Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 476,408 views

martina

#481 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
-liian suuri ego
-oman navan tujotus
-nistit
-tyhjäpäisyys
-välinpitämättömyys muita kohtaan
-karisman puuttuminen
-saamattomuus
rose

#483 • • rose vakaasti epävakainen
No ihan melkein mikä vaan *tirsk* Ihmeellinen yhteensattuma jos joskus kiinnostus säilyy jotain ihmistä kohtaan.

--
TwistedLife™ Amusement Park

Esa

#484 • • Esa
Vaikka en turhista hermoile ni liika on liikaa.. eli
- über-pinnallisuus
- tunteettomuus
- korostunut itsekrittisyys
Kauluspaita

#485 • • Kauluspaita
-Tyhmyys
-Huumorintajuttomuus
-"Ei mua kiinnosta tollanen" sanottuna asiaan kuin asiaan.

--
-Taistelu rauhan puolesta on samaa kuin naiminen neitsyyden puolesta-

unitarina

#486 • • unitarina
Lähinnä fyysiset toiminnot:
-sylkeminen joka tilanteessa
-kirsuun kirnuaminen
-omien "yksityisvälineittensä" asettelu

Mutta myös:
-vihamielinen asenne meikäläistä kohtaan
-ikuinen poliittinen keskustelu
-kykenemättömyys tunteiden selvittelyyn
jne
jne

--
*jiihaa*

ezzy

#488 • • ezzy Droid-pappa

rose, 13.2.2006 15:05:
No ihan melkein mikä vaan *tirsk* Ihmeellinen yhteensattuma jos joskus kiinnostus säilyy jotain ihmistä kohtaan.

ja jos ei mitään latistavaa tu vastaan, niin sitten keksitään jotain.
homppa

#490 • • homppa
<- hyi vittu

ach...se kun ei kerro et mitä ja miks. mä en jaksa mitään pelejä tai välinpitämättömyyttä tms, se on rasittavaa....ja niin, niin perseestä
John

#492 • • John Lauma

unitarina, 13.2.2006 21:22:
-vihamielinen asenne meikäläistä kohtaan

Eikö tuo ole aika suuri este kiinnostuksen heräämisellekin..? *ding*

--
Fancy some cheese, Gromit?

rose

#493 • • rose vakaasti epävakainen

ezzy, 13.2.2006 22:17:

ja jos ei mitään latistavaa tu vastaan, niin sitten keksitään jotain.

Kyllä mulla on aina riittänyt ihan latistajia, että eipä hätiä *nauru* Ei oo tarttenna keksiä ite mitään. Mutta kattellaan, mä oon vasta 20, että ehkä joku päivä saa vielä käyttää mielikuvitusta.

--
TwistedLife™ Amusement Park

unitarina

#494 • • unitarina

John, 14.2.2006 00:46:
---

Ei se mun tapauksessa oo aina vaikuttanu *tirsk*
Sillonhan vaan mielenkiinto kasvaa kun kohde on vaikeasti saavutettavissa*justjoo*

--
*jiihaa*

mia-ow

#495 • • mia-ow Mörrimöykky
-itsekeskeisyys
-välinpitämättömyys
-epäluotettavuus
-tyhmyys
-lapsellisuus
-liiallinen rehvastelu
-liiallinen päihteiden käyttö
jne.
John

#496 • • Edited John Lauma

unitarina, 14.2.2006 08:15:
---
John, 14.2.2006 00:46:

---

Ei se mun tapauksessa oo aina vaikuttanu *tirsk*
Sillonhan vaan mielenkiinto kasvaa kun kohde on vaikeasti saavutettavissa*justjoo*

Onneksi naisten logiikkaa ei tarvi edes yrittää ymmärtää! *nauru*

Ja vastaus itse aiheeseen: tuossa aikasemmin joku sanoi että jatkuva politiikasta puhuminen latistaa kiinnostuksen... itselläni on melkein päin vastoin. Eihän siitä tarvi jatkuvasti paasata (hmm, tarkemmin ajatellen taidan kyllä välillä tehdä niin*nauru*), mutta itseäni ainakin turhauttaa jos ei toista kiinnosta päivän politiikka eikä siitä saa minkään näköistä keskustelua aikaseksi, muuta kuin ehkä "hulluja nuo arabit" tms.

Muita juttuja jotka ovat iso ei-ei:
- Yleissivistyksen puute
- Kyvyttömyys nähdä asioita pintaa syvemmältä
- Skeneily ja vääränlainen yli-into bileitä kohtaan - Kyllä, mua kiinnostaa millainen meno oli bileissä ja millaista musaa tuli yms., mua EI kiinnosta kenen DJ:n/tuottajan/promoottorin/skeneikonin kanssa oot ollut jatkoilla, miten sekaisin olet ollut, ja ketä kaikkia juuri SINÄ tunnet!
- Feikkaaminen - Liittyy osittain edelliseen, mutta pätee myös elämän muihin alueihin. Ennemmin tai myöhemmin paljastuu se todellinen ihminen roolin takaa, epäaitoudella ei voita mitään.
- Oman tahdon puute - Mieluummin vähän liian hankala kuin aivan liian helppo.*vink*
- Kunnianhimon puute - Haluaa tehdä elämänsä aikana jotakin muutakin kuin työskennellä lähikaupan kassalla.
- Liian tosikko - Tästä en tingi! Tärkeät asiat hoidetaan kunnolla, muuten ollaan kuin ellun kanat!*joo* Ja pitää osaa nauraa myös itselleen, se on terveen itseluottamuksen merkki.*hihu*

Ja näiden lisäksi tietty ne perinteiset liian suuri ego, päihdeongelma, empatian puute, jne.

--
Fancy some cheese, Gromit?

wiwi

#497 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

John, 14.2.2006 08:54:
---

Muita juttuja jotka ovat iso ei-ei:
- Yleissivistyksen puute
- Kyvyttömyys nähdä asioita pintaa syvemmältä
- Skeneily ja vääränlainen yli-into bileitä kohtaan - Kyllä, mua kiinnostaa millainen meno oli bileissä ja millaista musaa tuli yms., mua EI kiinnosta kenen DJ:n/tuottajan/promoottorin/skeneikonin kanssa oot ollut jatkoilla, miten sekaisin olet ollut, ja ketä kaikkia juuri SINÄ tunnet!
- Feikkaaminen - Liittyy osittain edelliseen, mutta pätee myös elämän muihin alueihin. Ennemmin tai myöhemmin paljastuu se todellinen ihminen roolin takaa, epäaitoudella ei voita mitään.
- Oman tahdon puute - Mieluummin vähän liian hankala kuin aivan liian helppo.*vink*
- Kunnianhimon puute - Haluaa tehdä elämänsä aikana jotakin muutakin kuin työskennellä lähikaupan kassalla ja tuotta jälkikasvuja.
- Liian tosikko - Tästä en tingi! Tärkeät asiat hoidetaan kunnolla, muuten ollaan kuin ellun kanat!*joo* Ja pitää osaa nauraa myös itselleen, se on terveen itseluottamuksen merkki.*hihu*

Sä sen sanoit*joo*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

vanhus

#498 • • Edited vanhus

mia-ow, 14.2.2006 08:35:
-itsekeskeisyys
-välinpitämättömyys
-epäluotettavuus
-tyhmyys
-lapsellisuus
-liiallinen rehvastelu
-liiallinen päihteiden käyttö
jne.

olen aivan samaa mieltä asiasta*joo**ankka**pökr*

tää ei kyl ole ihan oikeessa paikassa mut laitetaan kuitenkin kun löytyi

MITEN PÄÄTTÄÄ KOSKA MENNÄ NAIMISIIN?
- "Ekana täytyy löytää joku, joka tykkää samoista asioista ku itte. Jos esimerkiks tykkää jalkapallosta, täytyy löytää vaimo joka tuo sipsejä ja kaljaa." - Marko 10v -
- "Ei voi ite päättää koska menee naimisiin. Jumala päättää sen kauan etukäteen ja sitten sitä näkee kuka se on ku se roikkuu kaulassa." - Kirsi 10v -

MIKÄ ON PARAS IKÄ MENNÄ NAIMISIIN?
- "Paras ikä on 23 vuotta, kun on ainakin 10 vuotta tuntenut jo aviomiehensä." - Camilla 10v -
- "Ei ole mitään parasta ikää mennä naimisiin. Täytyy olla tosi tyhmä mennäkseen naimisiin." - Niko 6v -

MITÄ TREFFEILLÄ OIKEASTAAN TEHDÄÄN?
- "Treffit on sitä varten, että huvitellaan ja ihmisten pitää olla treffeillä että opitaan tuntemaan toisensa. Jopa pojilla on joskus jotain mielenkiintoista sanottavaa, jos oikeen tarpeeksi kauan kuuntelee." - Lina 8v -
- "Ekoilla treffeillä sanotaan toisilleen mielenkiintoisia valheita, niin sitten ollaan valmiita seuraaville treffeille." - Martti 10v -

MITÄ TEKISIT KUN SINULLA ON ENSIMMÄISET TREFFIT?
- "Menisin kotiin ja leikkisin, että oon kuollut. Sitten soittaisin lehteen ja sanoisin että pankaa muistoilmoitus."
- Pekka 9v -

KOSKA SAA PUSSATA TOISTA?
- "No sillon kun ne on rikkaita miehiä". - Pauliina 7v -
- "Jos pussaat tyttöä, sun täytyy sitte mennä naimisiin ja saada lapsia sen kanssa. Sillai se vaan on..." - Henri 8v -

ONKO PAREMPI OLLA SINKKU VAI MENNÄ NAIMISIIN?
- "Tytöille on kyllä parempi että ovat sinkkuja. Mutta pojat tarttee jonkun siivoomaan." - Anita 9v -

MITÄ TULISI TEHDÄ ETTÄ AVIOLIITOSTA TULISI HYVÄ?
-"No vaimoille täytyy sanoo et ne on kauniita. Myös sillon vaik ne näyttäs pakettiautoilta." - Samu 10v-

ET SELLASTA*nauru**joo**pepsodent*
rainy

#499 • • rainy
"Sun kanssa ois ihan kiva hengailla!" *ding*
eepero

#500 • • eepero
Huonot käytöstavat,yleinen asioista piittaamattomuus,täydellinen persaukisuus,tyhmät vitsit ja lapsellisuus*eiei*