Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 477,056 views

Snowie

#421 • • Edited Snowie Ihku Hiutale
-Liiallinen itsensä tyrkyttäminen, varsinkin naisilla. Se tekee kenestä tahansa ärsyttävän.
-Jos jostain huomaa ihan selvästi että se yrittämällä yrittää olla tietynlainen tai vaikuttaa muuten vaan feikiltä, niin ei kiitos.
-Liiallinen humala. *toktok*
-Sosiaalisesti/älyllisesti rajoittuneet eivät myöskään oikein iske.
Bio

#422 • • Edited Bio The Bullies / Pinky

Rubicon, 10.11.2005 14:23:
Ja mä en jaksa mitään vaikeasti tavoiteltavissa-juttuja, todellinen turnoff.
*hihu*

Todellakin. Ei jaksa lähtee sellaseen leikkiin..

Omasta puolestani voisin lisätä turnoffeja naisista:

- liian kiireiset ja minuuttiaikataululla elävät
- tupakointi

Vähän vaikea listata mitään, jokainen on niin erilainen persoona. Mut yks, joka on mulle kans tärkeä, niin musiikkimaku. Ei jaksa sellaista, joka kuuntelee suomirokkia/heviä ja tykkää käydä samantapaisissa paikoissa. Mulle musiikki on suuri osa elämää ja kuuntelen päivittäin jonkinlaista konemusaa.
Rubicon

#423 • • Rubicon

Bio, 10.11.2005 14:48:
---
Rubicon, 10.11.2005 14:23:
Ja mä en jaksa mitään vaikeasti tavoiteltavissa-juttuja, todellinen turnoff.
*hihu*

---

Todellakin. Ei jaksa lähtee sellaseen leikkiin..

Ja ärsyttävintä on,et tota harrastavat ihmiset oikeesti luulee sen jotenki lisäävän kiinnostusta ja saavan toisen sillä uteliaaks ja ties mitä.
Voin ihan suoraan sanoo et mun uteliaisuus loppuis sillä hetkellä kun tajuaisin et homma toimii niin kauan kuin mä ite jaksaisin juosta perässä ja ihkutella.
Tässä vaiheessa tulis kiitos ja kumarrus,
juoskoon mun puolesta niin kauas et joku muu ottaa kiinni *iloinen*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Bio

#424 • • Bio The Bullies / Pinky

Rubicon, 10.11.2005 14:58:
Ja ärsyttävintä on,et tota harrastavat ihmiset oikeesti luulee sen jotenki lisäävän kiinnostusta ja saavan toisen sillä uteliaaks ja ties mitä.
Voin ihan suoraan sanoo et mun uteliaisuus loppuis sillä hetkellä kun tajuaisin et homma toimii niin kauan kuin mä ite jaksaisin juosta perässä ja ihkutella.
Tässä vaiheessa tulis kiitos ja kumarrus,
juoskoon mun puolesta niin kauas et joku muu ottaa kiinni *iloinen*

No perhana, tota mun piti sanoo viime postauksessa, mut en vaan saanu sitä puettuu sanoiks ja kirjoitettuu..
OverDose

#425 • • Edited OverDose Team Emmätajuu
*eiei*

- liiallinen sekopäisyys & henkiset ongelmat
- kykenemättömyys ottaa vastuu omista asioista
- saamattomuus ja ääretön laiskuus
- lapsellisuus ja kykenemättömyys käyttäytyä aikuismaisesti
- tupakointi *sars*

*eiei*

--
Once Upon a Time...

phace

#426 • • Edited phace
-olemattomuus, ei pysty näyttään/kertomaan tunteitaan vaan yksinkertasesti on, eikä tee muuta. noin kärjistettynä.

-kovismaisuus, puhuu kovaan ääneen jotain ronskeja juttuja ja kaikki-tykkää-musta-bitch olemus. yähhhh. pieni ujous ja nöyrä mieli on aina iso plussa <3

-liiallinen maallisuus/periaatteellisuus, tarkotan, että jos on elämän mottona:"uskon vain itseeni enkä mihinkään muuhun" tai:"pakko se on ku on" tms :) niin tuskin moi:ta pidemmälle suhde pääsee kehittymään.

en mä nyt heti keksi muuta vakavampaa mikä yksittäisenä luonteen piirteenä sais kiinnostuksen täysin lopahtamaan muuten hienosta persoonasta.
illuusia

#427 • • illuusia tuikku
these turns me off:

- epävarmuus/arkuus/ujous/hiljaisuus
- psyykkiset ongelmat
- liiallinen roikkuminen/omistaminen
- kuosailu harrastuksena
- kitkuilu ja nitkuilu
- päättämättömyys
- yhteiskuntaan kuulumattomuus (ei koulua, töitä..)
- hevin suurkulutus
- ultimaattinen kiltteys
- arjen sietokyvyn puuttuminen

tässä tärkeimmät..

- inttikundit *nauru*
Po`

#428 • • Po` n00b
ööh.. facial hair :P

--
*ding*

#429 • • . Guest
-Liika diivailu
-Itsekeskeisyys
-Liika itsevarmuus mikä osittautuu vain kovaksi ulkokuoreksi ja sisällä jotain muuta
-Reilu alkoholin tai muitten päihteiden käyttö
-Epähygieenisyys
-Pahat psyykkiset ongelmat
-Ei ajele karvojaan
-Luulee että kaikki pitää mennä aina oman pään mukaan
-Ylimääräinen hermoilu ja hätäily kaikesta pienestä
-Jatkuva nalkuttaminen
mysande

#430 • • mysande
Eilen huomasin, että se, jos toinen alkaa heti aamutuimaan vääntämään politiikasta ja puhuu vielä Sauli Niinistön puolesta. Mulle on sinänsä ihan sama, mitä puoluetta kannattaa, mutta ei siitä ennen aamiaista tarvitse alkaa avautua. Varsinkin jos on eri mieltä kanssani :D
nomic

#431 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

SamHard, 20.11.2005 19:23:
-Liika diivailu
-Itsekeskeisyys
-Liika itsevarmuus mikä osittautuu vain kovaksi ulkokuoreksi ja sisällä jotain muuta
-Reilu alkoholin tai muitten päihteiden käyttö
-Epähygieenisyys
-Pahat psyykkiset ongelmat
-Ei ajele karvojaan
-Luulee että kaikki pitää mennä aina oman pään mukaan
-Ylimääräinen hermoilu ja hätäily kaikesta pienestä
-Jatkuva nalkuttaminen

tarviit selvästi letkeän hipin pitämään ittes kurissa *iloinen*

no ei, samoilla linjoilla! *hymy*

listaan voisin lisäillä vielä:
-ei pysty kuuntelemaan musiikkia laajemmin :)
Josssu

#432 • • Josssu

phace, 11.11.2005 15:47:
-olemattomuus, ei pysty näyttään/kertomaan tunteitaan vaan yksinkertasesti on, eikä tee muuta. noin kärjistettynä.

Niin totta. Siinä on sitten kiva itse pähkäillä, että mitäköhän mä nyt tekisin? Jos yrität kysyä toiselta jotain, niin silloinkin on niin vaikea vastata. "Joo kyllä mä susta tykkään" kuuluu vastaukseksi viiden minuutin kakistelun jälkeen. Joo niin varmasti *senkin*
dubious

#433 • • dubious ribidim
- Tuulesta temmatut periaatteet joita ei osaa perustella
- Kusettaminen
- Itsekkyys
- Kykenemättömyys kertoa mitä tuntee
- Epäluotettavuus
- Ylitsepääsemätön realistisuus joka estää unelmat
- Päihdeongelma
- Oikea maailma täysin hukassa
- Älytön fiilistely
- Tyhmyys
- Huono hygienia
- Mielikuvituksettomuus
- Turha ylpeys
- Urakeskeisyys
- Tabut keskusteluissa
- Liiallinen maailman parantaminen
- Syyllistäminen (varsinkin yhdistettynä edelliseen)
- Kapeakatseisuus
- "Oon saletisti hot"
- Ansakysymykset ("näyttääkö tää hyvältä mun päällä?")
- Jatkuva juoruilu
- Aiheeton nalkutus
- Kyvyttömyys muuttua
- "Mul on mun kaverit, sul on sun"
- "Kenen kanssa olit eilen? Missä? Moneen asti? Millä menit himaan?" jne

... ja täs nyt vaan asiat jotka tuli nopeesti mieleen *nauru*
tomii

#434 • • tomii kallion herttua
Kait ne on nämä vanhat klassikkopiirteet, eli selkeä tyhmyys (kärjistettynä esimerkkinä vaikka sen yhen salarakkaan tatuointikämmi <- tollainen idioottimaisuus vetää kyl kylmäks), ylimielisyys, pinnallisuus ja huumorintajuttomuus (ns. paskanjäykkä *vink*).

--
reivaan kunnes kuolen

Hitchhiker

#435 • • Edited Hitchhiker
-Itsekeskeisyys on todellakin pahasta (minä minä minä minä)
-Epävarmuus (joissain asioissa, kaikissa se ei ole pahasta)
-Avarakatseisuuden puute
-Pakottava asenne
-Kommunikaatio kyvyttömyys
-Diivailu
-Ei saa vaatia liikoja toiselta
-Keittiö on itselle kodin sydän, joten jos et osaa laittaa ruokaa niin se on moro (itse olen ruoanlaitossa kohtuullisen tarkka ja nirso itselleni, mutta en muille)
-Liiallinen suunnittelu joka asiassa
-Perään vahtiminen, kenen kansssa, missä, milloin olet tulossa, tekstarit puolen tunnin välein
-Äskeiseen viittaus, luottamuksen puute
-Kermaperseisyys, äitisi ei ole täällä tekemässä puolestasi joitakin asioita ja aina on kaksi tai useampi vaihtoehto valittavana (esim. jos sinun tarvitsee välttämättä kulkea se kilometrin matka autolla, niin pitäisiköhän sinun miettiä onko tässä tilanteessa jokin väärin)
-Luonnosta pitämättömyys
#436 • • emppu Guest
Se et oletetaan toisesta jotain*igor* Kysymäl yleensä saa vastauksia*dissaa*
Kianoni

#437 • • Edited Kianoni pomputtaako?
"kato miten läski perse mulla on" (vaikka ei o)
"mul on ihan liian pienet tissit, sä et tykkää niistä" (miten niin en?)
just kun kihelmöi kivasti : "miks et sä haluu mua?" (miten niin en? no ei sitten.)
"kato miten ruma mää oon tästä ja tästä kohasta?"

siinä muutama turn-off mitä äkkiseltään tuli mieleen

edit: niin ja tosiaan kaikki "mä oonkin vaikeasti tavoiteltava ym. leikit."
leikit sovitaan ja leikkejä leikitään :) mut ei leikitä jos ei o sovittu että nyt leikitään.
Nauskiss

#438 • • Nauskiss

osama:

kaikki "mä oonkin vaikeasti tavoiteltava ym. leikit."
leikit sovitaan ja leikkejä leikitään :) mut ei leikitä jos ei o sovittu että nyt leikitään.

Äh, tuntuu kyllä siltä, että mä en tiedä IRL yhtäkään miestä, joka EI haluaisi, että naiset leikkii vaikeasti tavotettavaa. Ainakin silloin, jos mä oon oma itseni, enkä jäätävä & torjuva, onnistun vaan karkottamaan miehet. Mutta, onneks oon yleensä miesten suhteen ujo, joten se kai ajaa vaikeasti tavoitettavan leikkimisen suht hyvin... Nyt kun vielä oppisi, ettei pidä KOSKAAN sanoa miehelle esim.: "Sä oot kiva", "oot fiksu/viisas", "mä tykkään susta", "nähdään pian", ja mitähän muita huonoja juttuja mulla onkaan tapana päästää suustani, jos pidän jostakusta... Hmm... Harmi, etten mä oo oikeesti kylmä - ainoastaan ujo. Jos olisin sekä kylmä, että ujo, niin aika moni mies diggais - luulen. Ah, ja vielä kun vaikuttaisi olemukseltaan viileän etäiseltä, niin suosio olisi taattu!

Ei, en mä ajattele oikeesti ihan kirjaimellisesti näin, mutta vaikuttaa siltä, että aika moni miekkonen pitää ns. metsästämisestä, joka edellyttää naiselta äärettömän passiivisena pysymistä. [Joka on hiton tylsää!!!]

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Gleba

#439 • • Gleba
Äh, tuntuu kyllä siltä, että mä en tiedä IRL yhtäkään miestä, joka EI haluaisi, että naiset leikkii vaikeasti tavotettavaa. Ainakin silloin, jos mä oon oma itseni, enkä jäätävä & torjuva, onnistun vaan karkottamaan miehet. Mutta, onneks oon yleensä miesten suhteen ujo, joten se kai ajaa vaikeasti tavoitettavan leikkimisen suht hyvin... Nyt kun vielä oppisi, ettei pidä KOSKAAN sanoa miehelle esim.: "Sä oot kiva", "oot fiksu/viisas", "mä tykkään susta", "nähdään pian", ja mitähän muita huonoja juttuja mulla onkaan tapana päästää suustani, jos pidän jostakusta... Hmm... Harmi, etten mä oo oikeesti kylmä - ainoastaan ujo. Jos olisin sekä kylmä, että ujo, niin aika moni mies diggais - luulen. Ah, ja vielä kun vaikuttaisi olemukseltaan viileän etäiseltä, niin suosio olisi taattu!

Ei, en mä ajattele oikeesti ihan kirjaimellisesti näin, mutta vaikuttaa siltä, että aika moni miekkonen pitää ns. metsästämisestä, joka edellyttää naiselta äärettömän passiivisena pysymistä. [Joka on hiton tylsää!!!]
[/quote]

*joo*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Sixtus

#440 • • Sixtus

osama, 21.11.2005 15:56:
"kato miten läski perse mulla on" (vaikka ei o)
"mul on ihan liian pienet tissit, sä et tykkää niistä" (miten niin en?)
just kun kihelmöi kivasti : "miks et sä haluu mua?" (miten niin en? no ei sitten.)
"kato miten ruma mää oon tästä ja tästä kohasta?"

siinä muutama turn-off mitä äkkiseltään tuli mieleen

edit: niin ja tosiaan kaikki "mä oonkin vaikeasti tavoiteltava ym. leikit."

Been there, done that. Noi on kyllä aivan vitunmoinen turn off!