luokkaa "jees jees". tms. eli kyky ignoorata toiselle tärkeät asiat.
-törkee pinnallisuus on kyllä nykyään sellanen joka ei natsaa mulle ollenkaan, muksumpana ite syyllistyin moiseen.
- se jos ei osaa ajatella asioita kuin omalta kannalta! toi saa sellaset jäätävät fiilikset.
wiwi

#520 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

kakku111, 20.3.2006 09:12:
ällösöpöily ja lääppiminen saavat näkemään punaista. myös itsekeskeisyys ja ajattelemattomuus ketuttaa *toktok*

Samoilla linjoilla ollaan. Mä en voi sietää sellasta jatkuvaa limailua/kähmimistä tai lepertelyä! Siis tiedättehän, sössötystä, niin kuin vauvoille puhutaan. Myös myötäily joka asiassa ("Jos sä haluut lähtee ni mäki haluun"-tyyliin) ottaa päähän. Sietämättömiä piirteitä myös toisten liiallisesti harrastamina..*justjoo*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.