Ana-5000, 18.6.2005 21:26:
---
Vice, 18.6.2005 20:31:
- Ei osaa nautaa itselleen
---
toi on kyl sietämätöntä :(
paha
1,392 posts, 70 pages, 476,427 views
Ana-5000, 18.6.2005 21:26:
---
Vice, 18.6.2005 20:31:
- Ei osaa nautaa itselleen
---
toi on kyl sietämätöntä :(
ezzy, 18.6.2005 20:55:
---
Christinah, 18.6.2005 19:01:
Jos yhtään perus pukeutumis etikettiin perehtynyt ja unohtaa kaikenmaailman muotivillitykset, niin totakin ajattelitapaa voi ymmärtää. Vai oletko joskus esim. erilaisissa huippukokouksissa tai neuvotteluissa nähnyt miehen tulevan salkku kädessä, suorat housut & tennarit jalassa? Niin ja tohon tyyliin sopii kai lisätä hiukset sekasena ja ilman krakaa.
Tai noh, muistaakseni oli yksi trendikausi joskus 90-luvun lopulla kun tennareita käytettiin suorien housujen kanssa, mutta ennen ja jälkeen sen tietysti tyylitöntä.
---
ja jos pitää suoria housuja, koska ne ovat mukavia, eikä siksi, että on Johtaja?
ps. lenkkarit on mukavat myös.
pps. trendit on trendipelleille.
ppps. mukavuus on aina IN
Christinah, 19.6.2005 00:25:
---
Joo, siis jokainen kulkekoon vaikka jätesäkki päässä jos tuntuu niin "coolilta". Ei kyse ole siitä. Kyse oli siitä, mikä on minun mielestä (ja yleisessä tasollakin) mautonta ja mistä en _pidä_. Ja mistä minun ei _tarvitse_ pitää. Eikä muuten johtajuus tms. Kyse oli pukeutumisesta ja pienistä tyylimokista jotka _minua_ ärsyttää monien muiden ohella.
lillikutti, 12.6.2005 19:43:
ai siis mitä eroa on vaihtaa rahaa lihaan kauppiaan kanssa kun se, että tongin sen saman lihan roskiksesta ilmaiseksi? mitähän se vois olla, vai olisko siinä sittenkään mitään eroa? ei voi tietää.
lillikutti, 12.6.2005 19:43:
jos joku ajaa tahallaan tai vahingossa eläimen hengiltä niin se, että joku syö sen, ei lisää eläimen kärsimyksiä. vai olisko se sittenkään näin? vaikee päättää.
mk, 20.6.2005 03:17:
---
Eläimien kärsimyksiä lisää se jos tuote ei mene kaupaksi vaan päätyy roskikseen -> tuotantoa on tehostettava kattamaan hävikki. Tehomaatalous.. onko tuttu termi? Vaikka se on periaatteessa ihan sama dyykkaatko sen lihan vai et niin vaikutat haitallisella tavalla järjestelmän toimivuuteen kun et osta tuotetta jota silti kulutat. Joka tapauksessa lihaa tullaan aina valmistamaan, myymään ja ostamaan(kuten itsekkin jo todistit sitä kuluttavasi) niin miksi toimia näin? Aika vtun tekopyhää musta.
Et tuolla dyykkaus sabotoinnilla tee mitään hyvää kenellekkään.. kaikista vähiten itsellesi kuten joku tuosta terveysriskistä jo mainitsikin.
jnenna, 13.6.2005 19:53:
"minä olen aina oikeassa"- asenne, junttius, ei osaa ottaa vakavasti mitään asioita, kaveriporukan edessä esittäminen, öljylenkkarit.
jnenna, 13.6.2005 19:53:
öljylenkkarit.
purrr-, 19.6.2005 20:45:
se että puuttuu väli ennen pilkkua
Sä siis yrität väittää ettei ihmisten kulutus vaikuta mitenkään liike-elämään ja siihen rakenteeseen mitä tuotteita tuotetaan ja mitenkin paljon? Ja paskat.Specimen, 20.6.2005 12:39:
Saman verran niitä kanoja teurastetaan kentuckyssa päivittäin, meni niistä kaupaksi Outokummun Siwassa 2 tai 3. Jonnekin se liha lähetetään kuitenkin. Kaupan hyllylle ostetaan erissä aina tietty määrä. Välillä osa jää hyllylle viimisen myyntipäivän tullessa. Välillä hyllyt on tyhjillään ennen seuraavaa erää. Liike-elämässä ei pärjää jos ei ota riskejä.
Joo, ja muurahaisia kuolee kävellessä ja bakteereja mun elimistössä. Mitä sitten? Nuo eläimet sentään saavat elää vapaana, eikä niiden kuoleminen ihmisen toiminnan seurauksena juurikaan eroa täten luonnon kiertokulusta.Kyllä niitä eläimiä kuolee/rampautuu vihannesten ja viljojen viljelyssäkin. Mieti vaan kuinka monta pieneläintä, hiiriä, jäniksiä, käärmeitä tms, jää traktorin, leikkuupuimirin yms. jalkoihin. Luultavasti niillä on enemmän kärsimyksiä, kun lehmän saadessa piikin niskaansa.
Mä vähän luulen että maailmassa selviää ihmiset aika hyvin hengissä ja terveinä paljon huonommallakin safkalla, joten en juuri jaksa ymmärtää tuollaista hysteerista "Voiks maitoa juoda kun se on jo päivän vanhaa"-asennetta. Eiköhän ihmisen maku- ja hajuaistit kuitenkin ole tuhansien vuosien aikana kehittyneet kertomaan meille mikä on vielä syötävää ja mikä ei.Voin sanoa että se liha ehtii seissä siellä kaupan sisätilojen nurkissa jonkin aikaa ennenku se dumpataan sinne roskikseen. Muutenkin ruoassa on tietty aika, minkä se saa seistä huoneen lämmössä, ennenkun se tulee hävittää käyttökelvottomana, ja se ei montaa tuntia ollut. Mutta jos et piittaa terveysriskeistä niin sen kun syöt itsesi kipeäksi, kirjaimellisesti.
Ennemmin se ettei ikinä voi riidellä tai väitellä asiallisesti, vaan käyttäytyy kakaramaisesti ja vetää itkupotkuraivareita tjsp. Konfliktit kehittävät suhdetta ja opettavat tuntemaan toisen paremmin :)homppa, 20.6.2005 12:56:
oisko jatkuva riitely/väittely mitään?
Mikäs virka sun mielestä keskusteluforumeilla on jos niillä ei saa keskustella asioista ja mielipiteistä? :)hardikaveri, 20.6.2005 12:59:
phaselle ja jonelle pitäis saada oma "väittely" topikki.. ne aina jaksaa
No voi... Ei oo pakko lukea, ja eikös ne quotet oo just sitä varten olemassa että kaikki pysyvät perässä siitä mistä on kyse? Ja off-topiccia mielestäni ei ole mikään aihe joka on rönsyillyt alkuperäisestä aiheesta keskusteluksi asti ja siihen osallistuu useita ihmisiä.hardikaveri, 20.6.2005 13:05:
joo ja kiva lukee jotai topikkii jossa 150 sivua ja niistä 100 samaa väittelyä jossa jokaisessa replyssä ainakin 10 quotee eikä kukaan loppuenlopuksi ole varma mistä kaikki lähti
hardikaveri, 20.6.2005 12:59:
phaselle ja jonelle pitäis saada oma "väittely" topikki.. ne aina jaksaa
HaeDy, 20.6.2005 13:11:
Sä taidat olla aika nirso naisten suhteen? Seurusteletko?? Mä haluun vaan tietää et mistä löytyy tollasia tyyppejä, jotka täyttää noi sun kaikki kriteerit mitä oot tohon laittanut.
Epailija, 18.6.2005 16:34:
-Altruismi
-Filantropia