Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 476,427 views

#262 • • Viola00 Guest

ezzy, 18.6.2005 20:55:
---
Christinah, 18.6.2005 19:01:

Jos yhtään perus pukeutumis etikettiin perehtynyt ja unohtaa kaikenmaailman muotivillitykset, niin totakin ajattelitapaa voi ymmärtää. Vai oletko joskus esim. erilaisissa huippukokouksissa tai neuvotteluissa nähnyt miehen tulevan salkku kädessä, suorat housut & tennarit jalassa? Niin ja tohon tyyliin sopii kai lisätä hiukset sekasena ja ilman krakaa.

Tai noh, muistaakseni oli yksi trendikausi joskus 90-luvun lopulla kun tennareita käytettiin suorien housujen kanssa, mutta ennen ja jälkeen sen tietysti tyylitöntä.

---

ja jos pitää suoria housuja, koska ne ovat mukavia, eikä siksi, että on Johtaja?

ps. lenkkarit on mukavat myös.

pps. trendit on trendipelleille.

ppps. mukavuus on aina IN

Joo, siis jokainen kulkekoon vaikka jätesäkki päässä jos tuntuu niin "coolilta". Ei kyse ole siitä. Kyse oli siitä, mikä on minun mielestä (ja yleisessä tasollakin) mautonta ja mistä en _pidä_. Ja mistä minun ei _tarvitse_ pitää. Eikä muuten johtajuus tms. Kyse oli pukeutumisesta ja pienistä tyylimokista jotka _minua_ ärsyttää monien muiden ohella.
ezzy

#263 • • ezzy Droid-pappa

Christinah, 19.6.2005 00:25:
---
Joo, siis jokainen kulkekoon vaikka jätesäkki päässä jos tuntuu niin "coolilta". Ei kyse ole siitä. Kyse oli siitä, mikä on minun mielestä (ja yleisessä tasollakin) mautonta ja mistä en _pidä_. Ja mistä minun ei _tarvitse_ pitää. Eikä muuten johtajuus tms. Kyse oli pukeutumisesta ja pienistä tyylimokista jotka _minua_ ärsyttää monien muiden ohella.

True, true. Ei ollut tarkoitus olla hyökkäävä *hihu*
purrr-

#264 • • Edited purrr- naked chef
yhdys sana virheet,piEneT ja ISot kirjaimet sekaisin,se että puuttuu väli pilkun jälkeen,sekä liiallinen kolmen pisteen käyttö...

En tajua millaista jengiä päästetään nykyisin kouluista ulos, kun osa ei tunnu osaavan kirjoittamisen taitoa lainkaan. Ai niin sori unohdin että kyse oli hienosta, persoonallisesta tyylistä!!!111!!!+++???11?

Eli: mies/nainen joka ei vaivaudu opettelemaan kävelemistä ennen kuin lähtee juoksulenkille.

--
<3 maastohiihto, peti ja keittiö.

mk

#265 • • mk kixumuusikko

lillikutti, 12.6.2005 19:43:
ai siis mitä eroa on vaihtaa rahaa lihaan kauppiaan kanssa kun se, että tongin sen saman lihan roskiksesta ilmaiseksi? mitähän se vois olla, vai olisko siinä sittenkään mitään eroa? ei voi tietää.

Kannattaa myös yrittää ymmärtää lukemaansa ja muitakin näkökantoja kuin omaansa.
Mut mua ihan oikeesti kiinnostaa mitä eroa siinä siis on? Haluis kuulla sen sun version.
Vai oliko tässä sittenkin kyse vain rahasta ja siitä että haluat säästää muiden kustannuksella?
Jos oli niin meni tääkin krapulakirjottelu hukkaan...

lillikutti, 12.6.2005 19:43:
jos joku ajaa tahallaan tai vahingossa eläimen hengiltä niin se, että joku syö sen, ei lisää eläimen kärsimyksiä. vai olisko se sittenkään näin? vaikee päättää.

Jos joku teurastaa eläimen tahallaan tai vahingossa hengiltä niin se, että joku(ostaa sen kaupasta ja) syö sen, ei lisää eläimen kärsimyksiä.

Eläimien kärsimyksiä lisää se jos tuote ei mene kaupaksi vaan päätyy roskikseen -> tuotantoa on tehostettava kattamaan hävikki. Tehomaatalous.. onko tuttu termi? Vaikka se on periaatteessa ihan sama dyykkaatko sen lihan vai et niin vaikutat haitallisella tavalla järjestelmän toimivuuteen kun et osta tuotetta jota silti kulutat. Joka tapauksessa lihaa tullaan aina valmistamaan, myymään ja ostamaan(kuten itsekkin jo todistit sitä kuluttavasi) niin miksi toimia näin? Aika vtun tekopyhää musta. Miksei asiaa voisi mielummin korjata tai parantaa jotenkin? Paremmat elinolot kotieläimille. Ehkä jopa lihatuotannon korvaaminen kasvisvaihtoehdoilla. Jos kaupat eivät myy esim kuin "lihapihvejä" niin kenelläkään ei varmaan ole edes mahdollisuutta ostaa "kasvispihvejä". Ym ym.. Tavoistahan periaatteessa vain on kyse. Totuttu lihapulliin.
Et tuolla dyykkaus sabotoinnilla tee mitään hyvää kenellekkään.. kaikista vähiten itsellesi kuten joku tuosta terveysriskistä jo mainitsikin. Vaik pirun helppoohan se on. Aina vaan ei pitäis mennä siitä mistä aita on matalin.

Jos haluaa vaikuttaa niin siihen on paljon parempiakin tapoja. Vaikka itsetuhoisuus on tietty muotia... ja on coolii kertoo kaikille et "hei mä oon bi luonnonsuojelija vegaani yliopisto-opiskelija ug techno hippi dyykkari". *huoh* Olispa realismi taas joskus in.

Sit tohon varsinaiseen topikkiin... tuli tässä samalla mieleen muutama:
typeryys, itsekeskeisyys, ahdasmielisyys.
phanatic

#266 • • Edited phanatic

mk, 20.6.2005 03:17:
---
Eläimien kärsimyksiä lisää se jos tuote ei mene kaupaksi vaan päätyy roskikseen -> tuotantoa on tehostettava kattamaan hävikki. Tehomaatalous.. onko tuttu termi? Vaikka se on periaatteessa ihan sama dyykkaatko sen lihan vai et niin vaikutat haitallisella tavalla järjestelmän toimivuuteen kun et osta tuotetta jota silti kulutat. Joka tapauksessa lihaa tullaan aina valmistamaan, myymään ja ostamaan(kuten itsekkin jo todistit sitä kuluttavasi) niin miksi toimia näin? Aika vtun tekopyhää musta.

Siis mitä helvettiä?
Jos joku heittää roskiin hyödykkeen, jonka tuottamiseen on kulunut luonnonvaroja, sitä ei saisi käyttää? Tekopyhempää on se, että koska sinä haluat että hyllyssä on aina jokaista tuotetta, kaupan pitää ostaa niin paljon tavaraa että hävikkiä tulee aina. Jos näkisit roskiksessa lavan kaljaa / laatikollisen tupakkaa, etkö ottaisi sitä? Sitäpaitsi jos lihaa lentää paljon roskiin, eikös kauppa ehkä tilaa ensi kerralla vähemmän, eli miten eläinten kärsimykset lisääntyvät siitä?

Et tuolla dyykkaus sabotoinnilla tee mitään hyvää kenellekkään.. kaikista vähiten itsellesi kuten joku tuosta terveysriskistä jo mainitsikin.

Mitä pahaa sillä tekee ja kenelle? Kaatopaikat täyttyvät vähemmän, luonnonvaroja täytyy kuluttaa vähemmän.

Ja varsinkin talvisaikaan terveysriski on samaa luokkaa kun jos ottaisit jauhelihapaketin omasta pakastimestasi.
Lallu

#267 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.

jnenna, 13.6.2005 19:53:
"minä olen aina oikeassa"- asenne, junttius, ei osaa ottaa vakavasti mitään asioita, kaveriporukan edessä esittäminen, öljylenkkarit. *eiei*

Öljylenkkarit *nauru* me ollaanki maalta, ei kannattais nirsoilla ;)
Riku

#269 • • Edited Riku The Little Prince

Specimen, 20.6.2005 12:39:
Saman verran niitä kanoja teurastetaan kentuckyssa päivittäin, meni niistä kaupaksi Outokummun Siwassa 2 tai 3. Jonnekin se liha lähetetään kuitenkin. Kaupan hyllylle ostetaan erissä aina tietty määrä. Välillä osa jää hyllylle viimisen myyntipäivän tullessa. Välillä hyllyt on tyhjillään ennen seuraavaa erää. Liike-elämässä ei pärjää jos ei ota riskejä.

Sä siis yrität väittää ettei ihmisten kulutus vaikuta mitenkään liike-elämään ja siihen rakenteeseen mitä tuotteita tuotetaan ja mitenkin paljon? Ja paskat.

Kyllä niitä eläimiä kuolee/rampautuu vihannesten ja viljojen viljelyssäkin. Mieti vaan kuinka monta pieneläintä, hiiriä, jäniksiä, käärmeitä tms, jää traktorin, leikkuupuimirin yms. jalkoihin. Luultavasti niillä on enemmän kärsimyksiä, kun lehmän saadessa piikin niskaansa.

Joo, ja muurahaisia kuolee kävellessä ja bakteereja mun elimistössä. Mitä sitten? Nuo eläimet sentään saavat elää vapaana, eikä niiden kuoleminen ihmisen toiminnan seurauksena juurikaan eroa täten luonnon kiertokulusta.

Voin sanoa että se liha ehtii seissä siellä kaupan sisätilojen nurkissa jonkin aikaa ennenku se dumpataan sinne roskikseen. Muutenkin ruoassa on tietty aika, minkä se saa seistä huoneen lämmössä, ennenkun se tulee hävittää käyttökelvottomana, ja se ei montaa tuntia ollut. Mutta jos et piittaa terveysriskeistä niin sen kun syöt itsesi kipeäksi, kirjaimellisesti.

Mä vähän luulen että maailmassa selviää ihmiset aika hyvin hengissä ja terveinä paljon huonommallakin safkalla, joten en juuri jaksa ymmärtää tuollaista hysteerista "Voiks maitoa juoda kun se on jo päivän vanhaa"-asennetta. Eiköhän ihmisen maku- ja hajuaistit kuitenkin ole tuhansien vuosien aikana kehittyneet kertomaan meille mikä on vielä syötävää ja mikä ei.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

homppa

#270 • • homppa
oisko jatkuva riitely/väittely mitään? *hih*
hrdkvr

#271 • • hrdkvr KURGO
phaselle ja jonelle pitäis saada oma "väittely" topikki.. ne aina jaksaa

--
-keep it hard-

Riku

#272 • • Riku The Little Prince

homppa, 20.6.2005 12:56:
oisko jatkuva riitely/väittely mitään? *hih*

Ennemmin se ettei ikinä voi riidellä tai väitellä asiallisesti, vaan käyttäytyy kakaramaisesti ja vetää itkupotkuraivareita tjsp. Konfliktit kehittävät suhdetta ja opettavat tuntemaan toisen paremmin :)

--

Riku

#273 • • Riku The Little Prince

hardikaveri, 20.6.2005 12:59:

Mikäs virka sun mielestä keskusteluforumeilla on jos niillä ei saa keskustella asioista ja mielipiteistä? :)

--

remotion

#274 • • remotion nostatus guru
mua ei taas jaksa kiinnostaa typerät väittelyt jotka on kaiken lisäks pahasti OFF TOPIC!!!!
Seuraava joka postaa aiheeseen liittyvän saa multa pupumerkin: *pupu*
hrdkvr

#275 • • hrdkvr KURGO
joo ja kiva lukee jotai topikkii jossa 150 sivua ja niistä 100 samaa väittelyä jossa jokaisessa replyssä ainakin 10 quotee eikä kukaan loppuenlopuksi ole varma mistä kaikki lähti

--
-keep it hard-

Riku

#276 • • Edited Riku The Little Prince

hardikaveri, 20.6.2005 13:05:
joo ja kiva lukee jotai topikkii jossa 150 sivua ja niistä 100 samaa väittelyä jossa jokaisessa replyssä ainakin 10 quotee eikä kukaan loppuenlopuksi ole varma mistä kaikki lähti

No voi... Ei oo pakko lukea, ja eikös ne quotet oo just sitä varten olemassa että kaikki pysyvät perässä siitä mistä on kyse? Ja off-topiccia mielestäni ei ole mikään aihe joka on rönsyillyt alkuperäisestä aiheesta keskusteluksi asti ja siihen osallistuu useita ihmisiä.

Lisäys: Se mikä sulle on väittelyä, on mulle kyllä ihan normaalia keskustelua asioista ihmisten kesken

--

Jone

#277 • • Jone Archibald Haddock

hardikaveri, 20.6.2005 12:59:

OT:
Ei muuten jaksa. Multa saatte vastaisuudessa olla enemmän ja enemmän rauhassa.
Mongolia

#278 • • Mongolia truenörth
Ihmisten luonnollinen keskustelu on yleensä aika "off-topiccia" eikä mitään asioiden listaamista. Voihan sitä otsikon mukaista keskustelua halutessaan jatkaa sivupoluista huolimatta.
#279 • • astaroth Guest

HaeDy, 20.6.2005 13:11:
Sä taidat olla aika nirso naisten suhteen? Seurusteletko?? Mä haluun vaan tietää et mistä löytyy tollasia tyyppejä, jotka täyttää noi sun kaikki kriteerit mitä oot tohon laittanut.*nauru*

Mikä tuossa listassa oli niin ihmeellistä? Hälyttävämpää olisi, jos listassa lukisi "käyttää väärän väristä kynsilakkaa" tms.
John

#280 • • John Lauma

Epailija, 18.6.2005 16:34:
-Altruismi
-Filantropia

Miksi nuo ovat pahasta? *ding* Mä ainakin arvostan kyseisiä ominaisuuksia. Rajansa tietty kaikella, ei saa antaa hyväksikäyttää itseään.

--
Fancy some cheese, Gromit?