Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 477,047 views

rainbow

#441 • • rainbow the inner light
Lässyttäminen on ehdottomasti raivostuttavinta.. sekä itsekeskeisyys ja ylimielisyys. Ja se, että ei jaksa kunnioittaa toisen mielipiteitä, tai ei ole kiinnostunut niistä vaan pamauttaa omansa, täysin vastakkaisen mielipiteen ilman mitään perusteluja. *eiei*

--
Don´t drive faster than your angel can fly

dubious

#442 • • dubious ribidim

Nauskiss, 21.11.2005 17:32:
---
Äh, tuntuu kyllä siltä, että mä en tiedä IRL yhtäkään miestä, joka EI haluaisi, että naiset leikkii vaikeasti tavotettavaa.

No mä voin ilmoittautuu tohon. Tosin siihen on syynsäkin: multa menee yleensä autuaasti ohi vaikka nainen vähän suoremminkin ilmaisis kiinnostustaan, joten jos se pyyhkii nenällään kattoa ja oleilee siinä kulmilla haisvidumaisesti muuten vaan totean että onpas ikävä ihminen.

Paras tapa mun iskemiseen on raahata mut johonkin edes hetkeksi kahden kesken. Sillon mä ehkä tajuan kattoa silmiä ja saatan tajutakin jotain.

Mut joo - meni aiheesta ohi.
Bannaani

#443 • • Bannaani

dubious, 21.11.2005 15:23:
- Tuulesta temmatut periaatteet joita ei osaa perustella
- Kusettaminen
- Itsekkyys
- Kykenemättömyys kertoa mitä tuntee
- Epäluotettavuus
- Ylitsepääsemätön realistisuus joka estää unelmat
- Päihdeongelma
- Oikea maailma täysin hukassa
- Älytön fiilistely
- Tyhmyys
- Huono hygienia
- Mielikuvituksettomuus
- Turha ylpeys
- Urakeskeisyys
- Tabut keskusteluissa
- Liiallinen maailman parantaminen
- Syyllistäminen (varsinkin yhdistettynä edelliseen)
- Kapeakatseisuus
- "Oon saletisti hot"
- Ansakysymykset ("näyttääkö tää hyvältä mun päällä?")
- Jatkuva juoruilu
- Aiheeton nalkutus
- Kyvyttömyys muuttua
- "Mul on mun kaverit, sul on sun"
- "Kenen kanssa olit eilen? Missä? Moneen asti? Millä menit himaan?" jne

... ja täs nyt vaan asiat jotka tuli nopeesti mieleen *nauru*

hahaa samaa mieltä! ja tuo "oon niin hot" on niin helvetin ärsyttävää että pää hajooo!!

--
:: Let The Light Shine In ::

Fresia

#444 • • Fresia vähän outo
Viimeksi tänään erään ihmisen kohdalla maku meni, kun huomasin ettei jätkä halua kuin yhtä ja ainoata asiaa. Etsin kyl pikkasen jotain enemmän kuin tollasta... *dissaa*

Muitakin asioita on, mut en niitä tässä lievässä ärsytystilassa viitsi kirjoittaa, vois tulla ylilyöntejä *justjoo*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Nauskiss

#445 • • Nauskiss

dubious, 21.11.2005 20:01:
---
---
Äh, tuntuu kyllä siltä, että mä en tiedä IRL yhtäkään miestä, joka EI haluaisi, että naiset leikkii vaikeasti tavotettavaa.
---

No mä voin ilmoittautuu tohon. Tosin siihen on syynsäkin: multa menee yleensä autuaasti ohi vaikka nainen vähän suoremminkin ilmaisis kiinnostustaan, joten jos se pyyhkii nenällään kattoa ja oleilee siinä kulmilla haisvidumaisesti muuten vaan totean että onpas ikävä ihminen.

No, sua on kuiteski vaan yks, joten mä otan varmuuden vuoks uuden tavotteen: Aion oppia "oleilemaan kulmilla haistvidumaisesti".

Nerokas sanonta btw! *joo*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

dubious

#446 • • dubious ribidim

Nauskiss, 21.11.2005 20:44:
---
No, sua on kuiteski vaan yks, joten mä otan varmuuden vuoks uuden tavotteen: Aion oppia "oleilemaan kulmilla haistvidumaisesti".

Ilmeisesti siitä siis tajuu mitä sillän tarkoitan *nauru*

Tai sit sinoot vaan samalla tavalla sekasin ko mina *justjoo*
Nauskiss

#447 • • Nauskiss

dubious, 21.11.2005 20:50:
---
Nauskiss, 21.11.2005 20:44:
---

---

Ilmeisesti siitä siis tajuu mitä sillän tarkoitan *nauru*

Tai sit sinoot vaan samalla tavalla sekasin ko mina *justjoo*

Mä valkkaan ton vikan vaihtoehdon, kun se kuulostaa kivemmalta. *iloinen*

[Ok, kyl varmaan muutki silti tajuaa mitä tarkoitit sanonnallas.]

--

remotion

#448 • • remotion nostatus guru

---
Ei, en mä ajattele oikeesti ihan kirjaimellisesti näin, mutta vaikuttaa siltä, että aika moni miekkonen pitää ns. metsästämisestä, joka edellyttää naiselta äärettömän passiivisena pysymistä. [Joka on hiton tylsää!!!]

johonkin rajaan asti pitää haasteita olla, mutta tuo sinun edellä kuvailemasi kuulostaa jo haistattelulta... kyllä se pitää kuitenkin ymmärtää että pitää antaa ymmärtää.. *vink*
mikään ei ole kettumaisempaa kun saalistaa tiikeriä johon mikään ei uppoo mutta joka kuitenkin jää iskuetäisyydelle saalistettavaksi.

Naisissa inhottaa jos ne ei edes itse tiedä mitä haluaa ja mieli muuttuu 3krt minuutissa.
tietääkseni kaikki tytöt on 16vuotiaana tommosia, mutta osalta tiettävästi se menee joskus ohi, osalta valitettavasti ei...
Nauskiss

#449 • • Nauskiss

Remotion, 21.11.2005 21:23:
---
---
Ei, en mä ajattele oikeesti ihan kirjaimellisesti näin, mutta vaikuttaa siltä, että aika moni miekkonen pitää ns. metsästämisestä, joka edellyttää naiselta äärettömän passiivisena pysymistä. [Joka on hiton tylsää!!!]

---

johonkin rajaan asti pitää haasteita olla, mutta kyllä se pitää kuitenkin ymmärtää että pitää antaa ymmärtää.. *vink*

Hmm... Mä en osaa vissiin olla haastava. Oon kiltti ja rehellinen, eli tylsä.

Mutta, mä toivonkin löytäväni vielä joskus yhtä tylsän miehen. *hymy*

--

remotion

#450 • • remotion nostatus guru

Nauskiss, 21.11.2005 22:07:

it might be much asked in this twisted world
but not wrong anyhow...
Nauskiss

#451 • • Nauskiss

Remotion, 22.11.2005 00:20:
---
Nauskiss, 21.11.2005 22:07:

---

it might be much asked in this twisted world
but not wrong anyhow...

Niih, voi olla vaikeesti toteutuva toive, mutten aio siitä luopua. *hymy*

--

hallucinogen

#452 • • hallucinogen Edain

AnnaBananah, 21.11.2005 20:20:
hahaa samaa mieltä! ja tuo "oon niin hot" on niin helvetin ärsyttävää että pää hajooo!!

Tästä tulikin mieleen, että kun irc-galleriassa katselee tyyppien yhteisöjä mihin ne on itsensä merkannu niin sehän käy usein hyvästä listasta :D Siellä on niin järkyttäviä yhteisöjä ettei niihin kuuluva voi olla täysin tervejärkinen et päivän top tip. Jos tapaat mimmin(miksi ei mieskin) netistä ja sillä sattuu olemaan kuva irc-galleriassa niin tarkasta ensimmäisenä yhteisöt ja jos siellä yksikään saletisti hot tai muuta vastenmielistä tai kuvatekstinä "omistettu mun ihqraxupoxuhanibanille" niin kannattaa jättää rauhaan, voit sairastua järkijättöisyyteen :D

--
pikku-*possu*

-Milian-

#453 • • -Milian- anuslima
Onhan niit aika paljon. Mut yks pahimmista on, et jos ootte ollu jonku viikon yhessä ja toinen rupee ehdottelee et "muutetaan yhteen" ja "sit 2vuoden päästä tehään sitä ja tätä ja vittu vittu"*toktok*

Eli liian aikasin jos rupee innostuu tollein niin se pistää aika vähäseks sen kiinnostuksen.
harhainen

#454 • • harhainen yodlaiuuuuuu
kummatki on aina tilanteessa väärää sukupuolta*nauru*
*Rafaella*

#455 • • *Rafaella* Maijan täydellinen toinen puolikas
Ykkösenä mun listal on ehdottomasti itseasääli!!!!!! Asia mitä en voi sietää yhtään vaik ois muuten niin herra SE oikea...
Peräs tulee vahvasti: Turhat lupaukset, joita ei osata pitää, mut vaa luvata!
Puhuu asenteel "mä tiiän et oon oikees, sanoisit sä sit mitä vaa"...Eli on vaa se oma mielipide, eikä voi yrittää ees kuunella toista...
Itkeminen...en tiiä miks mut mä en kestä ku joku itkee,ehkä vika on mussa,mut tekis mieli vaa juosta karkuu!!!!!
Alistaminen ja liiallinen halu kontroloida...
Jos ei osaa antaa tarpeeks huomiota, jota mä omaks harmikseni tarvin ja paljon*hihu*
Itsepäisyys on tiettyyn pisteeseen asti ok, mut jos ei koskaa osaa antaa periks, ni menee vaa hermot
Jos ei oo minkäänlaisia käytöstapoja...
Heh tajusin just et tätä listaahan vois jatkaa ja jatkaa, tältä neidiltä tulis täst aiheest tekstiä loputtomiin...
#456 • • astaroth Guest

*Rafaella*, 6.12.2005 18:22:
Itkeminen...en tiiä miks mut mä en kestä ku joku itkee,ehkä vika on mussa,mut tekis mieli vaa juosta karkuu!!!!!

mikä tässä on ihmeellistä? varsin inhimillinen reaktio. jos minua itkettää, niin kyllä mä ainakin itken - eriasia on sitten joka asiasta virtana vollottaminen

men are allowed to cry ;)
ella_

#457 • • ella_
juoppohulluus.

--
Elementary, my dear.

DJ Smyygi

#458 • • DJ Smyygi
Liika alkoholin käyttö ja
kauniin hymyn omaava nainen polttaa *eiei*, eli tupakointi.
Lauruska

#459 • • Lauruska nihkee
Tupakointi ja liika alkoholin käyttö niin että saa hävetä silmät päästää ku toinen o humalassa.
Ja se että ei osaa hoitaa asioitaan.
*Rafaella*

#460 • • *Rafaella* Maijan täydellinen toinen puolikas

astaroth, 6.12.2005 18:29:
---
*Rafaella*, 6.12.2005 18:22:

---

mikä tässä on ihmeellistä? varsin inhimillinen reaktio. jos minua itkettää, niin kyllä mä ainakin itken - eriasia on sitten joka asiasta virtana vollottaminen

men are allowed to cry ;)

Jotenki arvasin et toi ymmärrettäis tollai...Lukeeks tossa et miehet EI saa itkee? Tottakai saa, itkee sit jos tuntuu siltä, mut niinku tohon kirjotinki et vika on ehkä mussa, en tiiä miks en pysty kattomaan itkevää miestä, kyl naisen edes pitäs olla sen verran vahva ja itkee sit jollekki muulle... Mut tääki on aika henkilökohtast, meitähän on joka lähtöön...