Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 476,516 views

Steven Hoaks

#243 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Pari viikkoa sitten yksi tytteli tuli peppu keinuen ja ripsiä räpyttelen lausahtamaan "Voisitko sä ostaa mulle jonkun drinkin, kun mulla on aika vähän rahaa" Mä meinasin tipahtaa totaalisesti, mutta sain pidettyä pokkani ja vastasin "Sori, juon sen mielummin itse *hymy*" Oli muuten kaunis tyttö mutta tollanen "minä olen maailman kaunein! Palvo mua" asenne on aika anuksesta!

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

mekaanikko

#244 • • mekaanikko don selecta

kirsch, 17.6.2005 13:37:
---
mekaanikko, 17.6.2005 13:28:
---
kirsch, 17.6.2005 13:24:
Aika hyvät perustelut teillä *vink*

---
- Onpas siinä punainen talo.
- Miten niin!? Perustele!

---

Perustelut punaisen talon väristä on vähän eri juttu kuin tälläsessä topicissa, jossa on esitetty monenlaisia mielipiteitä ja joku sitten heittää "onpa pinnallista".
Viestiin olisi voinut laittaa, että mitkä kommentit oli kirjoittajan mielestä pinnallisia. Eix joo.

Ehm, no joo. =) Sarkasmi on hankala laji, tarkoitin siis lähinnä että "olen täysin samaa mieltä KLUBBARI POZZEN pinnallisuudesta ihan ilman sen kummempia todisteitakin". Siis mielipiteen ilmaisu, ei mikään väite siitä että se olisi ollut oikeasti kauhean hyvin perusteltu.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

viimenen kosmonautti

#245 • • viimenen kosmonautti
kiinnostus naiseen putoaa ainakin jonkin verran kun se kertoo olevansa sellanen nrjhitmusiconlynothinbutthemotherfukinhits-ihminen

ja kiinnostus katoaa jos se arvostelee kaikki vastaantulijat ensisilmäyksellä
[Nuclear]

#246 • • [Nuclear] el aprendiz

ALIEN, 16.6.2005 11:57:
---
Fyraett, 15.6.2005 14:16:
---
mrx, 15.6.2005 14:01:
ja käyttää semmosia vitun sianpotkimissuippohirvityskenkiä..*eiei*

---

Joo jos muijal on skenelutkabootsit nii se on suora ei!

---

siis en ole normaalisti väkivaltainen mut jos tommoisiin törmäisin niin antaisin muutaman takakäden ja hirveen kiertopotkun polveen. hyi saatana :DD

Te ette vaan tajua, te olette tyhmiä.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

#247 • • trusti Guest
-tyhmyys/sivistymättömyys
-suvaitsemattomuus
-horomaisuus
-ylimielisyys/töykeys
-paska musamaku
-paska leffamaku
-kokoomuksen äänestäminen
-pesän jakaminen ekoilla treffeillä ;)
#248 • • trusti Guest

mayah, 18.6.2005 14:08:
---
trusti, 18.6.2005 13:39:
-suvaitsemattomuus
-paska musamaku

---

Mites nää toimii yhdessä? Ristiriitaa havaittavissa?

niin no lähinnä tarkoitin suvaitsemattomuutta tummaihoisia ja homoja yms kohtaan.. paskaa musaa ei pidäkään suvaita :)

no ei vaan, ei se "paska" musamaku nyt kokonaan kiinnostusta latista.. :) mulle vaan tuli mieleen lähinnä ne "kuuntelen vaan enertsii ja kissii ja muu on ihan paskaa"-tyypit..
#249 • • Edited Viola00 Guest
Epäsiisteys ulkonäössä & kodissa. En voi sietää, että mies jättää kaiken kotona hujanhajan vaikka itsestään huolehtiskin. Pitää myös itse osata pitää moppia kädesä ja silitysrautaa, ei siis sellanen "äiti silittää.. tai pesula" -mies kelpaa. Hmm.. ruokaa miehen pitää osaa laittaa itse, sellaset 7pv/vko ulkona syömässä käyvä (sen takia ettei osaa laittaa itse) ei todellakaan innosta. Liika brassailu myöskin latistaa, ei sellasta jaksa kukaan. Tyylitajuttomuus; suorat housut ja lenkkarit ja kaikenlaiset tommoset pienet seikat ärsyttää.

Liian puhelias ei saa myöskään olla eikä sellanen "minä sitä, minä tätä ja kun MINÄ.."
Samaten kun jos aletaan vihaialemaan röyhkeästi jotain liian aikasin eikä siis hallita käytöstapoja missään. Ei sellasia kiitos *eiei*
Fyrisch

#250 • • Fyrisch

Christinah, 18.6.2005 16:06:
ruokaa miehen pitää osaa laittaa itse, sellaset 7pv/vko ulkona syömässä käyvä (sen takia ettei osaa laittaa itse) ei todellakaan innosta

Jos on massii nii mitäs pahaa siin on :)

Tyylitajuttomuus; suorat housut ja lenkkarit ja kaikenlaiset tommoset pienet seikat ärsyttää.

Lenkkareista riippuen, niin suorat housut ja lenkkarit on pop.
Epailija

#251 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.
Tässä nyt ainakin joitakin, jotka tulevat mieleen:

-Typeryys
-Vääränlainen huumorintaju
-Kevytkenkäisyys
-Huono itsetunto
-Liiallinen puheliaisuus
-Liiallinen hiljaisuus
-Värikynien käyttö (suomeksi asioiden liioittelu)
-Liiallinen uskonnollisuus, new age-henkisyys tai taipumus muunlaiseen hömppään
-Liiallinen ahdasmielisyys
-Huumeet (lue: laittomat päihteet), tupakka, nuuska ja ylenpalttinen ryyppääminen
-Vääränlainen tyylitaju
-Takiaisilmiö
-Ylimielisyys
-Naivius
-Rikollisuus
-Äärimikävaanlaisuus

Lisäksi hälytyskelloja soittavia ominaisuuksia:

-Altruismi
-Maailmanparantajuus
-Vegaanius
-Lukuisat tatuoinnit
-Filantropia

Edit: Täydentelyä

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

[Nuclear]

#252 • • [Nuclear] el aprendiz

[...]Tyylitajuttomuus; suorat housut ja lenkkarit ja kaikenlaiset tommoset pienet seikat ärsyttää.

Tyylitajuttomuus on jännä asia ku melkeen vaatetta ku vaatetta voi pitää tyylikkäästi. Enkä IMO ymmärrä miks suorat housut tahi lenkkarit ois tyylittömiä.

--

#253 • • Edited Viola00 Guest

[Nuclear], 18.6.2005 17:51:
---
[...]Tyylitajuttomuus; suorat housut ja lenkkarit ja kaikenlaiset tommoset pienet seikat ärsyttää.
---

Tyylitajuttomuus on jännä asia ku melkeen vaatetta ku vaatetta voi pitää tyylikkäästi. Enkä IMO ymmärrä miks suorat housut tahi lenkkarit ois tyylittömiä.

Jos yhtään perus pukeutumis etikettiin perehtynyt ja unohtaa kaikenmaailman muotivillitykset, niin totakin ajattelitapaa voi ymmärtää. Vai oletko joskus esim. erilaisissa huippukokouksissa tai neuvotteluissa nähnyt miehen tulevan salkku kädessä, suorat housut & tennarit jalassa? Niin ja tohon tyyliin sopii kai lisätä hiukset sekasena ja ilman krakaa.

Tai noh, muistaakseni oli yksi trendikausi joskus 90-luvun lopulla kun tennareita käytettiin suorien housujen kanssa, mutta ennen ja jälkeen sen tietysti tyylitöntä.
GrimsouL

#254 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Se, kun krapulassa herää ja näkee hänet selvinpäin... *nauru* Heh heh, ei vaa.
[Nuclear]

#255 • • [Nuclear] el aprendiz
OT!

Christinah, 18.6.2005 19:01:
Jos yhtään perus pukeutumis etikettiin perehtynyt ja unohtaa kaikenmaailman muotivillitykset, niin totakin ajattelitapaa voi ymmärtää. Vai oletko joskus esim. erilaisissa huippukokouksissa tai neuvotteluissa nähnyt miehen tulevan salkku kädessä, suorat housut & tennarit jalassa? Niin ja tohon tyyliin sopii kai lisätä hiukset sekasena ja ilman krakaa.

Eli sun mielestä tyylitietoinen pukeutuminen on samanlaista kuin jossain huippukokouksissa ja neuvotteluissa? Noh kullakin meistä omat käsitykset "tyylitietoisesta", mun mielestä toi sun määritelmä ois enemmänkin asiallinen/elegantti.

Tai noh, muistaakseni oli yksi trendikausi joskus 90-luvun lopulla kun tennareita käytettiin suorien housujen kanssa, mutta ennen ja jälkeen sen tietysti tyylitöntä.

Mä taas en oo oikein ikinä ymmärtäny et joku vaate on ajalla x tyylikäs, mutta ajalla y ei.

--

Vice

#256 • • Edited Vice Känniääliö

Steven Hoaks, 17.6.2005 18:05:
Pari viikkoa sitten yksi tytteli tuli peppu keinuen ja ripsiä räpyttelen lausahtamaan "Voisitko sä ostaa mulle jonkun drinkin, kun mulla on aika vähän rahaa" Mä meinasin tipahtaa totaalisesti, mutta sain pidettyä pokkani ja vastasin "Sori, juon sen mielummin itse *hymy*" Oli muuten kaunis tyttö mutta tollanen "minä olen maailman kaunein! Palvo mua" asenne on aika anuksesta!

Nää tapaukset on kyllä aika uskomattomia.. Tosin jos joku muija tulis pyytää multa juomista, tarjoaisin koko illan jos vaan ois vähänkin toivoo *hahjust*

Muuten aika yleisiä turn-offeja mitä on jo aika monilla muillakin ollu:

- Yleissivistyksen puute / "air head"
- Kettutyttö yms. radikaali
- Painoindeksi lähestyy 100
- Ei osaa nauraa itselleen / huumorin tajuttomuus
- "Horomaisuus"

Onhan noita, mutta noi on sellasia tärkeimpiä..

--
We are the Borg. Resistance is futile. Your culture will adapt to service ours. We will add your biological and technological distinctiveness to our own.

ezzy

#257 • • ezzy Droid-pappa

Christinah, 18.6.2005 19:01:

ja jos pitää suoria housuja, koska ne ovat mukavia, eikä siksi, että on Johtaja?

ps. lenkkarit on mukavat myös.

pps. trendit on trendipelleille.

ppps. mukavuus on aina IN
Vice

#259 • • Edited Vice Känniääliö
hups.. vituiksi

--
We are the Borg. Resistance is futile. Your culture will adapt to service ours. We will add your biological and technological distinctiveness to our own.

Vice

#260 • • Vice Känniääliö

Ana-5000, 18.6.2005 21:26:
---
Vice, 18.6.2005 20:31:
- Ei osaa nautaa itselleen

---

toi on kyl sietämätöntä :(

Pikku känni-typo.. *pelle*

--